Motor in de woonkamer

Mijn FJR *D doet momenteel zijn Winterslaap in de veranda , want tijdens de Lente en Zomermaanden krijgt hij zijn plaats terug in de gewone garage naast de auto :Y maar daar staat nu de scooter waar ik op rijd tijdens de winter , en die gaat dan naar het thuishuis :P als de FJR terug in de garage komt O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Ben je bang voor vette strepen? :+
Ja, dan staat het niet meer lang binnen :X

Maar er zat een klein beetje roest op de ketting. En autistisch als ik ben met dit soort dingen, moet daar een nieuwe ketting op :P Vandaar dat er nu nog niks opzit :)
 
Ja, dan staat het niet meer lang binnen :X

Maar er zat een klein beetje roest op de ketting. En autistisch als ik ben met dit soort dingen, moet daar een nieuwe ketting op :P Vandaar dat er nu nog niks opzit :)
_O- _O- _O-
herkenbaar heb het ook met dat soort dingen.
mooi voorbeeld is mijn pakking deze zweet wat vrijdag word er een andere opgezet *O*
 
Ja, dan staat het niet meer lang binnen :X

Maar er zat een klein beetje roest op de ketting. En autistisch als ik ben met dit soort dingen, moet daar een nieuwe ketting op :P Vandaar dat er nu nog niks opzit :)
Gehele, zelfde hiero.
Vanwege een gebroken poot (en een beetje meer) kan ik er niks aan doen maar hoewel de motor verder door een ringetje te halen is is de ketting een doorn in het oog. Dat ding is gewoon te vet. En het liefst heb ik een "gouden" ketting die helemaal glimt en nu is het zo'n vuil zwart ding. :(
 
ik had deze als project overgenomen en ben bezig met af te werken, hardtail en zelfbouw met een cb750 motor :) , ben vrijgezel dus ik doe gewoon waar ik zin in heb
full
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik dit soort motoren niet begrijp maar ik vind die tank heel de (mooie) lijn van de motor verwoesten. Je moet je absoluut niets van mij aantrekken hoor want niet iedereen houd van hetzelfde. Het is slechts mijn mening.
 
meningen verschillen he, ik vind het een brute machine...lijkt wel alsof je op een brommertje zit maar dan met een 750 met open pijpen(zitten erop ondertussen) :9
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit zo'n mega gaaf en onwijs leuk topic! Ge-wel-dig! 't Is dat ik er de ruimte niet voor heb, ook nog eens boven woon binnen de ring van 020 en mijn vrouw het waarschijnlijk ook niet zou waarderen. Anders had ik het zeker ook gedaan. Lijkt me vet, een mooi gepoetste motorfiets in de woonkamer en er dan veel naar kijken. Rond de kerstperiode zie ik bij sommigen ook versiering hangen, lachen! *O*
 
Huh? Het kan niet omdat je binnen de ring van 020 woont?

En die vrouwen ook altijd....

Ik woon zes hoog, binnen de ring van 050, en daar past de motor prima in de lift, hoor.
 
Had de chopper in mijn vrijgezelle periode ook binnen in de kamer staan. Maar de vrouw waardeert dat bij mij inderdaad ook niet... Dus is het wachten tot ze misschien een keer op vakantie gaat met 1 van d'r vriendinnen. Kan ie een week binnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan