Motor in de woonkamer

Haar ketting in korten ! :o :+ :+ :+

Serieus.... geen idee wat je zou moeten doen...

Je zou het kunnen vragen wat je moet doen zodat de motor wel binnen mag staan ?

Voordeel van alleen wonen;

full


Oh ja, er staat er ook nog 1 in de schuur en ook nog 1 op het werk :o

Grtzzz Simon. 8-)
 
Nou ik heb een Bianchi Scudo del Sud in de woonkamer staan. Deze is van mijn vader.
Het is een 125cc 2 takt, deze is in 1999 volledig gerestaureerd door Bianchi fabriek die een doorstart wou maken met motors maken. Deze motor heeft op de show in Milaan gestaan. Hij is daarna eerst nog naar Engeland geweest en vervolgens naar iemand bij ons in het dorp. En nu is ie van mijn vader en staat ie bij mij in de woonkamer :} :} :} :} :9~ :9~ :9~
Het is trouwens nog 1 van de weinige die erzijn, omdat er een web voorvork inzit, deze heeft er maar even in gezeten en zijn later vervangen door telescoop voorvorken, daarom is deze dus speciaal.

DSC00221.jpg


DSC00222.jpg
 
Voor mensen die 3 hoog in een oud huis met steile en smalle trappen wonen is het niet echt een haalbare kaart dit.

Tis niet waar!
Jááááren geleden, vriend van m'n oudste broer, motor (ik geloof dat het een bsa was) op straat uit elkaar gehaald, naar boven op zolder (vijf hoog) geheel gereviseerd en toen aangeboden in het nog steeds bestaande Sufferdje.
De aspirant koper werd mee naar boven getroond waar met een ferme trap op de kickstart werd gestart.
Liep prachtig, waarna de koop gesloten was, de fiets uiteen werd genomen, de trap werd afgedragen en op straat weer in elkaar werd gezet.

Was trouwens dezelfde familie die een schoorsteen op de 1e verdieping begonnen te slopen waarna de hele schoorsteen naar beneden sodemieterde.........

Niet helemaal goed snik eigenlijk....
 
Nou ik heb een Bianchi Scudo del Sud in de woonkamer staan. Deze is van mijn vader.
Het is een 125cc 2 takt, deze is in 1999 volledig gerestaureerd door Bianchi fabriek die een doorstart wou maken met motors maken. Deze motor heeft op de show in Milaan gestaan. Hij is daarna eerst nog naar Engeland geweest en vervolgens naar iemand bij ons in het dorp. En nu is ie van mijn vader en staat ie bij mij in de woonkamer :} :} :} :} :9~ :9~ :9~
Het is trouwens nog 1 van de weinige die erzijn, omdat er een web voorvork inzit, deze heeft er maar even in gezeten en zijn later vervangen door telescoop voorvorken, daarom is deze dus speciaal.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

NICE :9~ :}
 
Ja het moest eigenlijk van mijn vader :9
Ik had erniks op tegen en het is mijn hoekje, normaal stond mijn vitrine daarzo, en nu een motor. Er komt van de trap wel een hoop stof en troep af, dus eens in de zoveel tijd ff afstoffen, niet teveel, ben bang dat ik er krassen of andere dingen opmaak
 
Ha,
Gezellig hoor die motoren in de huiskamer.
Omdat onze schuur in het vorige huis altijd volliep met water hadden we er altijd 2 in de woonkamer staan. Hier een piccie van mijn oude bike.
Nu hebben we een huis met garage, maar nu die alweer aardig vol begint te raken denken we er over om er weer een in de woonkamer te zetten.

Het leukste is altijd dat ze tegen mijn man zeggen: mag dat van je vrouw? waarop hij antwoord de motor is van mijn vrouw *O*
(Afbeelding)
:+
 
mijn zx6r moet gewoon in de garage blijven ( dubbele garage ) me ouders zouden t nooit goed vinden. + aan de andere kant we hebben in de tuin een terras en die heeft +- 10 treden omhoog nodig om bij huiskamer te komen en aan de voorant 3 treden om woonkamer te betreden.

en ik ga geen 170 kilo lopen tillen hij blijft maar gewoon in de garage en met droog wegdek mag ie weer los ..
 
yes aankomend weekend gaan ze weer naar binnen warm achter de kachel *O* *O* *O*


zal dan wel ff piccies posten :P :P :P
 
Dit is een GEWELDIG topic!!!
maarr hoe krijgen jullie di motoren toch in de woonkamer???

<=== heeft een smalle gang en een hele korte draai
<=== heeft geen achterom
<=== heeft geen kelder met lift ofzo

ik snap het niet.....
kon ze maar in de kamer :S
 
Dit is een GEWELDIG topic!!!
maarr hoe krijgen jullie di motoren toch in de woonkamer???

<=== heeft een smalle gang en een hele korte draai
<=== heeft geen achterom
<=== heeft geen kelder met lift ofzo

ik snap het niet.....
kon ze maar in de kamer :S

Demonteren en dan weer monteren. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan