* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik plaats deze vraag hier ook maar even,omdat hier de hornet rijders zitten.


Ik ben net terug van een stukje toeren en nu viel het mij op dat de temperatuurmeter van mijn hornet niet verder kwam dan het eerste dunne streepje(en het is nog niet eens zo koud).Als ik langere tijd stilstond dan liep hij op tot de helft,maar als ik weer ging rijden liep hij weer terug.
Welke hornet rijder kan hier iets over zeggen.Is dit normaal bij een hornet of is misschien de thermostaat kapot.
 
Ik plaats deze vraag hier ook maar even,omdat hier de hornet rijders zitten.


Ik ben net terug van een stukje toeren en nu viel het mij op dat de temperatuurmeter van mijn hornet niet verder kwam dan het eerste dunne streepje(en het is nog niet eens zo koud).Als ik langere tijd stilstond dan liep hij op tot de helft,maar als ik weer ging rijden liep hij weer terug.
Welke hornet rijder kan hier iets over zeggen.Is dit normaal bij een hornet of is misschien de thermostaat kapot.

ik denk niet dat je thermostaat stuk is, als deze 't niet meer zou doen geeft ie niets meer aan, en zou ie kortsluiting maken dan staat je meter rechtop.
je kunt 'm even stationair warm laten lopen en kijken of je thermostaat voldoende op loopt om te testen. Vergeet niet dat waterdruppels ( van 't wegdek ) ook een groot koelvermogen hebben.
bij mij staat de naald normaal op 't 2e streepje, maar als ik rustig rij nog een naalddikte daaronder. denk niet dat dit een verschil is om je zorgen over te maken ( misschien vindt jij 't nog niet zo koud, maar je motor wel :+ ), je hebt meer een probleem als ie te warm wordt.
 
Ik heb ook een matblauwe hornet (ok... cb600f) en nou vraag ik me af wat een mooie kleur tankpad zal zijn....? Op het bord hangen zwarte en doorzichtige maar zijn er niet voor de matblauwe speciale tankpadjes op de markt? Ook matblauwe stickers ofzo...Iemand al zoiets tegengekomen of er piccies van? :9
 
ik denk niet dat je thermostaat stuk is, als deze 't niet meer zou doen geeft ie niets meer aan, en zou ie kortsluiting maken dan staat je meter rechtop.
je kunt 'm even stationair warm laten lopen en kijken of je thermostaat voldoende op loopt om te testen. Vergeet niet dat waterdruppels ( van 't wegdek ) ook een groot koelvermogen hebben.
bij mij staat de naald normaal op 't 2e streepje, maar als ik rustig rij nog een naalddikte daaronder. denk niet dat dit een verschil is om je zorgen over te maken ( misschien vindt jij 't nog niet zo koud, maar je motor wel :+ ), je hebt meer een probleem als ie te warm wordt.

Jij hebt het over de sensor en de meter.
Ik bedoel de thermostaat zelf.Als deze blijft open staan blijft hij ook te koud.
 
Ben net terug, was om 10 uur gaan rijden.

Het was idd wel een beetje fris tot 12 uur ongeveer, daarna...heerlijk !!.

Gelijk ff een leren broek gekocht, bij Motomagic in Steenbergen, goede service daar :) .

Gr Ad
 
Thnx Zooranje. Koud Hé...was vanochtend vroeg naar Amsterdam, mijn ballen waren bijna bevroren :?


Ben net terug, was om 10 uur gaan rijden.

Het was idd wel een beetje fris tot 12 uur ongeveer, daarna...heerlijk !!.

Gelijk ff een leren broek gekocht, bij Motomagic in Steenbergen, goede service daar :) .

Gr Ad


En hoe was het met de temperatuurmeter???????????????????????????? :X :X :X :X :X
 
Net ook ff wezen rijden :] . Heeeeeerlijk weertje. Alleen kut dat m'n spiegel op de snelweg bij 180 km/h ineens losschoot. Schrok me ut lazarus :( !!
 
En hoe was het met de temperatuurmeter???????????????????????????? :X :X :X :X :X

Bij mij was het 5á6mm :X dat was 's morgens vroeg.

Nee nou ffe serieus, 'smorgens steeg de temperatuummeter amper omhoog 5á6mm en
's middags was het temperatuurmeter ietsje warmer, zeg maar 1 cm.
 
En hoe was het met de temperatuurmeter???????????????????????????? :X :X :X :X :X

Bij mij was het 5á6mm :X dat was 's morgens vroeg.

Nee nou ffe serieus, 'smorgens steeg de temperatuummeter amper omhoog 5á6mm en
's middags was het temperatuurmeter ietsje warmer, zeg maar 1 cm.
 
Wordt er los van het RAI-gebeuren nog ergens gereden komend weekend??
Schijnt zondag mooi weer te worden.... en met mooi weer ga je toch motorrijden en niet motorRAIen??

Misschien komen er suggesties??
 
Wordt er los van het RAI-gebeuren nog ergens gereden komend weekend??
Schijnt zondag mooi weer te worden.... en met mooi weer ga je toch motorrijden en niet motorRAIen??

Misschien komen er suggesties??

heb zondag een feest |( niet dat dat erg is maar vindt wel dat ik vrij weinig de tijd heb om te rijden de laatste tijd... ga zaterdag naar de RAI, en ga daar dan nieuw viziertje kopen :P zodat ik weer kan zien snachts, kan ik smorgens weer lekker op de motor naar mijn werk, scheelt ook al.
 
Ik was net even wat aan het surfen en kwam toen op www.honda.com een 900 tegen met een kleur die ik nog niet gezien had: MATTE URANIUM :9

full
 
Van mij part komen ze in alle kleuren van de regenboog. Als het maar een Hornet is en GEEN CBF600! B| Dat model kan toch niet tippen aan de Hornet. :r

Maar groen en oranje (he, Zooranje)? :? Plak er een kawa sticker op en klaar is je wannabe Z. ;)

Wannabe Z...... hmmmm..... zeker net terug van vakantie???

Maar ik moet zeggen dat het kleurtje me wel aanstaat... hebben ze toch naar me geluisterd die jongens van Honda....

:z

En een Kawa sticker.... nee, dat is zonde van het spuitwerk!!

full
 
ja je hebt een mooi kleurtje hoor.. ;)

nou heb ik een vraag die vast al meer gesteld is maar ik kan hem niet vinden..

is het nou echt zo ontzettend moeilijk om aan hornet stickers te komen? vraag maar aan de dealer hoor ik van honda, en de dealer zegt dat ie niet weet hoe hij er aan zou moeten komen... :?

op internet zijn ze niet te vinden en ik heb het logo wel , ook in vector, dus heb ik maar de jongens van stickerland gemaild om te zien of die wat kunnen maar tis mooi waardeloos.. of kan ik niet zoeken????
 
Heb wel een adresje maar kweenie of hij dat rendabel acht..... voor mijn MINI heeft ie al een uitzondering gemaakt. Tekst en nummers... lichten op in het donker!!
Maar als ie er nu eens meer moest afdrukken... wie weet??

full



:?
 
klinkt wel goed, maar hoe bedoel je meer? meer deelnemers, of meer stickers? met de een heb je gelijk ook meer van de ander natuurlijk..
als je het hem zou willen vragen, graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan