Het grote VFR/RVF400 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
de mijne is geen 25kw. gelukkig niet
en het rijdt idd super. met dit ding rijdt je alles aan de grond. op bochtige parcours zijn er maar weing die bijhouden. ik ga volgende week dinsdag met deze machine het circuit van zandtvoort op.

Wow vet, is het dan open circuitdag?
 
Verder ff in het kort ....


Ik rijd al enige jaren op mijn 2de VFR 400 (NC30)

het zijn super fietsen waar je de grote fietsen gek mee kunt maken.
 
nee is geen opencircuit dag. maar ik ben lid van MAC zandvoort. motor,auto club zandvoort. kost €30 per jaar en dan kan je iedere maand voor €15 vrij rijden in de avond.

ruben

Dat is wel heel tof, jammer genoeg woon ik net iets te ver weg. B|
 
Verder ff in het kort ....


Ik rijd al enige jaren op mijn 2de VFR 400 (NC30)

het zijn super fietsen waar je de grote fietsen gek mee kunt maken.

Klopt ook, M'n pa heeft een FZR1000 en dat is dan wel niet de lichtste hij kan wel sturen. Maar maakt geen schijn van kans in de bochten, ook de nieuwe 1000s en 600s moeten ongelooflijk aanpoten. :9~
 
Klopt ook, M'n pa heeft een FZR1000 en dat is dan wel niet de lichtste hij kan wel sturen. Maar maakt geen schijn van kans in de bochten, ook de nieuwe 1000s en 600s moeten ongelooflijk aanpoten. :9~

sorry dat ik het zeg, maar dan kan je pa niet rijden.
als ie op zn fzr 1000 niet van een knapie op een 25kw kan winnen. die net zn rbw heeft :+ :+
 
sorry dat ik het zeg, maar dan kan je pa niet rijden.
als ie op zn fzr 1000 niet van een knapie op een 25kw kan winnen. die net zn rbw heeft :+ :+

Wat heeft 'net z'n rijbewijs' ermee te maken?
Zoals iemand anders zei, misschien heeft ie wel talent.
Rij jij maar eens tegen mij, ik durf voor 99% zeker te zeggen dat je heel erg je best moet doen om mij voorbij te rijden.

BTW: Volgens mij ben je niet helemaal thuis in motorland; met een 200+kg zware 1002ccer een 160kg 400tje eruit te rijden in de bochten???? :Z
 
M'n pa heeft BTW jaren gecrosst en geraced. Ik word ziek van die lui die denken dat zij de enige zijn die de waarheid kennen of ik kan het niet eens uitleggen 'denken er verstand van te hebben en erg volwassen over te komen' gedoe. :r
 
M'n pa heeft BTW jaren gecrosst en geraced. Ik word ziek van die lui die denken dat zij de enige zijn die de waarheid kennen of ik kan het niet eens uitleggen 'denken er verstand van te hebben en erg volwassen over te komen' gedoe. :r

Euhm hand in eigen boezem steken? Ik meen me nog een keer te herinneren dat jij vroeg om 't nut van naast de motor te hangen en rijlijnen e.d. iedereen kan altijd wat bijleren dus waarom zou jij zoveel beter zijn. Je zou je eigen teksten eens moeten lezen, dan zou je 't misschien beter snappen, al dat gehap van jou al dat kijk mij nou eens, doe toch gewoon 's een keer normaal relaxed, geniet nou gewoon zonder al dat gelul :]
 
M'n pa heeft BTW jaren gecrosst en geraced. Ik word ziek van die lui die denken dat zij de enige zijn die de waarheid kennen of ik kan het niet eens uitleggen 'denken er verstand van te hebben en erg volwassen over te komen' gedoe. :r

ik vind jou maar een rare appeltaart?
 
Euhm hand in eigen boezem steken? Ik meen me nog een keer te herinneren dat jij vroeg om 't nut van naast de motor te hangen en rijlijnen e.d. iedereen kan altijd wat bijleren dus waarom zou jij zoveel beter zijn. Je zou je eigen teksten eens moeten lezen, dan zou je 't misschien beter snappen, al dat gehap van jou al dat kijk mij nou eens, doe toch gewoon 's een keer normaal relaxed, geniet nou gewoon zonder al dat gelul :]

Ik heb niet het nut gevraagd over rijlijnen, maar dat terzijde....ik vroeg alleen of het erg veel verschil uitmaakte in bochtensnelheid als je de knie niet op de grond doet (omdat ik geen kneepads heb) maar wel de stepjes.
Maargoed, ik heb hier ook helemaal geen zin meer in dit geklier potjandoedels. ;)
Ik ben denk ik een beetje lichtgeraakt, op de motor ook. :X
Ik vind motorrijden nou eenmaal het mooiste in het leven en ik ben dr dan ook elke dag mee bezig en heb niet voor niets in 2 maand bijna 9k km gereden, tis zo leuk! *D En als je dan ook nog eens een NC30 hebt waar ik helemaal boterblij mee ben....kan het me allemaal geen reet meer schelen dat ik m'n opleiding en m'n autorijbewijs aant vergallen ben! :}
 
3 heb ik er af gehaald. ik vondt ze niet mooi

zo zag hij er uit na dat ik hem 3 weken had. toen had ik al de stickers er af gehaald.
Je dacht: "ik halveer z'n dagwaarde ff...." :?

Echt doodzonde van de stickers, maar ja, het is jouw motor... ;)
 
Wat heeft 'net z'n rijbewijs' ermee te maken?
Zoals iemand anders zei, misschien heeft ie wel talent.
Rij jij maar eens tegen mij, ik durf voor 99% zeker te zeggen dat je heel erg je best moet doen om mij voorbij te rijden.

BTW: Volgens mij ben je niet helemaal thuis in motorland; met een 200+kg zware 1002ccer een 160kg 400tje eruit te rijden in de bochten???? :Z

je bent wel vol van jezelf he :+
net je rijbewijs, en nu denk je al dat je een bochtenridder bent. dat is de grootste fout die de meeste gassies maken. Het leuke is dat je het allemaal probeert wijs te maken via een anoniem forum :+ stop nou maar met die stoere praat, niemand is er van onder de indruk hoor.
en waar haal je die 160 kg vandaan? droog weegt de nc30 182 :X :X :X
 
je bent wel vol van jezelf he :+
net je rijbewijs, en nu denk je al dat je een bochtenridder bent. dat is de grootste fout die de meeste gassies maken. Het leuke is dat je het allemaal probeert wijs te maken via een anoniem forum :+ stop nou maar met die stoere praat, niemand is er van onder de indruk hoor.
en waar haal je die 160 kg vandaan? droog weegt de nc30 182 :X :X :X

een normale nc30 ja, maar die hvan mem weegt 160 kilo en gaat 210 met 25kw!
als hij straks vol vermoegen is dan geegt hij nog maar 150kg, heeft 135pk en een top van 340!

En dat allemaal dankzij die 25kw honda hrc kit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan