Velgen poedercoaten -> adressen & prijzen

R6bbert

Die hard MF'er
24 jul 2003
816
0
Amsterdam
Heb inmiddels vele topics gelezen over poedercoaten en polijsten met daarin verschillende reacties 'ik heb een leuk adresje' of 'ik weet waar je het goedkoop kan laten doen', maar kan iemand me nou is concreet vertellen waar dat adresje is en hoeveel dat dan kost ?
Heb bijvoorbeeld al verschillende keren de naam WPC (Westland Poeder Coating) voorbij zien komen. Kan iemand me vertellen wat het adres is. Andere adressen zijn ook welkom. Liefst nog in omgeving Amsterdam. Thnx voor de reacties alvast.

Robbert
 
Heb dezelfde planning voor als het winterseizoen weer aanvangt. Frame, achterbrug en wat klein spul, alles matzwart.

Ben ook wel benieuwd naar de prijzen en vooral ervaringen, ff volgen dus...
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.. Wil me velgen in een opvallende kleur hebben namelijk fluor geel en met spuiten kan dit bij elke boer op de hoek wel. Alleen poedercoaten zou mooier zijn omdat, dat gewoon een heel stuk sterker is.

Alleen heb al vele verschillende bedrijven gebeld en ze kunnen alleemaal niet in deze kleur coaten.. Iemand bekend met opvallende kleuren als fluor geel? En zoja welk bedrijfje heeft je toen geholpen?
 
Hmmm.. Wil me velgen in een opvallende kleur hebben namelijk fluor geel en met spuiten kan dit bij elke boer op de hoek wel. Alleen poedercoaten zou mooier zijn omdat, dat gewoon een heel stuk sterker is.

Alleen heb al vele verschillende bedrijven gebeld en ze kunnen alleemaal niet in deze kleur coaten.. Iemand bekend met opvallende kleuren als fluor geel? En zoja welk bedrijfje heeft je toen geholpen?

Jaren geleden had Intrax deze kleur voor een bepaalde lijn van hun veren. Wij hebben deze kleur dan ook regelmatig gespoten. Dat moest eerst altijd wit gecoat worden om vervolgens de fluor kleur er over heen te spuiten. Laag is dus wat dikker dan normaal met deze kleur.
Ik praat over ongeveer 15 jaar terug en toen had je iets van 4 of 5 fluor kleuren die mogelijk waren.

Je kan De Greef coatings in Breukelen is proberen.
 
full


120 euro bij gerritsen in Nijkerk
Ook 120 euro bij KCC in Almere

Goede ervaringen ook bij Midcoat in soest echter weet ik geen losse prijzen.
Zie plaatje hier boven, wielen zijn met blanke lak afgesealt en in overleg alle pasvlakken afgeplakt van schijven, tandwiel etc.
 
oma weer even de boom in jagen...


iemand hier bekend om twee kleuren poedercoat aan te laten brengen?
(wit basis en dan een streep andere kleur)

betreft hier een set spaakwielen..

tips regio Amsterdam?
 
2strokersRULE in "Velgen poedercoaten -> adressen & prijzen"
Beste mensen,
Afgelopen weken zelf mijn RD350 van een nieuwe kleur voorzien.
Hele verhaal op pagina 4 en 5 hier te vinden: http://rd350.motormuizen.nl/phorum/read.php?4,154924,page=5

Nu moet ik alleen de velgen nog voorzien van een andere kleur: Het moet Candy Red worden. Zijn er in de buurt van Alkmaar/Hoorn bedrijven die dit kunnen (coaten)?

paar ploatjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
2strokersRULE in "Velgen poedercoaten -> adressen & prijzen"
Beste mensen,
Afgelopen weken zelf mijn RD350 van een nieuwe kleur voorzien.
Hele verhaal op pagina 4 en 5 hier te vinden: http://rd350.motormuizen.nl/phorum/read.php?4,154924,page=5

Nu moet ik alleen de velgen nog voorzien van een andere kleur: Het moet Candy Red worden. Zijn er in de buurt van Alkmaar/Hoorn bedrijven die dit kunnen (coaten)?

paar ploatjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De velgen Ultra Chrome + Candy rood op je afbeelding is onze foto en door ons gepoedercoat! Docter Stralen & Poedercoaten in Enschede.
 
Eurobis Oudenbosch.
Velgen los aanleveren zonder banden/lagers ed.
Stralen en coaten in basiskleuren 50 euro per velg.
Word standaard geen blanke lak over de coating gespoten als eindlaag.
 
Spaakwielen demonteren coaten en weer monteren. coaten met spaken in zijn geheel geeft wisselende resultaten ligt er erg aan hoe goed het wiel gespaakt was voor het coaten.

Maar over het algemeen komt het lus scheurt het etc.
 
Ik heb 2 jaar geleden de velgen van mijn subaru impreza in Heerde laten poedercoaten

VELGENALSNIEUW.NL VELGEN POERDERCOATEN SPUITEN STRALEN POERDERCOATEN COATEN VAN LICHTMETALEN EN ALUMINIUM AUTO MOTOR VELGEN WIJ SPUITEN STRALEN POEDERCOATEN COATEN ALUMINIUM LICHTMETAAL TITAAN

Ik ben er zeer over te spreken , 2 jaar later zien ze er nog steeds uit als nieuw ( word in de winter niet mee gereden ivm winterbanden ) doen ook motorvelgen..
Het enige minpuntje vind ik dat je er niet kunt pinnen , enkel contante betalingen.
Reden daarvan is dat de particuliere markt voor hun zeer klein is...
 
Ik heb mijn spaakvelgen van de z900 laten poedercoaten (ook de naven btw), de spakenboer moest wel alle gaten opnieuw doorboren omdat met de coating het gat te klein was geworden voor de spaken.
Daar zit nu dus geen bescherming meer.
Voor mij geen probleem, tis een show/knutselfiets maar als het een daily-driver zou worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan