X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was het niet, heb namelijk een rode... Inderdaad in nederland zie je de X11 heel weinig, dat was voor mij namelijk de reden om er een te kopen 8-)
(val je tenminste nog een beetje op)
 
waar was iedereen van hier :?

full
 
druk druk druk

moest m'n vakantie foto's nog inplakken. Neu, zonder dollen, kwist van niks. Ben ook niet een echte tourder, ik rijd iedere dag met de motor naar mijn werk, 50 km per dag vind ik genoeg. Maybe next year. Lijkt me wel geinig om te zien. Zo'n hoop X11s bij elkaar.
 
oeioei, afgelopen vrijdag gesnapt door de flitsflikkers. Stonden lekker sneaky opgesteld achter een viaduct, camonetje over de camera. Ben benieuwd wat het wordt want ik werd tegelijkertijd door een volvo met 180 ingehaald. Ik hoop niet dat ze zijn snelheid voor de mijne aanzagen anders dan ben ik t haasje.
 
NOG IEMAND IN LEVEN HIER????


ja, jullie zullen zeker wel benieuwd zijn naar de bekeuring, of niet. In ieder geval was het maar 55 euris. Zo opgelucht dat ik maar wat verwarmde binnenhandschoentje ben gaan halen. Lekker warm, alleen af en toe wat te warm aan de knokkels. Dus het mag een graadje meer vriezen van mij.
 
Als het dan toch zo stil is dan onderneem ik nog even poging. *D

Jawel, ook een X11 rijder en mijn fotootje staat uiteraard op www.hondax11.nl (X11 owners > Ronald > ook effe klikken). Mijn X is zwart en helaas nog geheel origineel met 10.000 km's. Dit is reeds mijn tweede X11, mijn eerste heb ik op 3 oktober 2004 total loss gereden (slechts 14.000 euri schade O-) maar ik had hem dan ook al 2 weken. Om iedereen de mond te snoeren en mezelf te bwijzen heb ik gewoon weer een X11 gekocht en daar heb ik inmiddles al weer 3000 km's mee gereden. Volgende zomer ga ik e.e.a. modificeren en ik loop erover te denken om het ding zilver te laten spuiten. Wrodt vervolgd ... en 'good to be here'!
 
Dit topic gaat echt niet lopen ben ik bang voor. Oke heb vandaag maar een k&n filter geplaats, nu nog een beurtje en dan maar eens een proefritje maken. eens kijken of de standaard afstelling zo een filter gaat trekken. :)
 
Als het dan toch zo stil is dan onderneem ik nog even poging. *D

Jawel, ook een X11 rijder en mijn fotootje staat uiteraard op www.hondax11.nl (X11 owners > Ronald > ook effe klikken). Mijn X is zwart en helaas nog geheel origineel met 10.000 km's. Dit is reeds mijn tweede X11, mijn eerste heb ik op 3 oktober 2004 total loss gereden (slechts 14.000 euri schade O-) maar ik had hem dan ook al 2 weken. Om iedereen de mond te snoeren en mezelf te bwijzen heb ik gewoon weer een X11 gekocht en daar heb ik inmiddles al weer 3000 km's mee gereden. Volgende zomer ga ik e.e.a. modificeren en ik loop erover te denken om het ding zilver te laten spuiten. Wrodt vervolgd ... en 'good to be here'!



Nog een brabo op een x11, en op een zwarte nog wel. Dat is natuurlijk ook de mooiste. De mijne lijkt sprekend op de jouwne, op de sticker op het voorspatbord na.
 
Nou, de mijne is te koop hoor. :-)
Het is een zwarte, laatste model (dus met "zwart/grijs" frame).
Zo'n 15.000km op de teller, 3 jaar oud nu denk ik zo.
Incl. orig. Honda alarm.

Serieuze interesse? Mail me maar. Hij staat in het Westland... Rijklaar...

Tino
 
Dit topic gaat echt niet lopen ben ik bang voor. Oke heb vandaag maar een k&n filter geplaats, nu nog een beurtje en dan maar eens een proefritje maken. eens kijken of de standaard afstelling zo een filter gaat trekken. :)

Ik lees het topic soms wel mee hoor, maar inderdaad de snelheid is laag.......maar dat hoeft niets uit te maken. Wij zijn ook meestal maar met zijn drieen.... :W

En voor wat betreft de X, alleen het getal is anders.........maar is hoger nu beter?
 
Voor mij zijn het allebei wereldfietsen. Ben ook gek van de x4. Het leuke is dat beide types weinig voorkomen. Net als de berijders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan