* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Laatste MF (en dan bedoel ik niet MotorForum) poging en dan geef ik ´t op.

Sorry voor de overlast.... :?
 
Geloof dat ik die wel bijzonder fraai vind :9~ !!

Hoe heb je de achterkant afgewerkt nadat je die beugel eraf gehaald hebt?
 
Laatste MF (en dan bedoel ik niet MotorForum) poging en dan geef ik ´t op.

Sorry voor de overlast.... :?

Ziet er gelikt uit :9 en echt aparte kleur. Veel tijd aanbesteed.....maaarrhe heb je alles zelf gedaan of laten doen.
 
@Zooranje:

was jij toevallig afgelopen zaterdag (9 oktober) op de Safe jaarmarkt in Rotterdam? Daar stond namelijk een oranje hornet geparkeerd (achter een zwarte). Mooie motoren :]
 
Nou... dan heb je ons dus mooi gespot. De zwarte is van m´n meissie.

Heb het allemaal laten doen.... nieuwe gekocht (mat blauw) maar dat maakte mij niet uit, want ik wist dat ie toch gespoten zou worden. Verder heb ik het boek van RIZOMA opengeslagen (www.rizoma.com) en daar mijn portemonee over leeg gegoten.
- remschakelset
- spiegels
- sprocketcover
- chainguard
- afdekkapjes beugel (Reece)
- undertray incl. kentekenplaathouder (nog niet gemonteerd/backorder)
- stuurgewichten

Verder een superbikestuur van AFAM en een vervangdemper van Akropovic (SP series dus met een DBkiller die er natuurlijk uit moet!!) Het rubber vervangen voor Michelin POWER!! (echt superbandjes!!) En zie hier het resultaat!!!
Bedankt voor de leuke reakties... op oranje heb ik echter wel patent aangevraagd, haha!!

En nu alweer ruim 3000km lol gehad. En zeker na het vergroten van het achtertandwiel.... minder top- maar beter acceleratievermogen. En dus wheelievermogen!!

Kost een paar centen maar dan heb je ook wat!!
 
full


Dit is dus het duo dat je zaterdag bij SAFE Rotjeknor hebt zien staan...

En... ik zie dat ik net nog wat vergeten ben op te noemen:

- Radiatorcover (Rizoma)
 
Ennuh, hoe zijn de reacties van Z1000 rijders??? 8-) Kweenie, maar enige gelijkenis is niet te ontkennen *D . Zou het iets met de kleur te maken hebben O-) ???
 
Zijn er al een aantal geweest die vonden dat ik de uitlaat van de Z1000 mooi... hey.... da´s helemaal géén Z1000... laat staan kawa!

M.a.w. ze moesten 2x kijken maar vonden het een mooi geheel. En nog een ´n stuk goedkoper dan de Z1000.

hahaha!!
 
Nou... dan heb je ons dus mooi gespot. De zwarte is van m´n meissie.

Heb het allemaal laten doen.... nieuwe gekocht (mat blauw) maar dat maakte mij niet uit, want ik wist dat ie toch gespoten zou worden. Verder heb ik het boek van RIZOMA opengeslagen (www.rizoma.com) en daar mijn portemonee over leeg gegoten.
- remschakelset
- spiegels
- sprocketcover
- chainguard
- afdekkapjes beugel (Reece)
- undertray incl. kentekenplaathouder (nog niet gemonteerd/backorder)
- stuurgewichten

Verder een superbikestuur van AFAM en een vervangdemper van Akropovic (SP series dus met een DBkiller die er natuurlijk uit moet!!) Het rubber vervangen voor Michelin POWER!! (echt superbandjes!!) En zie hier het resultaat!!!
Bedankt voor de leuke reakties... op oranje heb ik echter wel patent aangevraagd, haha!!

En nu alweer ruim 3000km lol gehad. En zeker na het vergroten van het achtertandwiel.... minder top- maar beter acceleratievermogen. En dus wheelievermogen!!

Kost een paar centen maar dan heb je ook wat!!

een vraagje die voetsteunen van rizoma zijn die ook hoger dan de originele
want mijn man rijd nu alles aan de grond en wil hogere hebben zo ja dan zijn deze wel heeeeeeeel mooi
 
Ze zijn uiteraard volledig instelbaar en ook hoger... anders had het weinig nut. De duo-steunen zijn los te koop en met 2 boutjes te (de)monteren.

En.... ga je ´t manneke ermee verrassen???

:o

full
 
nou zullen eerst maar ervoor gaan sparen
maar in de winter rijden we toch niet zoveel dus
zullen ze dan wel komen
ze zijn wel heel mooi hoor kom je ook nog naar de rai
wil jullie motors wel eens in het echt zien
wij gaan zondags
 
nou zullen eerst maar ervoor gaan sparen
maar in de winter rijden we toch niet zoveel dus
zullen ze dan wel komen
ze zijn wel heel mooi hoor kom je ook nog naar de rai
wil jullie motors wel eens in het echt zien
wij gaan zondags

zie het ´wie heeft een hornet´ topic: het plan is toch om zaterdag met een aantal hornets af te spreken op de megameeting he, of ervoor / na. mischien toch een idee om dan zaterdag te gaan.
ik kan alleen zaterdag dus voor mij is het makkelijk
 
In and out in 45min..... daarna nog tijd??
Ik zou wel willen maar heb morgen middag ook nog een gesprek in Badhoevedorp.
Ik heb dus een beetje druk (mentaal,geestelijk, stress)en vind eigelijk wel spannen morgen. Maarja..ik kan wel lekker heen en weer tuffen en dat is natuurlijk weer ontspanning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan