Welke doorzichtige slang kan tegen remvloeistof?

Meangreen

MF veteraan
19 mrt 2004
1.623
2
Leusden
Weet iemand welk materiaal remolie bestendig is??
IK zie nl wel eens groene doorzichtige remslang
van 't reservoir naar de pomp?!!
Zoals in de WSB ..bij de straatfietsen zijn deze
altijd zwart!
 
de remvloeistof word wel warm maar niet zo snel dan bij een auto en niet zo heeeeet
het systeem kom wel onder druk te staan maar niet zo hooge druk alsbij een auto als er geen druk in het systeem is dan kan je niet remmen.
Het deel van het remsysteem waar hij de doorzichtige slang wil gebruiken komt niet onder druk te staan zeg tjaps

dus tjaps dus je het trommelremmen op jou motor
of rem je met lucht:):)


het deel wat de TS wil vervangen is het stuk tussen het reservoir en de rempomp.
en dat komt echt niet onder druk te staan.
lees anders de openingspost nog eens goed.
 
ik ga niet verder er op in, zie de nut er niet er van er in
ik geef alleen maar een mening meer niet en info of mag dat tegen woordig ook niet meer?


Dus als het deksel van je reservoir eraf is en je knijpt in je remhendel dan vliegt de vloeistof uit het reservoir omdat er druk op komt te staan?
Je gaat mij toch niet vertellen dat je monteur bent.
OP DIT SLANGETJE KOMT GEEN DRUK !!!!!!! Hoe wil je anders ontluchten met deksel eraf?
En wil je weten hoeveel druk er in het remsysteem komt? Tijdens races zoals op Hengelo
18 bar bij de haakse hoeken.Coureur die ik sponsor rijdt met remdrukmeter.
 
Laatst bewerkt:
Dus als het deksel van je reservoir eraf is en je knijpt in je remhendel dan vliegt de vloeistof uit het reservoir omdat er druk op komt te staan?
Je gaat mij toch niet vertellen dat je monteur bent.
OP DIT SLANGETJE KOMT GEEN DRUK !!!!!!! Hoe wil je anders ontluchten met deksel eraf?
En wil je weten hoeveel druk er in het remsysteem komt? Tijdens races zoals op Hengelo
18 bar bij de haakse hoeken.Coureur die ik sponsor rijdt met remdrukmeter.
:o
Da's ook niet veel... Ik dacht dat die drukken veel hoger lagen :?
Knijp je die 18 bar gewoon constant uit de hand? Nice! :)
 
de remvloeistof word wel warm maar niet zo snel dan bij een auto en niet zo heeeeet
het systeem kom wel onder druk te staan maar niet zo hooge druk alsbij een auto als er geen druk in het systeem is dan kan je niet remmen.
Het deel van het remsysteem waar hij de doorzichtige slang wil gebruiken komt niet onder druk te staan zeg tjaps

dus tjaps dus je het trommelremmen op jou motor
of rem je met lucht:):)
Dude, meen je dit nou echt allemaal serieus?

Welk deel van
groene doorzichtige remslang
van 't reservoir naar de pomp?!!
begrijp je niet?

Waar werk je? Dan weet ik waar ik in ieder geval NOOOOIT naar toe ga.
 
de remvloeistof word wel warm maar niet zo snel dan bij een auto en niet zo heeeeet
het systeem kom wel onder druk te staan maar niet zo hooge druk alsbij een auto als er geen druk in het systeem is dan kan je niet remmen.
Het deel van het remsysteem waar hij de doorzichtige slang wil gebruiken komt niet onder druk te staan zeg tjaps

dus tjaps dus je het trommelremmen op jou motor
of rem je met lucht:):)

Als tjaps' z'n remmen werken op lucht, dan rem jij zéker op hoop en dromen _O-
 
Laatst bewerkt:
Staat dat voor;

I couldn't fix your brakes... so I made your horn louder!! :P
Neen, daar stond een heel epistel waarin hij uitlegt waarom wij het allemaal fout hebben en dat we er helemaal niets van begrijpen.
Daarna volgde een verhandeling over welk een kwaadwillend volk wij wel niet zijn dat we TS levensgevaarlijke adviezen geven.

Helaas is het hele verhaal verloren gegaan, op de laatste uitroeptekens na '(
 
Neen, daar stond een heel epistel waarin hij uitlegt waarom wij het allemaal fout hebben en dat we er helemaal niets van begrijpen.
Daarna volgde een verhandeling over welk een kwaadwillend volk wij wel niet zijn dat we TS levensgevaarlijke adviezen geven.

Helaas is het hele verhaal verloren gegaan, op de laatste uitroeptekens na '(

Hmm... jammer, als je overtuigd van je zelf bent laat je het staan lijkt mij?
 
Let op, oud topic!!!

heb zelf een stukje slang van een remmen-ontluchtingskitje-met-terug-slag-klep-ding er op zitten. (dat kitje koste 20e ofzo en zat veel te veel slang bij, kon dus mooi hier voor gebruikt worden)

[afbeelding]

zit er nu ruim een jaar op, werkt prima!

Bedankt voor deze tip, bij die set had ik idd ook nog wat zitten dus kan verder.


Maar welk spul kan nu allemaal tegen remvloeistof en is ook zacht genoeg om te kunnen gebruiken?

Polyethyleen (geen idee of het zacht is)
????
 
Let op, oud topic!!!Bedankt voor deze tip, bij die set had ik idd ook nog wat zitten dus kan verder.


Maar welk spul kan nu allemaal tegen remvloeistof en is ook zacht genoeg om te kunnen gebruiken?

Polyethyleen (geen idee of het zacht is)
????

Tygon 2375,zit er bij mij al 4 jaar op.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan