ACTIE ACTIE!!!! voor het forum!

Sorry, maar ik kan een bepaalde vorm van scepticisme niet meer onderdrukken...

Een DIKKE :} :} aan al de mensen die € 10 gestort hebben sinds 20 maart 2002.

Jaja, ondertussen is dit topic 1 jaar en 3 maand oud en wordt het zo nu en dan weer eens een paar dagen enthousiast uit de kast gehaald.
Nu, bij mijn weten (correct me if I'm wrong) is er nog niet veel veranderd aan die server :?

Een paar quotes:

Sniper, hehe! Yhx :)

Nogmaals bedankt iedereen!!!! Gaat helemaal goedkomen zo! :)

Nog maar een maand doorgaan, kunnen we een supervette server kopen, haha!! :) :)

Op maandag 25 maart 2002 15:21 schreef Raul het volgende:
<h3>650 euro</h3> :}

Op dinsdag 26 maart 2002 20:36 schreef duderuud het volgende:
Er is momenteel rond de €750 binnen!

:} :} :} :}

Zoals je in de aangepaste announcement kan lezen, zijn we er al bijna! Geweldig!


Op dinsdag 02 april 2002 21:12 schreef duderuud het volgende:
Top iedereen!!

Als de nieuwe server draait gaan we iets verzinnen om u allen te bedanken!


Op maandag 01 juli 2002 23:42 schreef duderuud het volgende:
Ik zal dat binnenkort ff aan Raul vragen, want ik weet het zelf niet eens! :) Raul doet de financiën.

En we moeten ook nog iets verzinnen als dank. Maar aangezien we onwijs druk zijn nog steeds (Ik dacht ECHT dat ik een keer rust zou hebben mbt motor-forum..nou NIET dus), duurt dit wat langer.

Maar misschien dat het smoelenboek jullie wat vrolijker stemt :)
We zijn ermee bezig...geduld ;)


Op donderdag 01 mei 2003 23:39 schreef Sigma het volgende:yep...onze eigen kast bij 2fast *D

Die ondertussen beetje verouderd is en het niet echt lekker meer aankan...maar dat gaat ook veranderen.

by the way: Dit is een oud topic.


Op donderdag 15 mei 2003 09:47 schreef duderuud het volgende:
Rev heeft het alweer gevonden hoor ;)

Uiteindelijk zal het (ongeveer) zo gaan worden...
Webserver:
[*] P4 2,4Ghz
[*] 512mb DDR geheugen
[*] 40gig harde schijf (WD 8mb cache schijf)
[*] 10/100 netwerkkaartje, en een gigabit netwerkkaart voor verbinding met de db-server.

DB-server:
[*] P4 1,7Ghz
[*] 1gig DDR geheugen (pc333)
[*] 2x40gig harde schijf (ook WD 8mb) in RAID 1 via een 3Ware 7000-2 raidkaart.
[*] 3Com 10/100 nic voor verbinding met internet
Dat is wel het belangrijkste ongeveer...

Ben al druk bezig met de nieuwe server...wanneer ik naar amsterdam reis is nog niet bekend.


En zo zijn er velen... :)

Ik stel me gewoon wat vragen, o.a. wat er nu juist gedurende al die tijd met die centen van al de MF'ers gebeurd is?

Een MF-liefhebber die maar al te graag € 10 zou storten als hij wist het iets uithaalde...
:X :)
 
Op dinsdag 01 juli 2003 00:31 schreef Joe Tosh het volgende:
Nu, bij mijn weten (correct me if I'm wrong) is er nog niet veel veranderd aan die server :?
You're wrong... ga maar ff wat zoeken in topics om te zien wat er met het geld is gedaan.

Trouwens, geld doneren is iets dat je met 'plezier' moet doen, niet iets waartoe je je op de een of andere manier verplicht voelt. Ook als je niets stort ben je uiteraard welkom op MF, dat geldt voor iedereen (behalve Ragonite :P )
 
You're wrong... ga maar ff wat zoeken in topics om te zien wat er met het geld is gedaan.

Trouwens, geld doneren is iets dat je met 'plezier' moet doen, niet iets waartoe je je op de een of andere manier verplicht voelt. Ook als je niets stort ben je uiteraard welkom op MF, dat geldt voor iedereen (behalve Ragonite :P )

Daarom dat ik ook schreef: "Een MF-liefhebber die maar al te graag € 10 zou storten als hij wist het iets uithaalde..."



Allez goed, ik weet weeral wat doen vannacht... ("ff wat zoeken in topics om te zien wat er met het geld is gedaan") :P
 
Sorry, maar ik kan een bepaalde vorm van scepticisme niet meer onderdrukken...

Een DIKKE :} :} aan al de mensen die € 10 gestort hebben sinds 20 maart 2002.

Jaja, ondertussen is dit topic 1 jaar en 3 maand oud en wordt het zo nu en dan weer eens een paar dagen enthousiast uit de kast gehaald.
Nu, bij mijn weten (correct me if I'm wrong) is er nog niet veel veranderd aan die server :?

Een paar quotes:En zo zijn er velen... :)

Ik stel me gewoon wat vragen, o.a. wat er nu juist gedurende al die tijd met die centen van al de MF'ers gebeurd is?

Een MF-liefhebber die maar al te graag € 10 zou storten als hij wist het iets uithaalde...
:X :)
Maar er gebeurd ook wel wat. :)
We zijn donderdag naar Amsterdam gegaan om de server te plaatsen. Dat plaatsen kon toen niet en dus gaan we deze week, maar nu in de hoop dat we in 1 keer de splitsing van database en webserver kunnen doorvoeren. Dus even geduld nog. ;)

Kzit nu natuurlijk niet voor de kat z'n viool hele nachten lang apache en mysql te compileren. :+
 
Op dinsdag 01 juli 2003 00:59 schreef arcadis het volgende:apache en mysql compileren. :+

You've lost me there... haha :}

ik vermoed 2 moeilijk te verenigen server-systemen of softwarematige toepassingen of zoiets :? (ben geen pc-nitwit maar dát??)
 
You've lost me there... haha :}

ik vermoed 2 moeilijk te verenigen server-systemen of softwarematige toepassingen of zoiets :? (ben geen pc-nitwit maar dát??)
Oeps, vergeet af en toe dat dit niet tweakers.net is :+
Apache: de webserver die alle pagina's aan je browser stuurt.
MySQL: de database server waar alle data in zit.
Compileren betekent dat je van de ruwe broncode een uitvoerbaar programma maakt (zoals de .exe bestanden in windows)
Zo, en nu niet meer vergeten he. ;)
 
Laatst bewerkt:
Topic is in dat jaar vreselijk lang geworden.
Is er een rekening nr voor de Belgen voorzien? Of moeten die dat per snailmail doen?

mvg
Steven
 
Op dinsdag 01 juli 2003 01:16 schreef arcadis het volgende:Oeps, vergeet af en toe dat dit niet tweakers.net is :+
Apache: de webserver die alle pagina's aan je browser stuurt.
MySQL: de database server waar alle data in zit.
Compileren betekend dat je van de ruwe broncode een uitvoerbaar programma maakt (zoals de .exe bestanden in windows)
Zo, en nu niet meer vergeten he. ;)


OK, en om helemaal goed te zijn dient dat "uitvoerbaar programma" dan op een andere pc te draaien dan die waar je webserver op zit. Als ik je goed begrepen heb... :? :)
 
OK, en om helemaal goed te zijn dient dat "uitvoerbaar programma" dan op een andere pc te draaien dan die waar je webserver op zit. Als ik je goed begrepen heb... :? :)
apache komt idd op de ene server en mysql op de andere. zo spreiden we de load over 2 servers en dat voorkomt dus al dat enorme wachten tijdens het laden van de pagina's. and that's a good thing. :)
 
apache komt idd op de ene server en mysql op de andere. zo spreiden we de load over 2 servers en dat voorkomt dus al dat enorme wachten tijdens het laden van de pagina's. and that's a good thing. :)

Snappie nu. That's a good thing for sure!

*D (ben echt benieuwd naar donderdag)
 
Op dinsdag 01 juli 2003 00:59 schreef Joe Tosh het volgende:
Daarom dat ik ook schreef: "Een MF-liefhebber die maar al te graag € 10 zou storten als hij wist het iets uithaalde..."

Je moet wel beetje vertrouwen hebben, hoor, in de crew: van mij hoeven ze geen verantwoording af te leggen hoor: ik heb alle vertrouwen in jullie O-)
 
kut verbinding viel weer weg..

ff bijvallen voor crew..eerlijk is eerlijk..der is veel gedaan..

maar dat het nu zo kut loopt..tja..
 
Maar er gebeurd ook wel wat. :)
We zijn donderdag naar Amsterdam gegaan om de server te plaatsen. Dat plaatsen kon toen niet en dus gaan we deze week, maar nu in de hoop dat we in 1 keer de splitsing van database en webserver kunnen doorvoeren. Dus even geduld nog. ;)

Kzit nu natuurlijk niet voor de kat z'n viool hele nachten lang apache en mysql te compileren. :+

zal een snelle server worden als je er een hele nacht voor nodig hebt, ik compile + install het in 10 minuten :)
 
zal een snelle server worden als je er een hele nacht voor nodig hebt, ik compile + install het in 10 minuten :)

Ik hoor net dat het we een vrijwilliger in ons midden hebben die ons uit de brand zal helpen :+ .
 
Ik weet niet hoeveel de actie financieel heeft opgeleverd...

Qua performance in ieder geval nog niet genoeg.
Is meer storten nog zinvol???
 
Op woensdag 02 juli 2003 07:31 schreef Blade10 het volgende:Ik hoor net dat het we een vrijwilliger in ons midden hebben die ons uit de brand zal helpen :+ .

JA CKR6 reageer ff en help ons uit de brand als jij het zo snel kan :} :} :} :} :}

wat is het probleem dan? lukt het niet? wat lukt niet? en waarom niet?

ik neem aan dat jullie apache + php op een server zetten en mysql op de andere, lijkt me geen probleem toch? wat gaat niet goed dan?

volgens mij is de server plaatsen alleen het punt :-)
 
Laatst bewerkt:
beste motor-forummers,

ik las dat er problemen waren met de server, zover ik begreep gaat ruud nu €1000 uit eigen portomonee betalen om ons vandienst te zijn op het forum...

<knip>

Iedereen die zich betrokken voelt bij het forum en vaste posters e.d. laten we met zijn allen een bedrag van €10,- storten op de volgende rekening op het forum nog BETER/SNELLER en geweldiger te maken.
Aangezien ik morgen toch al weer moet lappen voor de motor (spijkertje in je achterband is NIET cool!) kan deze EUR 10 er ook wel van af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan