X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ik nog niet, start verbouwing gepland weet niet als ik de zondag ga klussen?
Kom ik morgen op terug.
Had ik al gezegd dat ik dik tevreden met mijn nieuwe vering.
 
Het lansgst lopende actieve Topic op het Motor-forum zou eigenlijk voor altijd open moeten blijven.
Dit topic is 11 jaar en 4 maanden mee gegaan. Lang leven de X11.
 
Bijna alle dagen, maar niet zo ver :N Ik woon 9 km van mijn werk, en het is me de laatste tijd te warm om te fietsen.
Morgen een condoleance aan de andere kant van het land, als mijn vrouw niet meegaat, ga ik op de :]
 
Het onregelmatig lopen bij vast toerental wordt steeds minder. Ik denk dat ze een hele tijd niet gelopen heeft voor ik haar kocht. Heb ook een paar keer een half flesje carbreiniger in de tank gemikt.
Helaas begint ze ook wat meer te gebruiken ( ! op 14 ) :/
:W
 
Die X en komen toch nog wel de stalling uit?

Gisteren terug gekomen uit Normandië! Lekker twee weken met de motor weg geweest. De heenreis flink wat kilometers gemaakt. In twee dagen naar de eindbestemming gereden. Eerst 200 km snelweg, richting de Eiffel. Vanuit de Eiffel via Luxembourg, Metz, Nancy naar Chaumont. Daar een hotel gezocht om een beetje bij te komen. De volgende dag door gereden, zonder een meter snelweg, naar de eindbestemming, een klein plaatsje aan de kust 100 km boven Mont Saint-Michel. Daarna de motor een week in de schuur laten staan, had er even schoon genoeg van. De tweede week een paar kleine ritjes gemaakt. Gisteren, de kortste weg naar huis genomen, wel alle tolwegen vermeden. Kotom, een heerlijke vakantie, en bijna 3000 km van de x genoten. :] :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan