Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk op openingspagina...13.00 bij Mac ;)

Heb vandaag de route voorgereden.
Oostelijke deel begint goed..waar op de kaart start staat. :} :}
Leuke dijkrit :} .... alleen weinig gelegenheden onderweg voor stops.
Als je dan de westelijke deel van de rit maakt zijn er meer cafeetjes met terrasjes om te pauzeren.

Best een mooie tourrit....wel een beetje lang ...115km ...maar dat kunnen we inkorten

Nu nog hopen op mooi weer.


115 km lang :? Misschien omdat wij met een aantal rijden dat snelhied lager ligt dan individueel maar opzich valt het mee toch? Khen gisteren ff Zuid-hollandsche Eilanden aangedaan en heb circa 200 km ge :] (band ff opgeruwd zegmaar) Kzag alleen een toegroep zielig bij een vangrail staan (Goerre Overvlaké) Er was een Fazerrijder onder vangrail geschoven (fazer niet) '( Hoop dat wij allen rubber beneden houden de 20ste
 
Op zich is 115 km niet erg ver.
Maar het is allemaal slingeren op de dijkjes... :9~

En ik was met koekblik |( .... dat schiet niet echt op.
Veelal 60 km zone's met drempels.
Maar met motoren rijd het een stuk vlotter

Vond het aantal fietsers en recreanten ook meevallen....wel veel groepen :] :] :] :] :}
Wegen zagen er over het algemeen goed uit...hier en daar wat mindere stukjes...maar verder goed asfalt.

Je moet rekenen op zo'n 2 uurtjes sturen ...exclusief pauze.

Gister middag ook nog een groene Z gezien bij Amersfoort :} :9~ ..reed samen met een supersport.
Misschien een van ons?

Hopelijk ales goed met die Fazerrijder

Zag vanmorgen ook een groene ZXR op klaverblad hoevelaken staan in een lus met auto's erbij..motor stond tegen de rijrichting in ....maar berijder stond erbij...waarschijnlijk onderuit gegaan in de lus
 
Laatst bewerkt:
Gister middag ook nog een groene Z gezien bij Amersfoort :} :9~ ..reed samen met een supersport.
Misschien een van ons?

Had je dit een jaar geleden geplaatst, dan was de kans groot dat ik het was geweest. Wij kwamen toen vaak daaro. Mijn kameraad reed toen ook motor (SuperSport). Collega/kameraad, alias Soesoeki op het MF, beeindigd mogelijk binnenkort zijn "sabatical" Zal dus wel weer eens met een Supersportrijder toeren *D
 
Kijk op openingspagina...13.00 bij Mac ;)

tzal wel aan mij liggen , maar als ik met ctrl-F zoek op de openingspagina naar "13" dan vind ik niks !!

dus niet net doen of ik seniel wordt hoor, Muis, want ook bij mij lopen lichaam en geest weliswaar niet synchroon, maar ik heb toch nog wel goede oogjes ! *D
 
tzal wel aan mij liggen , maar als ik met ctrl-F zoek op de openingspagina naar "13" dan vind ik niks !!

dus niet net doen of ik seniel wordt hoor, Muis, want ook bij mij lopen lichaam en geest weliswaar niet synchroon, maar ik heb toch nog wel goede oogjes ! *D


:o .....ahummmmmm......staat er toch echt.....kijk maar. O-)

:+

[me]Z 1000 MUIS gelooft dat ie zelf wat dement word....heb het er net bijgezet O-)
[/me]


:+
 
Dat is lekker een Sauna naast je stenen schuur :P

Post van Z 1000 MUIS in topic 'Kawasaki Z1000'

hebbben er al meer mensen gereageerd door je terug te mailen?

PS Weersvoorspelling is vooralsnog :r

ja heb er diverse gemaild.

DeBeze - nog niet via mail gereageerd
michiel_aa - nog niet via mail gereageerd
Dingetje - nog niet via mail gereageerd
Muisschie - kan helaas niet afgemeld via mail
Kawabmw - weet nog niet zeker, waarschijnlijk niet, heeft gereageerd via mail
jowei - nog niet via mail gereageerd
Ray 550 - heeft afgezegd via topic
millano - nog niet via mail gereageerd

Dit waren de enige die een email adress hadden in hun profiel :?
Dus het blijft voorlopig bij deze groep.
 
For the record, als het regent blijf ik vaderdag wel wat langer vieren :P

Lange termijn, zondag 20 juni tot en met woensdag 23 juni :

Grote kans op een aanhoudend koel en buiig weertype met een middagtemperatuur die enkele graden onder het langjarig gemiddelde (is ongeveer 20C) ligt.

Als het echt hondeweer is , met veel regen, moeten we hem maar verplaatsen naar Augustus
Op zich maakt me het niet uit , maar om nu de hele middag in de zeik regen te rijden lijkt me ook niet geslaagd. :r
Dan is de lol er snel af op die dijkjes ;(
 
Heb net nog een stuk van de route gereden....ff lekker 150 km :] op mijn fietsie.

Ik zal het weer in de gaten houden en hier updaten.
het is nog 6 dagen ...het weer kan nog zomaar omslaan.

full
 
als we nu gewoon met z'n allen denken aan mooi weer, komt het allemaal goed, zal je vanzelf zien. zondagochtend zit het dicht en om 12 uur: alles trekt open en een vrolijke zon glimlacht ons tegemoet !! *D
 
als we nu gewoon met z'n allen denken aan mooi weer, komt het allemaal goed, zal je vanzelf zien. zondagochtend zit het dicht en om 12 uur: alles trekt open en een vrolijke zon glimlacht ons tegemoet !! *D


Yep....was gisteren ook precies zo...tot 12.00 bewolkt...smiddags stralend weer.
Niet gelijk doom denken....en anders maken we er een mooie regen rit van. })
 
Kom je toch allemaal eve naar Griekenland over.
Vandaag weer 33 oC. 8-)

Ron

Hier op het moment ook niet verkeerd motorweer

Maar persoonlijk maakt het me niet veel uit....al is het -10

Die Z1000 blijft een genot om mee te rijden. :} :}

bofkont daar in Griekenland
 
Ik heb het mooie weer maar ben toch jaloers op jullie.
Gaaf zo'n dag ragge met een hele berg Z's 8-)

Hoop dat jullie goed weer hebben.

Als dit goed aan slaat moet iemand eens een europese Z weekend organiseren....zo maar een idee.
 
ik hoop op mooi weer. 8-)
kan haast niet wachten tot zondag.


p.s fullekke vaar jij over bij schoonhoven
of bergambacht?
Ik was van plan om via Schoonhoven en Langerak naar Meerkerk te rijden (lekker binnendoor), dus de pont van Schoonhoven.
Jij komt uit Boskoop, ik woon om de hoek bij Texaco benzinestation bij de Stolwijkersluis richting Bergambacht en Schoonhoven, we kunnen daar afspreken om 12.15-12.30 uur en samen naar Meerkerk rijden ?
 
Komt dat ff lekker uit! :P Zaterdag de nieuwe rode Z 750 ophalen, lekker binnendoor naar Arie Molenaar karren en zondag een 'Z' meeting *D Moet wel inrijden dus rijdt m'n eigen tempo :] ;)
 
He MUIS,

Waar heb je die gave spiegels vandaan....kun je die ook ergens online bestellen....merk?


Die zijn van Rizoma.....jaja....beetje poser koopt zijn spul bij Rizoma...lmao. *D
Heb ik bij Safe gekocht....maar misschien kan je op de rizoma site kijken wie het dealerschap heeft in Griekenland.

En anders als je weer eens in Nederland ben ff langs Safe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan