VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Helaas heb ik middagdienst dus ik kan jullie eventueel 's morgens wel ff begeleiden over "ons" hier bekende rondje....(+/- 50 Km)

mocht het niet uitkomen dan maak ik wel ff een kaartje over hoe ons rondje is.
 
Nou t'is maar te hopen dat't nog ff Flink gaat regenen want d'r ligt toch een partij modder en zand niet normaal...

En de vakanties zijn merkbaar begonnen...allemaal van die vervelende witte kentekenplaten die zich ruim aan de snelheid houden B|
 
K ben terug van vakantie, wat een k*weer zeg. M'n brommert is klaar dus wanneer gaan we rijden.

de 31ste is prima voor mij, Brabant of Zeeland.

WIE GAAN ER MEE
 
ik wil ook mee, maar 31/07 gaat voor mij ook niet.

Hehe, vandaag een toertje (597km) gaan doen met kerels van de Belgium Hornetclub, allemaal hadden ze open dempers, heb er geen enkele van gehoord, enkel de mijne. Dit zal wel anders zijn(vermoed ik) als ik met een hoop sp's en firestorms op weg ben.
 
Ik kan dan ook niet ik ga op vakantie.
Na 9 augustus kan het wel weer..........
Ik heb nog een mooie rit door brabant liggen.
 
onder voorbehoud dat allah het droog houdt... en ik \'s middags om 2 uur weer thuis ben :( Pestwerk welke eikel heeft dat uitgevonden werruhken
 
Helaas heb ik middagdienst dus ik kan jullie eventueel 's morgens wel ff begeleiden over "ons" hier bekende rondje....(+/- 50 Km)

mocht het niet uitkomen dan maak ik wel ff een kaartje over hoe ons rondje is.

En waar is dat rondje dan? Dan ga ik zaterdag met een paar andere daar even kijken. :]
 
'k maak wel ff een kaartje... ff snel dan,


mhhh valt ff tegen...kan geen gedetaileerde kaart vinden waar het netjes op kan aangeven en via routeplanner ga je over de doorgaande wegen..saaiii...

'ts niet goed aan te geven via de routeplanner/kaart :(
 
Laatst bewerkt:
ziet er netjes uit maar dan moet ik over 50Km inzoemen tot alles zichtbaar wordt..geen doen dus helaas
 
ik wil ook mee, maar 31/07 gaat voor mij ook niet.

Hehe, vandaag een toertje (597km) gaan doen met kerels van de Belgium Hornetclub, allemaal hadden ze open dempers, heb er geen enkele van gehoord, enkel de mijne. Dit zal wel anders zijn(vermoed ik) als ik met een hoop sp's en firestorms op weg ben.
Ben er zeker van :+ :+
 
Oke dan ff rondje Voorne-putten en georee overflakkee in text....wel precies volgen anders mis je de leukste bochten!

Ik neem ff aan dat jullie het begin van de N57 wel kunnen vinden.

-Neem de afslag Rockanje,
-Alsmaar Rechtdoor tot rotonde deze 3/4 nemen,
-Leuk dijkje helemaal afrijden tot NA de tunnel dan links,
-Op T splitsing Rechts,
-Rechtdoor tot kruising daar 2x links,
-Komt je weer op de N57 uit daar Links richting haringvliet
-NET NA de haringvlietbrug eraf mooi doordraaier wel vangrail aan de buitenkant!!
-kruising rechts
-helemaal rechtdoor stellendam in tot Rotonde deze 3/4
-helemaal rechtdoor tot rotonde deze 3/4
-rechtdoor tot watertoren daar bij stoplichten links (halverwege Flitspaal)
-Aan't eind middelharnis/sommelsdijk inrijden
-doorgaande route vasthouden tot rotondes bij BP
-Grote rotonde 3/4
-Volgende rotonde 1/4
-LEKKER DIJKJE (binnen 1 km flitspaal)
-Stad aan't haringvliet heeft ff scherp bochtie in de Bebouwde kom bebouwde kom uit Gas erop!

Aan't eind van de Dijk kom je weer op de Grote doorgaande route hier kan je kiezen richting R'dam, terug naar Stellendam of rechtdoor binnendoor weer naar middelharnis... staat goed aangegeven.

Have fun en pas op voor de eventuele zand modder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan