* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ff zitten fotosoepen en mijn velgen een ander kleurtje gegeven. Moest eigenlijk de kleur worden van de titaniumkleur kapjes onder het zadel, maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Vinden jullie ervan?? Ik twijfel nog een beetje.

(Afbeelding)

he reece, mooi hoor. origineel zijn ze zwart of niet?
Je zou ze ook kunnen polijsten.

groeten,
Tom
 
Het hart in kleur en de rest polijsten. Wel mooi, maar denk erg duur als je het laat doen. Enne, moet je wel erg vaak poetsen. Ik kom van een chopper af en 1 van de redenen om wat anders te nemen is al dat gepoets :) Vandaar ook de matte lak van de CB.
 
ik ga de randen zelf polijsten. staat wel een leuke handleiding op het forum (effe zoeken) en lijkt me niet moeilijk. ik houd de binnenkant zwart maar mijne is dan ook geel en geel en zwart vindt ik wel mooi voor een hornet
 
Ik heb ff zitten fotosoepen en mijn velgen een ander kleurtje gegeven. Moest eigenlijk de kleur worden van de titaniumkleur kapjes onder het zadel, maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Vinden jullie ervan?? Ik twijfel nog een beetje.

(Afbeelding)
Ik vind 't zo mooier dan de originele zwarte wielen. Doet me trouwens denken aan m'n lesmotor: de CB-1
 
Doet je denken aan je lesmotor? :( . Ga eens heel snel je mond spoelen met veel zeep!! :+

De kleur die ik eigenlijk wil is de kleur van de velgen van de ER-5 van mijn vriendin. Titaniumgrijs. (Daar komt vast wéér een opmerking over een lesmotor :X )

Zelf polijsten zie ik niet zo zitten. Ik ben net klaar met het polijsten van de voorvork van mijn Supermagna. Daar hoefde ik nog niet eens eerst verf af te halen, maar ik vond het een erg tijdrovende klus. Maar wel bling bling 8-) !

Zooranje heeft volgens mij alles laten doen. Zooranje, kost da?? Die velgen spuiten en polijsten. En worden ze dan gepoedercoat?
 
full




Heeft mij 350euries gekost.... beide wielen én daarna nog afgespoten met blanke lak. M.a.w. poetsen hoef je dan niet... gewoon wassen is genoeg.
 
tengai, horned, fitrefo, reece, zooranje, dreuzel en de rest....
ik was eens benieuwd wat voor motorkleding jullie dragen als je met je hornet op pad gaat..
leren pak? textiel? combinatie? spijkerbroek tshirt?
Er is al ooit een kort topic over geweest, maar daar gaf gewoon iedereen de reactie op 1 bepaald gekleurd pak.. Op het hornet topic zitten de hornetrijders(rijdsters)

Bij deze mijn kleding: textiele jas van hein gericke, zwarte leren broek van triumph met sliders, racelaarzen van hein gericke en een grijszilvere lazer helm met donker vizier, ik moet nog andere handschoenen kopen..

full


ik ben benieuwd! 8-)
groeten, Tom
 
oude foto, met oude motor en oude helm. Pak was nog nieuw. Damen streetmaster-combi met alpinestars laarzen en tegenwoordig Bieffe Max1 replica helm.

full
 
motocat jas en broek, sidi laarzen en HJC helm. door schuivertje in april is mijn rechterkant wat geschaaft... :X

full
 
DIFI broek, Damen jas, Spool laarzen,Dainese Replica helm en lookwell handschoenen. Een bijgeraap zooitje dus.
full
 
Nou ehh, tis eigenlijk een bij elkaar geraapt zooitje.
Systeemhelm zoals op het plaatje van Nolan.
Zwarte textiel broek van Evolution met protectoren op knieen en heupen in denim look.
Donkerbruin leren motorjack van Reusch (die van de handschoenen ja), spijkerjack model.
En tenslotte een paar zwarte gore-tex bergschoenen van Hanwag.

full
 
Effe kijken of het gelukt is.....

Dit is in ieder geval mijn Hornet.... en mijn kleding is afhankelijk van het weer. Maar zowel full leathers en gore tex van Rev'It. Muts... ARAI Hayden Replica
Boots... Oxtar Gore Tex... dus laat maar komen die regen!!! Of eigenlijk liever niet...

full
 
Yo... BlackBeauty....

ThanX..... ben er zelf ook erg happy mee. Maar die van jou mag er ook zeker wezen... net als jijzelf uiteraard.
Mooi spatbord op die foto.... :X

Shit... heb ik het verraden?? *D

Maar goed... effe terug on topic... motorkleding Hornet:

Zet binnenkort wel effe een fotootje neer, want zit nu niet achter mijn eigen PC maar achter die van BB. In ieder geval leer van Alpinestars en gore-tex van MQP.
Muts... ARAI Haga replica.

})
 
Nog niet begonnen. Ben nog aan het bedenken hoe en wat. Koplamp heb ik al nu nog de verder uitwerking.
Waarschijnlijk ga ik pas na 'street or track' beginnen. Mijn echte winterstopproject.
 
misschien komt er na die beurs ook wel een spontaan winterprojectje aan voor mij.
doe altijd wel leuke ideeën op daar.
weet je al op welke dag je gaat ?
 
zondag de 21e. Volgens mij had ik in een ander topic gelezen dat je ook die dag zou gaan. Als het weer meezit ga ik met de motor. Minimeeting en tripje erheen?

Wat voor idee borrelt er door je hoofd met je project?
 
nog vrij 'open-minded' over dat project, maar ben wel van mening dat een knappe undertray, hugger niet zou misstaan.
ga ook maar eens serieus denken aan een nummerplaatschakelaar op m'n stuur
gelijk maar een superbike stuurtje erop.
misschien ook een nose job, koekepan eraf en een klein schermpje met agressieve ogen erin of zo.
lijkt me een leuk winterproject, alles tesamen...
( tripje = goed id )
 
tengai, horned, fitrefo, reece, zooranje, dreuzel en de rest....
ik was eens benieuwd wat voor motorkleding jullie dragen als je met je hornet op pad gaat..

groeten, Tom

Nou bij mij ook een bijeengeraapt zooitje,

Een grijze Bayard helm, een zwart/grijs nylon IXS jack, een dikke zwart leren jeans, zwart leren Richa handschoenen, zwarte MJK laarzen.

Gr Ad
(p.s een mooie helm de Nolan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan