VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
:^ Het lijkt mij wel een goed idee om bij kornwerderzand dan te gaan staan, haken jij en mijn man daar aan.
Weet je dat parkeerplaatsje, net na dat viaduct.Kan je zo de oprit pakken de a-dijk op.
De a-dijk op? daar komt de groep toch juist overheen?
Ik moet wel een richttijd hebben natuurlijk. Als het allemaal goed komt dan rij ik mee door Friesland en een stuk richting Groningen dan :]

Halverwege zal ik wel weer terug rijden.
 
De a-dijk op? daar komt de groep toch juist overheen?
Ik moet wel een richttijd hebben natuurlijk. Als het allemaal goed komt dan rij ik mee door Friesland en een stuk richting Groningen dan :]

Halverwege zal ik wel weer terug rijden.
Zucht...de laatste 2 km ofzo dus, je weet toch wel wat ik bedoel?? :P
 
:} lache
Wij waren zaterdag avond een rondje gaan maken met heukelommer en nog een maat van ons. Ik moest voorop rijden (zoals altijd :( ) maar op een gegeven moment was ik de weg kwijt |( en zat allemaal naar de bordjes te kijken. Toen er een S bochtje aan kwam keek ik eerst naar de bocht en toen naar een bordje na de bocht. Maar ik had niet gezien dat er in het eind van het bochtje grind lag. Dus begon ie te zwiepen en ik had alleen nog het stuur vast. Na wat geslinger en gezwabber kwam hij toch weer recht en ik kwam weer in m'n zadel terecht. Toen ff gestopt om m'n knikkende knieën stil te houden en m'n aangeslaagde vicier open te zetten. Maar achteraf wel lachen. Hebben we er toch weer goed afgebracht. :)

Shit k ken dat, los grind is onwijs gevaarlijk :X . K remde n x bij een restaurant tijdens een tour en t asfalt ging over in grind dat ook op t asfalt gestrooid wordt. Boem, daar lag mn motorfiets, '( k kon gelukkig zo afstappen.
 
Geen tijd wanneer jullie de afsluitdijk over zijn dus :?

Dat wordt dan moeilijk aanhaken. Of zal ik de hele dag op het viaduct op de afsluitdijk gaan wachten :? :+

K heb een goed plan voor iedereen die wil aanhaken. K zal tijden opgeven waar we langskomen om welke tijd :] . Ja ongeveer natuurlijk en k zal een mobiel nummer geven waar k tijdens de rit bereikbaar ben :) . Dan hoef je niet de hele dag te gaan staan wachten :?
 
VTR Rijders VTR Rijders VTR Rijders VTR Rijders VTR Rijders VTR Rijders

dit is het 2e deel van de VTR Tourdag Noord Nederland. Om 09.30 uur vertrekken we dus bij het AC Restaurant Oog in Al in Utrecht en rijden via Noord Holland over de afsluitdijk (Hoe laat we daar precies zijn weet ik niet :? ) K hoop rond 11.00 maar k zal een telefoonnummer (0653267022) geven waar iedereen me kan bereiken die dag is wat handiger denk ik, anders sta je misschien uren te wachten :X daarna naar t circuit van Assen waar we lunchen

Na de lunch :]

R O U T E R O U T E R O U T E R O U T E R O U T E R O U T E R O U T E

vanaf circuit Assen de A-28 op en er bij Beilen (afrit 30) weer af, binnendoor via Lheebroek, Holtien naar Dwingeloo.
vandaar door via Ansen naar Ruinen.
Bij Oosteinde linksaf richting Koekangen en even darna rechtsaf naar De Stapel.
Weg uitrijden en linksaf naar Balkbrug, even rechtdoor en dan rechtsaf naar
Nieuwleusen tenkate.racesport.nl (ff rusten :z ) vandaar door naar
Ruitenveen, linksaf naar Dalfsen, door via Hoonhorst, Heino, Tongeren en voor Broekland rechtsaf richting Middel. Rechtsaf naar Den Nul, daar linksaf naar Olst waar we de pont over de IJssel nemen naar Welsum.
Linksaf over de dijk via Terwolde, Deventer, Steenenkamer, Wilp en na Busseloo
rechtsaf N 789 via Klarenbeek naar Loenen (dat lag 's morgens toch nog in Utrecht :? )
Vandaar via de Woeste Hoeve naar Hoenderloo.
via t Kroller Muller Museum naar Otterloo en over de
N801 richting Barneveld. Bij De Valk linksaf naar Lunteren, daar linksaf richting Ederveen, De Klomp naar Veenendaal.
Eindpunt McDonald's bij afit 23 (Veenendaal). Tijd voor een bakkie en eten.

Tis een beetje afgezaagd McDonald's maar dat is de enige lokatie die ik daar weet. :X

K hoop dat er suggesties komen voor een mooier gelegen lokatie in de buurt.

Bevalt ie een beetje de route???

Tot de 3e juli
 
Hoeveel Kilometer gaat de toertocht ong. worden ??

Als ik de route zo eens lees heb ik het idee dat ik op de gehele dag minimaal tussen de 6 en 8 keer moet tanken :X (gezien de afstand van Assen naar mijn huis al 240km. over de snelweg bedraagt.)

De route op zich lijkt me vrij aardig
 
Sluit me helemaal bij Tuupke aan....dit wordt heel veel tanken maar ben er misschien ook bij.
@ Deeptone....kom ook uit Den Haag misschien wat afspreken om samen naar Utrcht te rijden??? Kokkie is waarschijnlijk ook van de partij
 
Gooi het er maar even tussen, kijk maar wat je er mee doet.
Maar ik las in de krant dat erin de buurt van Hartwerd op 3 juli
een grote wandeltocht is. En Hartwerd is start en finish.
Kan natuurlijk leuk zijn om daar doorheen te knallen..... O-)

Hoeveel gaan er nou trouwens definitief mee?
 
Laatst bewerkt:
K denk dat t wel zo'n 250 km is hoor, dus 2x tanken tijdens de rit.
Maar we gaan niet van die ouwelullen snelheden aanhouden maar een beetje doorkarren. :]

Djoembie, samenrijden is een goed id. Mail me maar ff off-topic. Kokkie gaat zeker mee want die zie k volgend weekend nog op een motorweekend in Limburg. Kunnen we gedrieen rijden. :)

Friezinnetje, als er een mannetje of 10 a 15 met 2 brothers uitlaten aan komen gaan die wandelaars echt wel in de berm staan hoor O-) .
Ga je foto's schieten???? :} Kom dan mee wat drinken op Assen ok?
 
K Krijg trouwens net over de meel dat er 3 juli een speciaal Honda weekend is op Assen met veel motorgeweld })

Dus misschien...... dinky toy, krijg je toch nog je zin :P

K zou wel n paar rondjes willen knallen daar :9~
 
K Krijg trouwens net over de meel dat er 3 juli een speciaal Honda weekend is op Assen met veel motorgeweld })

Dus misschien...... dinky toy, krijg je toch nog je zin :P

K zou wel n paar rondjes willen knallen daar :9~
:P JEP count me in! of moet je daar een uitnodiging voor hebben?
 
Sluit me helemaal bij Tuupke aan....dit wordt heel veel tanken maar ben er misschien ook bij.
@ Deeptone....kom ook uit Den Haag misschien wat afspreken om samen naar Utrcht te rijden??? Kokkie is waarschijnlijk ook van de partij

Hé Djoembie,

Wat 'n nickname zeg :?

Ik ga zeker mee, en jij toch ook, omdat je in je post zegt "maar ben er misschien ook bij" gewoon mee gaan, niet misschien !!!!!

We spreken elkaar nog wel op de PPP :}
 
Denk dat ik alleen ff in assen kom kijken naar al die VTR'en :9~ Zou wel mee willen rijden maar heb als ik naar Utrecht moet al de helft van de tocht achter de rug (woon in het noordoosten van Nederland)en om twee keer de tocht te rijen vind ik een beetje veel '( Wens jullie wel een fantastische dag toe en waarschijnlijk tot in Assen :}
 
Hé Djoembie,

Wat 'n nickname zeg :?

Ik ga zeker mee, en jij toch ook, omdat je in je post zegt "maar ben er misschien ook bij" gewoon mee gaan, niet misschien !!!!!

We spreken elkaar nog wel op de PPP :}
OK dan...bij deze ga ik zekers mee ;) .....en komen elkaar vast nog wel tegen ja
.....alleen het weer nog
 
Friezinnetje, als er een mannetje of 10 a 15 met 2 brothers uitlaten aan komen gaan die wandelaars echt wel in de berm staan hoor O-) .
Ga je foto's schieten???? :} Kom dan mee wat drinken op Assen ok?
[me]Friezinnetje heeft zelf geen SP, en is dus niet gerechtigd om mee te rijden ;)
[/me]

Maak me ook absoluut geen illusie's dat ik jullie tempo bij kan houden hoor :+

Maar hoe komen wij erachter hoelaat jullie kornwerderzand (afsluitdijk) ongeveer passeren?
 
K Krijg trouwens net over de meel dat er 3 juli een speciaal Honda weekend is op Assen met veel motorgeweld })

Dus misschien...... dinky toy, krijg je toch nog je zin :P

K zou wel n paar rondjes willen knallen daar :9~



Op zaterdag 3 juli a.s. organiseert Honda Nederland de Honda familie dag, speciaal voor alle Honda fans op het TT circuit van Assen.
Het gehele weekend is Honda Fun & Safety Weekend, zie voor meer informatie de Honda activiteitenkalender op www.honda.nl.
Op zaterdag 3 juli vanaf 12.00 tot 20.00 uur is het programma vooral afgestemd op Honda-automobielen.

Het programma voor zaterdagmiddag ziet er ongeveer als volgt uit:

Vanaf 12.00 uur inschrijven in de Honda-tent op de paddock, zonder inschrijving kan er niet aan de activiteiten worden deelgenomen.

Koekblikken vanaf 12.00 uur :r
 
[me]Friezinnetje heeft zelf geen SP, en is dus niet gerechtigd om mee te rijden ;)
[/me]

Maak me ook absoluut geen illusie's dat ik jullie tempo bij kan houden hoor :+

Maar hoe komen wij erachter hoelaat jullie kornwerderzand (afsluitdijk) ongeveer passeren?

Frienzinnetje, tuurljk rij je mee naar Assen, gezellig!!!! schiet je wat piccies :} voor t MF? Drinken we samen wat op Assen!!!! (je hebt wel n uitzonderingspositie *D )Maar je hebt dan ook n R6. K denk dat we rond 11.00 uur op de afsluitdijk zijn. En je kunt me bellen ( zie vorige pag.)
 
Zal m'n best doen om rond 10:55 aan het einde van de afsluitdijk te staan. Dus als jullie over de afsluitdijk rijden, doe dat dan niet met 240, he? :+

Ik rij wel even een uurtje of 2 mee dan :]

Ik meende dat er net over de afsluitdijk een stop was gepland? Kan ik mooi na 10 minuten rijden alweer aan de koffie 8-)
 
Zal m'n best doen om rond 10:55 aan het einde van de afsluitdijk te staan. Dus als jullie over de afsluitdijk rijden, doe dat dan niet met 240, he? :+

Ik rij wel even een uurtje of 2 mee dan :]

Ik meende dat er net over de afsluitdijk een stop was gepland? Kan ik mooi na 10 minuten rijden alweer aan de koffie 8-)

later uit je nest :z :Z en meteen weer koffie :? goed bezig dat wil ik ook :} ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan