Wie weet wat voor spul dat is?

Ik heb dat spul al een jaar om mijn pijpen zitten.
Ja, de eerste 3 keer rookt het.
In de regen gebeurt er niets bijzonders.
Het is verkrijgbaar in 3 kleuren (wit, jute en zwart).
Als je eigen pijpen hebt gemaakt zijn de lasnaden op de verschillende delen geen gezicht. Je kan ze natuurlijk lekker gladslijpen en je poen weggooien bij een verchromer en zien dat ze binnen de kortste keren blauw worden. Of je koopt een rolletje glasvezeltape en het ziet er binnen een kwartier tof uit. Als je er niet van houdt, doe je het toch niet.

Dat doe ik dus ook: Ik heb net een nieuwe uitlaat met Supertrapps voor een Fatboy gekocht op Ebay en bijna een originele uitlaat van een VL 1500. De originele bochten ga ik laten vermaken en verlengen en daarna de supertrapp dempers erop. Inderdaad ga ik de isolatieband gebruiken om de lelijke uitlaat uit het zicht te krijgen en reken maar dat de uitlaat zich mag meten met zo'n chromen poetspijp. :Y :Y

Iemand nog interesse in een stel nieuwe bochten van Supertrapp voor een Fatboy ;) ;)
 
Wanneer je isolatieband wilt gaan bestellen zou je ook even moeten kijken aan de overkant van de oceaan (gunstige wisselkoers). Ik heb net de volgende zaken besteld op www.racepartsolutions.com:
2 x 15 meter x 2,5 cm zwarte isolatieband
1 x 12 stuks slangenklemmen (straps)
1 x zwarte coating (spuitbus)

Alles is officieel van Thermo Tec (niet dat dat nu zo spannend is, maar het is dus wel de bedoelde originele isolatieband)

samen voor omgerekend ± € 94,-- (inclusief verzendkosten via UPS)

Dit kost bij www.bccp.nl: € 131,55 exclusief verzenden en de zwarte coating (niet bestelbaar daar :? ).

Internet biedt inderdaad onbegrensde mogelijkheden :] :]


ps: voor het bestellen, even per e-mail contact opnemen er kan namelijk niet via de site door internationale kopers besteld worden. Via een omweg kan bijvoorbeeld wel heel makkelijk via Paypal betaald worden.

groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan