Motor in de woonkamer

1 keer gedaan toen me ouders een avondje weg waren, kwam volgende morgen beneden en dacht dat ik kapot ging.. echt de hele keet stonk naar benzine.
 
SollX kijkt zn moeder heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief aan

moeder is stout! -O-

hij moet in de garage blijven
 
1 keer gedaan toen me ouders een avondje weg waren, kwam volgende morgen beneden en dacht dat ik kapot ging.. echt de hele keet stonk naar benzine.

je moet hem ook "koud" wegzetten ;)
[me]zZlaapkopZz heeft injectie en dat helpt ook wel een beetje
[/me]


*O*
 
[me]Tuutuut vraagt zich af hoe zZlaapkopZz de motor in de vriezer heeft gekregen? :?
[/me]











:+
_O-

had het al tussen "" om die opmerking te voorkomen ;)
maar das op zich niet zo moeilijk hoor... heb de lucht er uit laten lopen, en dan vouw ik hem zo op :Y


















:+
 
Wat ik me nou afvraag hierbij; Hebben jullie niet enorm last van benzine/olie/uitlaatgas geur in je hele woonkamer? Mijn motor staat in de garage en dan ruik ik hem nog op de gang. Is nou niet bepaald de geur waarin je een avond televisie wil zitten kijken...
 
Wat ik me nou afvraag hierbij; Hebben jullie niet enorm last van benzine/olie/uitlaatgas geur in je hele woonkamer? Mijn motor staat in de garage en dan ruik ik hem nog op de gang. Is nou niet bepaald de geur waarin je een avond televisie wil zitten kijken...


Niet?
 
jezusflut man thank god hoef ik hem niet in de woonkamer te zetten kep hier verdomme een garage waar 2 hele autos in passen ( als ik opruim ;) ) buiten dat het onpraktisch is als je wilt rijden en het stinkt vind ik me motor het toch niet waard om in de woonkamer te zetten :9
maybe als ik in zon klein fluthuisje woon kan ik wel een motor verloorloven die huiskamer waardig is :P zo kun je het ook zien natuurlijk
 
Wat ik me nou afvraag hierbij; Hebben jullie niet enorm last van benzine/olie/uitlaatgas geur in je hele woonkamer? Mijn motor staat in de garage en dan ruik ik hem nog op de gang. Is nou niet bepaald de geur waarin je een avond televisie wil zitten kijken...

pssst... kijk eens circa 3 posts boven die van jou, joh ;)

:9
 
Als ik jullie zo lees dan verbaas ik me dat mijn FZ6 nog niet met de kindermotortelefoon gebeld heeft. Hij staat eigenlijk dag en nacht buiten, gisterennacht heeft hij zelfs zonder hoes een fris zomerbuitje over zich heengehad.

Soms vertroetel ik hem wel eens hoor... dan doe ik het zonnescherm uit, staat ze lekker in de schaduw. (anders brand ik me reet aan het zadel met deze temps)
 
Wat ik me nou afvraag hierbij; Hebben jullie niet enorm last van benzine/olie/<b>uitlaatgas</b> geur in je hele woonkamer? Mijn motor staat in de garage en dan ruik ik hem nog op de gang. Is nou niet bepaald de geur waarin je een avond televisie wil zitten kijken...
Je moet hem wel uitzetten als je hem binnen zet. Anders slaap je ..... :z

:+

Maar ik heb het nooit geroken bij ze. Maar de motoren blinken wel altijd als ze binnen staan :)
 
Wat ik me nou afvraag hierbij; Hebben jullie niet enorm last van benzine/olie/uitlaatgas geur in je hele woonkamer? Mijn motor staat in de garage en dan ruik ik hem nog op de gang. Is nou niet bepaald de geur waarin je een avond televisie wil zitten kijken...

had ik de eerste dag ik de garage ook last van, na dat ik het benzine kraantje van PRI naar ON of RES had gedraaid heb ik er geen last meer van.

bij PRI kan de benzine vij door de carberateurs lopen (ook als hij uit staat) dit invm het starten na langeretijd stil gestaan te hebben. bij ON en RES kan dat niet. en omdat ik mn bandit elke dag gebruik... scheeld me dat een hoop "geur" (stinken wil ik t eijgenlijk niet noemen :9
 
Wat ik me nou afvraag hierbij; Hebben jullie niet enorm last van benzine/olie/uitlaatgas geur in je hele woonkamer? Mijn motor staat in de garage en dan ruik ik hem nog op de gang. Is nou niet bepaald de geur waarin je een avond televisie wil zitten kijken...

Als ik em een tijdje in de woonkamer zet (met groot onderhoud, bijvoorkeur in de winter) plaats ik een plastic zakje met elastiekje over alles waar een benzine/olie lucht uit kan komen: uitlaat, ontluchtingsslangen, luchtfilter etc. Dan ruik ik helemaal niks. De meeste benzinelucht komt bij mijn motor trouwens uit het 'benzinedopontluchtingsgaatje'.

DSC_0321Small.jpg
 
Als ik em een tijdje in de woonkamer zet (met groot onderhoud, bijvoorkeur in de winter) plaats ik een plastic zakje met elastiekje over alles waar een benzine/olie lucht uit kan komen: uitlaat, ontluchtingsslangen, luchtfilter etc. Dan ruik ik helemaal niks. De meeste benzinelucht komt bij mijn motor trouwens uit het 'benzinedopontluchtingsgaatje'.

(Afbeelding)

mooi scrabble woord ;)


:+
 
Een tank met benzine hoort niet in de woonkamer. Die hoort altijd op een goed geventileerde plaats te liggen.
 
Als ik em een tijdje in de woonkamer zet (met groot onderhoud, bijvoorkeur in de winter) plaats ik een plastic zakje met elastiekje over alles waar een benzine/olie lucht uit kan komen: uitlaat, ontluchtingsslangen, luchtfilter etc. Dan ruik ik helemaal niks. De meeste benzinelucht komt bij mijn motor trouwens uit het 'benzinedopontluchtingsgaatje'.

(Afbeelding)

ik was even bang dat je hem altijd zo moet demonteren om het in je kamer te zetten, een bliksemstart zit er dan zeker niet in.......??????
 
Terug
Bovenaan Onderaan