onvolledige papieren bij aankoop motor

Ik ga hier zo snel mogelijk werk van maken. Als we 10x bellen zal hij 1x opnemen met altijd een uitleg. Zou het zin hebben om klacht neer te leggen bij de Duitse politie?

Misschien wel om er mee te dreigen richting de vorige eigenaar.
Stel bijvoorbeeld een termijn dat hij het deel 1 naar je verzend en als hij dat niet
doet je aangifte gaat doen.
Hier nog een stuk over verlies of diefstal,daaruit blijkt dat er aangifte gedaan moet
worden bij de politie,daar zou je mee kunnen dreigen.
Want als hij deel 1 niet meer heeft had hij aangifte moeten doen.

Verlust oder Diebstahl einer Zulassungsbescheinigung




Wird eine Zulassungsbescheinigung bei einem Diebstahl gestohlen oder geht sie aus anderen Gründen verloren, muss unverzüglich eine Verlust- oder Diebstahlsanzeige bei der Polizei erfolgen. Eine Verlustanzeige einer Zulassungsbescheinigung kann auch an der Zulassungsbehörde vorgenommen werden. Dabei ist irrelevant, ob der Diebstahl oder Verlust im In- oder Ausland stattfand. Wichtig ist dabei nur, dass der Ersatz-Fahrzeugbrief persönlich beantragt werden muss. Dem Fahrzeughalter wird danach eine Bestätigung des Verlusts der Zulassungsbescheinigung ausgestellt, die den Fahrzeughalter dazu berechtigt eine Woche lang sein Fahrzeug im öffentlichen Verkehr zu führen. Nach Ablauf dieser Frist erlischt die Gültigkeit der Bestätigung für den Verlust oder Diebstahl der Zulassungsbescheinigung und ein Duplikat der jeweiligen Zulassungsbescheinigung muss an der zuständigen Zulassungsbehörde ausgestellt werden. Ist nur eine Zulassungsbescheinigung abhanden gekommen, muss die zweite Zulassungsbescheinigung der Zulassungsbehörde vorgelegt werden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hen nog een aantal keren proberen bellen maar hij neemt niet op. Nu heb ik een frame met kenteken gevonden in Nederland. Is het kenteken het enige wat ik nodig heb? Ik heb een poosje aan het zoeken geweest of dit hetzelfde is als het gva maar vind niet echt een duidelijk antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Bouw maar compleet om hoor, bij een controle of andere ellende zak je door t ijs.

I did it.
 
Ik heb hen nog een aantal keren proberen bellen maar hij neemt niet op. Nu heb ik een frame met kenteken gevonden in Nederland. Is het kenteken het enige wat ik nodig heb? Ik heb een poosje aan het zoeken geweest of dit hetzelfde is als het gva maar vind niet echt een duidelijk antwoord.


Heb je al eens geinformeerd bij de Duitse politie over wat je kan doen?
Of met onderdrukt telefoonnummer gebeld?

Of de vraag gesteld op een Duitse motorgerelateerde site?
 
Heb je al eens geinformeerd bij de Duitse politie over wat je kan doen?
Of met onderdrukt telefoonnummer gebeld?

Of de vraag gesteld op een Duitse motorgerelateerde site?
Met verborgen nummer nog niet gebeld, wel met verschillende telefoonnummers. De Duitse politie moet nog gebeld worden maar de persoon die dit voor mij wilt doen(Duitstalig) is momenteel op vakantie. Vragen op een Duits forum is een goede tip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan