[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Het vorige deel werd wel erg groot, daarom alweer deel 3 :)
De vorige delen:
(centraal) MF'er gespot? Post het hier!
[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk!
full


Heb je nog geen sticker? Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.
 
Vandaag heb ik een zwarte suzukirijder gespot met zijn RF'je :+

Wie oh wie

Waar: oosterhout kruising ziekenhuis
tijd: 19:30

Hey ik ben de eerste
 
vrouwke op honda gele helm, druk zwaaiend naar elke motorrijder. zat achter je van breda tot afslag oosterhout 3-5-04 rond 8:15 - 8:30
 
Vanavond rond kwart over zeven / half acht op de Fokkerweg, draaiende op de N201 richting Hoofddorp: Kawasaki vermoedelijk een GT550/750. Ik ging de N201 op richting Aalsmeer. Ivm een koppelingsprobleem (lekkage bij de werkcilinder :( ) bleef ik achter je.
 
steady eddie:
volgens mij RaiSi gespot net voorbij didam.

zou best kunnen ik rijd daar weleens :) , waarom heb ik jou niet teruggespot?
 
vanmorgen op de A2 thv vinkeveen S913 op z'n tuono.

ikke weer in koekblik, dus je hebt mij niet gezien ;)
 
]Op maandag 03 mei 2004 21:28schreef Taco het volgende: (in deel 2)


dat heb je goed gezien en idd na 3 keer toeteren hadden we het pas door ,tjaa ik hoor me eigen uitlaat niet eens als martijn naast me staat laat staan een toeter van een auto maar wel ff lekker getoerd door de kwakel uithoorn langs de amstel naar amstelveen en terug over snelweg


groetjes taco
Waarom reageer je niet op de eerste keer toeteren. Je moet het al twee keer gehoord hebben om te weten dat de laatste keer de derde keer was.

[me]ok, hansstek heeft weinig te doen nu[/me]
 
vanmorgen op de A2 thv vinkeveen S913 op z'n tuono.

ikke weer in koekblik, dus je hebt mij niet gezien ;)
Tijd voor een koekblik-MF-sticker?? :P

Niet eens opgevallen hoe mooi hij glom? Zondag 2 uur lopen boenen na dat pokkeweer van woensdag :( ;)
 
Tijd voor een koekblik-MF-sticker?? :P

Niet eens opgevallen hoe mooi hij glom? Zondag 2 uur lopen boenen na dat pokkeweer van woensdag :( ;)
geen koekblik sticker B| Ikke heb geen sticker bak :+
Hij was idd wel erg mooi schoon, suc6 vanmiddag dan maar, kan je vanavond weer poetsen :P
 
steady eddie:
volgens mij RaiSi gespot net voorbij didam.

zou best kunnen ik rijd daar weleens :) , waarom heb ik jou niet teruggespot?

je zwaaide wel naar me, ik kwam je tegemoet op me motor (met geel licht, groene xj, was ter hoogte van de molen van Loil) kwam toen volgens mij een xj me tegemoet, dacht he dat zou Raisi wel eens kunnen zijn dus me omgedraaid op de motor en ja een sticker
 
Vandaag heb ik een zwarte suzukirijder gespot met zijn RF'je :+

Wie oh wie

Waar: oosterhout kruising ziekenhuis
tijd: 19:30

Hey ik ben de eerste

Hé die Franskuh! dat was ik!! Maar ik had toen nog geen MF-sticker :9 , die kwam er pas op toen we terug kwamen van een rondje klaverblad Gorinchem, lachen met die agent die daar stond, die zag ons mooi niet meer langs komen want we hadden hem op tijd in de smiezen *D

Franskuh, bedankt voor die MF stichker die je hebt geregeld voor mij :} maareh, ga je nu iedere keer als we gaan rijden posten dat je mij gespot hebt? :+

CU!

Barros
 
Heb ik toch zeker 3 uur bij safe z'meer rondgehange afgelopen zondag, ben ik nog niet gespot. nah, lekker is dat
 
je zwaaide wel naar me, ik kwam je tegemoet op me motor (met geel licht, groene xj, was ter hoogte van de molen van Loil) kwam toen volgens mij een xj me tegemoet, dacht he dat zou Raisi wel eens kunnen zijn dus me omgedraaid op de motor en ja een sticker


geel licht herinner ik me wel, tot de volgende keer

RaiSi
 
Sta ik vanmorgen voor het verkeerslicht bij de rotonde onderaan de van Brienenoordbrug te wachten tussen de auto's. Komt de wagen rechts van mij ietsje naar voren gereden, zo'n grote Ford-bak, een BMW SERVICE auto. Vraagt de chauffeur heel serieus: "Van welk land is die MF-sticker, ik vraag me dat al een tijdje af".

Dan moet je toch wel een beetje ;)

Dus ik ben wel gespot, maar niet door 1 van jullie *D
 
JAAA, ik heb er ook eindelijk één gezien.. Vanmorgen om half 8 op de Hoofdweg voor het stoplicht op het kruispunt bij Rotterdam Alexander. Deze motorrijder kwam vanuit Nieuwerkerk/Capelle en ging richting Rotterdam. Het was een zwart/grijze motor (ik zag niet goed wat voor een merk) en de persoon zelf had een zwarte motorjas aan met een rode streep erop.

Wie o wie? :)
 
JAAA, ik heb er ook eindelijk één gezien.. Vanmorgen om half 8 op de Hoofdweg voor het stoplicht op het kruispunt bij Rotterdam Alexander. Deze motorrijder kwam vanuit Nieuwerkerk/Capelle en ging richting Rotterdam. Het was een zwart/grijze motor (ik zag niet goed wat voor een merk) en de persoon zelf had een zwarte motorjas aan met een rode streep erop.

Wie o wie? :)
Dat was de Vriendin van Tcat, op een zilver/grijs/zwarte cbr 600
Zelf niet op het forum maar wel een sticker en kentekenplaathouder
 
iets over 3en een zwarte bmw (dacht een een k1100, maar kon het niet goed zien omdat er een koekblik het zicht belemmerde) , berijder met behoorlijk gele helm over de pleyroute (richting arnhem zuid)
 
Door m.mouse op 03-05-2004 22:05 in deel 2


Aha, dan waren jullie zeker de motorrijders die zo goed de weg wisten in Uithoorn

Ik was ff "lekker" mn nieuwe brommer aan t inrijden





mooie motor en brommer is zo denigrerend vind je niet als ik het goed heb heeft die 600 van je 117 pk is toch echt motor PRACHTDING BTW. :9~ :9~ :9~
miste alleen de MF sticker nog maar ik vergeef je hij is nog nieuw :P :P
wie weet tot een volgende spot

groetjes taco
 
Zonet om 17.36 een zwarte fiets met wat oranje bestikkering (cbr? fzr?) voor het 1e verkeerslicht te Eibergen op de N18 ri Haaksbergen.

Volgens mij heb ik het wel eens eerder gepost/gezien, maar geen reactie?
 
mooie motor en brommer is zo denigrerend vind je niet als ik het goed heb heeft die 600 van je 117 pk is toch echt motor PRACHTDING BTW. :9~ :9~ :9~
miste alleen de MF sticker nog maar ik vergeef je hij is nog nieuw :P :P
wie weet tot een volgende spot

groetjes taco

Bedankt voor de complimenten (btw hij heeft 126 pk ;) )

Heb m zaterdag opgehaald, en ben sindsdien druk aan t rijden geweest dus nog geen tijd gehad om de MF sticker op te plakken ;)

Ik rij wel vaker in de buurt van de Kwakel, dus wellicht idd tot ziens :)
 
Laatst bewerkt:
he fikser ,die TLR van jou heeft een aardige facelift gehad ,zekers een verbetering 8-) tot de 9de ......

enne m.mouse mn grootste complimenten met je nieuwste aanwinst,als mn vriendin je motor had gezien ,was ze zeker NIET jaloers geweest :9~ ... (zou ze zelf ook wel willen ).
ps: de volgende keer weet ik wel de weg ;)
 
Door Biker Beertje op 02-05-2004 14:51



Ik heb een MF bike, zwarte BMW, zien staan bij een terras in Vianden, Luxemburg, wij reden voorbij met 3 racers en 1 custom, en 2 personen met oortjes aan de helm.
Het kan zijn dat mijn kreet (mijn eerste mf-er gezien) te horen was op het terras.
Wie oo wie was /waren dit?????????
Dat was ik *D *D *D
HeHe eindelijk gespot na 50000 km met MF sticker gereden te hebben. :? :?
Ik was daar alleen, die andere Nederlanders waren een groep uit Veldhoven die daar bleven overnachten.
En ik heb jammer genoeg niets gehoord :? :?
 
Laatst bewerkt:
Quest en aanhang gespot vanavond bij de VU..

ik dacht he een paarse transalp.. met koffer.. die komt me bekend voor... ff kijken en jawel hoor.. het stickertje zat erop...

toeterde nog volgens mij zag je vriendin het wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan