Het grote VFR/RVF400 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zometeen hier 160 km op rijden met een tussenstop van 3 uurtjes om les te geven in Zwolle:

full
 
Vergeet ff niet dat dat in engeland is.
Moet de motor nog hier heen en 800 pond is ook al bijna 1200 euro.
Dan nog kenteken enzo aanvragen en heel klein beetje bpm betalen.
 
In duitsland krijgen fietsjes jaarlijks een (TUV-)keuring, ook al wordt er 'maar' 500km per jaar mee gereden. De eisen waaraan de motorfiets dient te voldoen liggen nu eenmaal vrij hoog, relatief steeds hoger naarmate de ouderdom van een motorfiets toeneemt. Ondanks de aanwezigheid van een MOT in de UK zorgt het ruimere aanbod voor een lagere marktwaarde, kwestie van vraag & aanbod als ik me niet vergis.

Terug on-topic, ik heb de duitse prijzen wel eens gezien!! Jij?? :+
 
In duitsland krijgen fietsjes jaarlijks een (TUV-)keuring, ook al wordt er 'maar' 500km per jaar mee gereden. De eisen waaraan de motorfiets dient te voldoen liggen nu eenmaal vrij hoog, relatief steeds hoger naarmate de ouderdom van een motorfiets toeneemt. Ondanks de aanwezigheid van een MOT in de UK zorgt het ruimere aanbod voor een lagere marktwaarde, kwestie van vraag & aanbod als ik me niet vergis.

Terug on-topic, ik heb de duitse prijzen wel eens gezien!! Jij?? :+



www.mobile.de en dan op nc30 zoeken ;)

ja dus...

denk je dat ik blond ben ofzo??? je hoeft echt niet uit te leggen dat motoren in duitsland en engeland gekeurd worden hoor... alsof ik niks van motoren/regeltjes weet B|
 
:W

Niet zo kattig, Catjuh! :+ Of heb ik ergens beweerd dat in duitsland motorfietsen "altijd" goedkoper zijn?
 
Beste vfr'ers :}

Heeft iemand toevallig voor mij een CDI-unit liggen voor een NC30?
De huidige is uitgebrand '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan