ACTIE ACTIE!!!! voor het forum!

[me]sp1_driver heeft zonet 10€ solidariteitsbijlage gestort in Baarle Nassau, bij de Rabo
21042

[/me]

 
Ik ga NU 10 eurootjes overboeken !

Thanks MF, vooral tijdens regenachtige dagen, slapeloze nachten de lange uren wachten tot de RDW keuring ;)
 
mijn 10 pleuro zijn onderweg ......hoop dat jullie er wat moois meekunnen doen ....internet bankieren is toch wel handig !!!

keep it up guys !!!!

Dennis
 
Ik had al luidkeels geroepen dat het geld onderweg was, maar niet dus...ik krijg bij Girotel 'ingevuld rekeningnummer is ongeldig'...

nou ja, strax nog maar eens proberen :)
 
goed initiatief
ik heb ook 10 euro's overgemaakt
wel gewoon via de post,dus kan ff duren

succes
 
Laatst bewerkt:
10 euro voor dit forum van fijne contacten en een bron van hulp dat is toch geen geld. Het komt eraan. Doe de overschrijving gelijk op de bus met de overschrijving van de MF-sticker.
 
Gaaf man...met zoveel donateurs kan hij een Storage Area Network opbouwen....met cluster etc.....nooit meer uitval....
Maaruh...mijn 10 pleuro's zijn onderweg hoor :}
 
Op woensdag 20 maart 2002 15:41 schreef NapO het volgende:
beste motor-forummers,

......................en deze personen zullen als ere lid worden vermeld op het forum.....................

Waar staat de lijst met ereleden 8-) 8-) 8-)
 
ff topic omhoog schoppen
ben wel benieuwd hoe het met de financiele tellet staat.
is het streefbedrag al gehaald?
en waar is de "ereledenlijst" geplaatst?
 
wil met alle plezier wat doneren maar op het moment is het nog steeds supertraag hier. met breedband verbinding en bijna nacht. in de vroege avonduren begin ik er nog geen eens aan.
verder wel een topforum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan