X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dan de looks......je vind de honda spuuglelijk of je loopt er zo mee weg....er zit niks tussen in :)

Nou, wat mij betreft is 'ie dus helemaal het einde!
(Ik vind Honda nakeds over het algemeen al mooi, de Hornet bijvoorbeeld vind ik ook errug gaaf)

Maar je verhaal verklaart waarom het een beetje een zeldzaamheid is.
 
de honda met nieuwe spiegels en sliders/carter protectoren.

linkerkant%20x11
 
ff een plaatje van m'n 'originalus magistralus'. Zo blijftie nog wel ff. Misschien ooit noggus wat andere spiegels erop maar kben wel tevree zo. Wat zou je tenslotte nog meer willen als je een x11 hebt. 2?

Bijlage: broem2.JPG
 
Nee 3 !!!

Nou eerlijk gezegd laat ik het maar bij 1 (is al kostbaar genoeg).
Heb net mijn winterbeurt weer laten doen en ben weer arm voor het rest van het jaar ;( .

ff nog een vraagje aan Beuker. Hoe is het zicht met die nieuwe spiegels? zien er namelijk wel errug stoer uit. Ik ben mijn orginele een beetje zat, maar het zicht is wel erg goed met die orginele dingen
 
de orginele geven idd prima zicht naar achter......deze doen dat ook maar tis in het begin wel ff wennen.
ze zijn een stuk kleiner dan de orginele dus minder spiegel lol :) om naar achteren te loeren en ze zitten en stuk lager dan je gewend bent.

je kijkt in mijn geval niet tegen je elebogen aan dus je kan alles er nog steeds mee zien.
 
zag gisteren in de namiddag op de aalsmeerweg(amsterdam)nog een blauwe x11 staan.
radiator/oliekoeler buitenkap anex stofzuigerhuis was verwijderd en deze had dacht ik een setje slip on's van two brothers(ik reed in mijn busje voorbij)
 
Na dit topic te hebben doorgelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een potenciele klant is als een van mijn toekomstige motoren... ik ben dus even gaan googlen en na vele :} plaatjes kwam ik ook deze site tegen en dan vraag ik me toch af hoe je het in je hoofd krijgt om deze motor zo te vernueqen :X
 
ook niet echt mijn smaak, maar ja de duitse streetfighters zien er nu eenmaal zo uit met dat gekke kontje.
Doe je voordeel, koop zo een X en maak hem naar je eigen smaak :} je zal er geen spijt van krijgen
 
voor mensen die hier op zoek zijn naar een buitenkansje.......surf naar www.hondax11.nl en ga naar het gastenforum.
daar vind je te koop aangeboden een werkelijk (bijna) nagelnieuwe zwarte x11 met een shitload aan extra's voor een wereldprijs.

check it out.......tis zeker de moeite waard en werkelijk niet duur.
 
ik leef nog.....lol...nauwelijks hoor haha.

ben vandaag trouwens weer andere spiegels halen.
de carbon spiegeltjes zijn niet sterk genoeg voor en immense rijwind....bij de wat hogere snelheden zal ik maar zeggen :)

heb nu spiegels besteld van ducati corse voor eigenlijk op een duc monster...wel duur...maar helemaal top en ze blijfen tenminste zitten.


foto's volgen latersssss.

de neuk allemaal.
 
ik zoek een passend onderkuipje voor op de zwarte X
en een frontje, tegen de wind

tips....iemand?????????

Onderkuipje voor op een X? Heb nog wel wat liggen voor op een X4... O-)
Alleen geen idee of het op een X11 past. :X

Stuurkuipje kan ik aanbevelen van de Ducati Monster S4. Alleen het ruitje wel ff zwart laten tinten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan