MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
als het goed is heb ik binnen niet al te lange tijd mijn rijbewijs en dan lijkt het me geweldig om eens naar zo'n mega meeting toe te gaan.
utrecht lijkt mij wel een mooie centrale plek, den haag/rotterdam is wel erg voor mij(kom uit omg. Heerenveen)
 
ik heb op utrecht gestemd, ligt centraal in het land dat is eerlijk voor iedereen!
ik kom zelf uit het rubberstinkende Breda })

nou ff niet meer dan, wachten nog tot het zout weg is gespoeld ;(
 
Ik heb op utrecht gestemt(ja lekker dichtbij,amsterdam mag ook,nog
dichterbij :9 )
Maar als je naar de traditie kijkt moet je het gewoon weer in veenedaal houden
,daar zit ik ook met ruim een uur(en weet ik waar de mac zit }) )
ik ben niet vet,ik heb zware botten
 
Zoals vanouds in Veenendaal maar ;)

Mooi centraal prima plekkie.
:^ Precies, zo denk ik er ook over.

Wat ik ook vind (maar ja, wie ben ik he), is dat we eigenlijk één megameeting per jaar moeten houden, om het zo nog een beetje bijzonder te houden... Niet zoals vorig jaar, toen waren er 2, en de meeste mensen die ik ken vonden de tweede wat "overbodig" "meer van hetzelfde" enz enz enz. Dus...laten we deze MM de enige van 2004 houden ok? :)
 
:^ Precies, zo denk ik er ook over.

Wat ik ook vind (maar ja, wie ben ik he), is dat we eigenlijk één megameeting per jaar moeten houden, om het zo nog een beetje bijzonder te houden... Niet zoals vorig jaar, toen waren er 2, en de meeste mensen die ik ken vonden de tweede wat "overbodig" "meer van hetzelfde" enz enz enz. Dus...laten we deze MM de enige van 2004 houden ok? :)
:^
1 megameeting per seizoen is imho genoeg. Voorwaarde is wel dat het snikheet is ;)
 
Ik kom ook, waar de meeting ook is :)

Ik zal samen met mijn vriendin komen aka nightwish_21...

Ik lees wel waar die gehouden wordt, heb dr nu al zin in :} :} :}

Groeten!
 
Veenendaal was wel cool 8-)

Alleen amersfoort vond ik leuker }) Niet vanwege de megameeting, maar meer vanwege Hoevelaken O-)

Vanuit Veenendaal kun je daar ook naartoe, trouwens Apeldoorn is veel leuker. Daar zijn we met een "klein" groepje vanuit Amersfoort ook heen gegaan ;)
 
Veenendaal was wel cool 8-)

Man, stinkend heet was het toen, ben maar gauw weggegaan richting de Veluwe. Heb onderweg erg veel water gedronken, dat is me alleen bijgebleven van MF-Meeting. :)
 
Man, stinkend heet was het toen, ben maar gauw weggegaan richting de Veluwe. Heb onderweg erg veel water gedronken, dat is me alleen bijgebleven van MF-Meeting. :)

:^ Zeker was het heet, stond heerlijk te bakken daar met in ieder geval 30 graden.

Des al nie te min..twas wel leuk...

De reacties komen al redelijk binnen, maar heb het idee dat nie iedereen reageert :P

In ieder geval is Veenendaal weer goed in trek... :P
 
Mac Heerenveen is ook een optie :)

of zal ik dan toch maar naar Veenendaal komen ?

en alleen als het snik en snik heet is :+


hoewel Zandvoort ook wel leuk is .
 
ik mis een optie; den helder :P

toch maar voor amsterdam gestemd, aangezien dat dichtbij is.
 
ik heb op utrecht gestemd, ligt centraal in het land dat is eerlijk voor iedereen!
ik kom zelf uit het rubberstinkende Breda })

nou ff niet meer dan, wachten nog tot het zout weg is gespoeld ;(


als we het nou echt centraal willen houden moet het natuurlijk in breda, das voor onze zuiderburen ook goed te doen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan