Motor in de woonkamer

ik ben hem rustig aan naar binnen aan het smokkelen ;)

full
 
als we ons huis zouden verbouwen wil mijne schat zijn moto ook binnen zetten in de living
dat is zijn droom
hij heeft ooit eens een verhaal gehoord van iemand die zijn vrachtwagen in zijn huis gezet heeft
hij heeft dat huis gewoon rondom de vrachtwagen gebouwd
dit verhaal is echt waar
verder weet ik er niet veel meer van
ik moet het eens vragen aan mijn buurman die heeft het ons verteld
 
nope mag niet van het vrouwtje

de RF staat wel in de gang bij mijn vader de voordeur kan amper open :P
 
Damn! Heel erg mooi hoor, een SP1 in de huiskamer! Hij komt mooi tot zijn recht!
Ik vind de motor van je vrouw ook heel erug mooi! Erg origineel ook! Heeft ze weleens gedacht aan een andere uitlaat? Ik denk dat een High Mount erg mooi zal staan op deze SV!
Mijn complimenten!

Kan jij gedachten lezen of zo :+

Er zijn al 2 maanden geleden 2 hoge B.S.M titanium uitlaten besteld, maar zijn helaas nog niet binnen '(

En een achterspatbord van bike-design zit er ondertussen ook op :9~

Hij heeft sinds dat hij gekocht was nog niet veel thuis gestaan , op dit moment wordt hij bij Roland Meerman painting helemaal in de blanke lak gezet.

Thanks voor de complimenten.
 
* Door de winkelstraat naar de ingang
* Motor in de lift
* Twee hoog er weer uit, achterkant eerst de lift uit, beetje heen en weer steken dan de galerij op
* Weer een beetje heen en weer steken voor een 90 graden hoek
* Achteruit duwend de motor helemaal naar het einde van de galerij naar mijn appartementje
* Beetje heen en weer steken zodat de motor recht voor de deur staat, motor naar binnen, door het halletje, motor tegen de eettafel aan, perfect
* Yep, en dat elke dag, want ik ga met de motor naar het werk, tis echt 2 minuten werk, zo geoefend ben ik al.

En nee, buiten komt ie voor geen goud te staan, het is me zeg maar uuuuh, sorry, iets "te donker" op straat.

Voor de foto heb ik de motor even voor de pc neergezet.

CB600S_5s.JPG
 
Hij is nog een beetje Jong (weinig CC), maar mag er toch ook bij in het rijtje :?
full
 
* Door de winkelstraat naar de ingang
* Motor in de lift
* Twee hoog er weer uit, achterkant eerst de lift uit, beetje heen en weer steken dan de galerij op
* Weer een beetje heen en weer steken voor een 90 graden hoek
* Achteruit duwend de motor helemaal naar het einde van de galerij naar mijn appartementje
* Beetje heen en weer steken zodat de motor recht voor de deur staat, motor naar binnen, door het halletje, motor tegen de eettafel aan,

Ja, Ja echte motorliefde kent geen grenzen :} 8-) :] }) :9
 
Heerlijk topique, alleen jammer dat mijn vriendin het nu al absoluut niet op prijs stelt als ik mijn toekomstige motor in de kamer zet..... '(
 
Gezellig hé, zo motorrijders onder elkaar :]
Waar blijft jouw bijdrage aan dit topic eigenlijk?
Die bijdrage zal in tekstuele vorm zijn.
Behalve dat mijn motor bij m'n dealer staat (niet in z'n woonkamer hoor) zie ik het nut er niet van in om dat ding in mijn woonkamer neer te zetten.
En m'n brik blijft maar lekker buiten staan (te zien vanuit mijn woonkamer)
 
Je brengt me op goede ideeën voor deze winter ;)
Met wat moeite moet 'ie mijn huis wel binnen kunnen denk ik... maar ik denk dat ik maar lekker blijf rijden :)
 
ik ben hem rustig aan naar binnen aan het smokkelen ;)
:+ :+ Haha, that's the way to do it :} :}

Op dinsdag 06 januari 2004 08:37 schreef Electra het volgende:
Heerlijk topique, alleen jammer dat mijn vriendin het nu al absoluut niet op prijs stelt als ik mijn toekomstige motor in de kamer zet..... '(
Misschien eerst een grote poster ophangen, kan ze er vast aan wennen, en dan stukje voor stukje :+ :+
 
hahahah! niet te geloven!!
zie me hier al 2 motoren binnen hebben staan |(
kan ik er zelf wel uit gaan.....

lachwekkend dit :] (de motor in huis :X )
 
Maar wat ik me nu afvraag...

Als je thuis komt en het heeft geregend. Wat doen jullie
dan? Maken jullie hem eerst helemaal schoon en droog,
of laat je hem zolang buiten staan?

Zo te zien zijn ze mooi opgepoetst voordat ze binnen worden
gezet! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan