Motor in de woonkamer

Mijne staat ook binnen, (bijna) opgepoetst en wel.. Dat kun je mooi binnen doen.. In de schuur is het veel te koud :) Lekker bij de kachel. Hij stinkt niet hoor.. Meestal. Vrouwtje vind het prachtig, dát had ze nog nooit meegemaakt haha.

Moet nog effe piccie maken.

Thijs
 
Maar wat ik me nu afvraag...

Als je thuis komt en het heeft geregend. Wat doen jullie
dan? Maken jullie hem eerst helemaal schoon en droog,
of laat je hem zolang buiten staan?

Zo te zien zijn ze mooi opgepoetst voordat ze binnen worden
gezet! :}

Neuh, even laten drogen en uitstinken op de galerij. Na een half uurtje mag ze naar binnen. Schoonmaken is niet te doen met dit weer, ze ziet er echt niet meer uit na een rit. Ik heb er nu een grote badhanddoek onder liggen. Vind ze ook nog lekker, dat zachte badstof onder de bandjes.
 
met een beetje geluk heb je hem in juli helemaal binnen :+

Hij moet weer naar buiten voordat er allemaal bloemetjes en plantjes opgezet worden.
En begin juli moet ik ermee naar oost-duitsland dus binnenkort gaat het weer rustig aan naar m`n schuurtje.

Heeft er iemand nog een motor over die niks meer doet en hem aan mij wil doneren?
Dan kan ik die vanaf maart tot eind november binnen zetten als een soort dummy.
En dan zet ik die fiets eind november buiten en m`n eigen fiets binnen en niemand die het merkt O-) :P
 
|(

maar ja ik ken nog wel iemand die helemaal warm werd van de motor lucht in de kelder dussssssssssssss het mischien niet eens zo gek een motor in de slaapkamer....
 
Die bijdrage zal in tekstuele vorm zijn.
Behalve dat mijn motor bij m'n dealer staat (niet in z'n woonkamer hoor) zie ik het nut er niet van in om dat ding in mijn woonkamer neer te zetten.
En m'n brik blijft maar lekker buiten staan (te zien vanuit mijn woonkamer)
Wat probeer je nou eigenlijk duidelijk te maken met je mijn[? Je komt nogal gefrustreerd over.
 
Wist je dat je zo'n ding ook kunt gebruiken om er buiten mee rond te rijden?
Ja, het is echt waar :]




B|
 
Kijk voor de grap 's wanneer dit topic is gestart, niet iedereen rijdt in de winter door :)
Daar hoef ik voor de grap en zonder humor ook niet naar te kijken.
Ik weet nog goed dat ik het toen ook al een zinloos topic vond.
Maar kijk eens wanneer degene voor me reageerde.
Ikzelf zou zo'n draak nooit uit het verleden halen.
 
Daar hoef ik voor de grap en zonder humor ook niet naar te kijken.
Ik weet nog goed dat ik het toen ook al een zinloos topic vond.
Maar kijk eens wanneer degene voor me reageerde.
Ikzelf zou zo'n draak nooit uit het verleden halen.
Als je 't een zinloos topic vind, reageer dan gewoon niet :Z :Z :Z
 
in de winter hebben ze hier allebei in de woonkamer gestaan, honda cbr600 f sport en honda fireblade....meer nog zelfs... hebben van fireblade andere clabons gestoken en daarvoor hebben we twee stutten in de woonkamer tot tegen het plafond gezet om hem omhoog te krikken en zo de clabons te vervangen
 
Terug
Bovenaan Onderaan