eigenbouwers ? waar zijn we

Zeg Hard, denk je dat hier ook een hard tail van te maken is door onder andere de vering weg te halen en vast te lassen met buis profiel maar dan zo dat de achterkant lager wordt natuurlijk ?? of kmot dat er niet om aan te gluren uit te zien.
moet nog het een and ander doen maar Technolab heeft mijn foto gesopet naar waar ik ongeveer zal blijven steken.
full
 
en hier dan de gesoepte foto, zaols je kan zien ben ik niet zo ervaren als de ander en jij hier maar moet ergens beginnen niet ?
full
 
Nou, ik zag een foto van jou achter je drumstel....

Ik heb er een zwaar hoofd in voor je. *O*
 
kijk aan, meneer kan behalve een pen ook een fototoestel vasthouden :P

leuke pics, wederom een MZ met eigen karakter
 
Ja, strychnine of zo _O-


we zitten natuurlijk altijd in totaal verschillende topics te loeren ;)

Nou valt wel mee hoor. Ik volg Nils zijn turbo verhaal en kijk ook altijd op tattoo topic. Dus je komt regelmatig voorbij. Maar jij volgt dan ook niet mijn zijspan topic?

Maar ik zit nou met veel mensen van hier op www.chopperstyle.nl. Wip eens binnen :Y
 
Nou valt wel mee hoor. Ik volg Nils zijn turbo verhaal en kijk ook altijd op tattoo topic. Dus je komt regelmatig voorbij. Maar jij volgt dan ook niet mijn zijspan topic?
Nu je het zegt heb ik daar ooit een keer egkeken en ben het vervolgens blijkbaar helemaal vergeten, zal eens speuren zo ;)
Maar ik zit nou met veel mensen van hier op www.chopperstyle.nl. Wip eens binnen :Y
Ben ik ook wel eens geweest ( maar heb zóveel Fora om bij te houden -O-, soms schiet er wel eens een of twee bij in :+ )
 
Laatst bewerkt:
Hee,
effe een vraagje,
hoop dat ik hier goed zit,
Ik heb een yamaha xs 650 gekocht uit '79 in onderdelen.
De vorige eigenaar heeft hier een hardtail van gemaakt. Identificatie nummer zit er nog in.
Blijft het kenteken nu het zelfde? Of moet ik hem nu opnieuw laten keuren.
Daarna opbouwen en nog een keer laten keuren?
Hoop dat iemand me kan helpen,
Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan