ACTIE ACTIE!!!! voor het forum!

Wordt vanavond nog gestort.Hee Ruud, als je er maar geen andere dingen mee doet.Vooral zo door gaan met het forum. :}
 
Voor de gemoederenrust: Het geld is PUUR en ALLEEN ter bekostiging van de server!
Laat ik dat even duidelijk maken (als dat al niet zo was :) )
 
Een moderne joet (10 Euro) zijn net digitaal overgemaakt.

Ik baal echt dat het forum technisch niet lekker loopt, erger me hele dag aan. Hopen dat het straks beter wordt. :+
 
JohnV, nu weer wel....

En nee, we zitten denk ik nog niet op 500 euro, al hoop ik het wel!

Over een paar dagen zullen we een berichtje posten met totale bedrag...
 
Ik zou er een week of 2 van maken als ik jou was. Best handig die telebankiershit, maa kon soms gruwelijk lang duren voordat het eindelijk op de plaats van bestemming is. :(
 
Zo echt een geweldig initiatief, morgen is ons digitale betaalloket weer open (lees=>mijn vriendin weer thuis) en gaat er van mijn kant ook 10 euro-tjes richting zaandamse rekening!

Als we daarmee kunnen zorgen dat ons vaste woon/verblijfplaats wat stabieler wordt :+ ;)

Wat ik nog geweldiger vindt dan het initiatief, is het enthiousasme waarmee iedereen reageert en participeert, in een woord GEWELDIG!!!!
 
Volgens mij moet Duderuud dadelijk wel een vreugdertaantje laten als hij dit allemaal ziet.

Je ziet het, soms wordt je harde werk nog beloond ook!

:}
 
Nou ik hoop dat het overkomt. Gisteren PC Banking (Fortisbank) geïnstalleerd, wat een kutprogrammma :r zeg, rekeningen worden weer vrolijk in guldens gezet, saldo op 0 (echt wel positief, maar loopt nu te bleren dat het negatief is vanwege die 20 euro (Spider en FC)) e.d.

Als het niet afgeschreven wordt volgt gewoon de betrouwbare papieren versie.
 
Als die girotel-site eens online is gaan er hier vandaan 20 eurootjes (PP=2) verhuizen naar de motor-forum rekening.

Echt mooi om te zien hoeveel positieve rea's er zijn. :}
 
Nou ik hoop dat het overkomt. Gisteren PC Banking (Fortisbank) geïnstalleerd, wat een kutprogrammma :r zeg, rekeningen worden weer vrolijk in guldens gezet, saldo op 0 (echt wel positief, maar loopt nu te bleren dat het negatief is vanwege die 20 euro (Spider en FC)) e.d.

Als het niet afgeschreven wordt volgt gewoon de betrouwbare papieren versie.

En daarna zie je binnenkort op je papieren bankafschrift dat er toch €40 is afgeschreven :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan