Motor in de woonkamer

Stinkt t erg als ie in de huiskamer staat?
Zal wel n kwestie van wennen zijn maar toch.

Kheb er nu de huiskamer voor en zou t wel willen stiekem :P

Ik heb er 3 binnen staan en ik ruik er helemaal niks van. Ook nooit commentaar ven bezoek gehad.
En in alle drie zit ook nog gewoon benzine.
 
:^

mijne ruik je alleen alsje met je neus op de tankdop gaat liggen snuiven... En tja, wanneer die je dat nu? :+
 
2 jaar terug stond ze ook binnen, helaas is ze gepikt en staat haar blauw witte zusje bij mn moeder in de schuur.

full


Is kijken of mn vrouwtje in ons nieuwe huis zover krijg om mn brommer binnen te zetten :Y
 
Mijn liefde staat ook in de woonkamer, krijg er meestal wel grappige reacties op. Ik ben nog op zoek naar een fatsoenlijke set paddocks, voor en achter. Achter heb ik van die rolletjes op de brug zitten maar voor niet. Aanbod op internet is er genoeg, maar had begrepen dat er nogal kwaliteitsverschil in zit. Iemand tips?
 
Het is dat ik op één hoog woon en geen lift heb, anders had hij zeker lekker warm binnen gestaan. M'n mountainbike staat wel in de woonkamer, die kan ik de trap nog op tillen.
 
Vorig jaar stond die nog mooi binnen. Dit jaar (helaas) ergens anders..

cbr15112012.jpg
 
Het begon met één ...

Was wel in de schuur te krijgen, maar er eenmaal in ... kon ze er nooit meer uit,
dus kreeg ze een mooi plekje naast de radiator ... lekker warrum en knus

full


Makkelijk met poetsen ...

full


Ook makkelijk met sleutelen ...

full


Deze ingeruild voor een wat stoerder modelletje ... (is geen 'ze' meer _O- )

full


Mocht natuurlijk ook op het plekje staan naast de radiator ....

Bovendien zou 'hij' snel gezelschap krijgen van een nog leuker modelletje *D


full



Niet al te lang daarna kom ik m'n huidige vriendin tegen die ook motor bleek te rijden
(P.s. als ze geen motor had gereden, niet op M-F had gezeten, had ik haar naar alle aangrenzende waarschijnlijkheid nooit tegen gekomen :+ )

(en nee, op de foto ... das één van m'n dochters)

Haar motor kon natuurlijk ook niet in de schuur overnachten, vanwege de typisch BMW eigen hangtieten ...

De drie bij elkaar ...

full


Dat werd wel een beetje errug vol, nu een mooi huis met ... garage *O*
 
Laatst bewerkt:
ff oprotten Oma, we zijn er weer :+

De brommerts weer winterklaar in de stalling, beter dan tv kijken met al die bagger van tegenwoordig :9

full


full
 
Zetten jullie hem binnen voor de warmte, geen alternatieve stalling of omdat je er graag naar kijkt?
Ik ben blij met mn motor, maar hij komt de huiskamer echt niet in :)

Ik heb m gewoon in de schuur staan, welke wel verwarmd is overigens.
 
Living ?
Mooi staan zijn? (daar neem je maar een trophy-girlfriend voor)
Tis geen meubelstuk.

Een motor is "not just for christmas"...
Een Motor is om te Rijden.

De voorpret alleen al...
het Aankleden (extra lagen in winter)
Rondje eromheen lopen (niet dat ik kan zien of er iets mis is.. maar toch ff lekker kijken)
Spullen uit/in de topcase.
Sleutel, Contact (tik-bzzzzp)
Neutraal zoeken (klik -2, zoeken, klik - 1, klik - 2, klik - ... N, eindelijk, tja beemer eh)
Startknop - ZiepZiep uRuRuRuR.... Jaaaaaa!
Ff luisteren terwijl je GPS-klikt, helm-op, jas dicht, en handschoenen aan doet.
Opstappen.
Check, dubbel-check.
Koppeling, RRR-KLAK - 1 (tja, Beemer)
en Gaaaaan !

Magisch! elke keer weer. *O* *O* *O*

"I'm not a biker, I'm Rider" :]

(vandaag wel heel mooi weer trouwens, koud maar mooi...)

Edit: nu snel verder... Rijden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan