Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt dat ff lekker uit! :P Zaterdag de nieuwe rode Z 750 ophalen, lekker binnendoor naar Arie Molenaar karren en zondag een 'Z' meeting *D Moet wel inrijden dus rijdt m'n eigen tempo :] ;)

Maak je geen zorgen. ;)
Word geen race. '(
We houden er wel een paar spelregels op na. B|
Een ieder rijdt op eigen risico en verantwoording.
Een ieder rijdt ook naar zijn eigen kunnen.
Als je wilt stunten en racen moet je niet in of met een groep gaan rijden. O-)

De bedoeling is een gezellige rit waar iedereen plezier aan beleeft.

Houd niet in dat we sommige stukjes wel ff de boel laten brullen. :9~
Heb de rit helemaal gereden en er zijn maar weinig stukjes waar je eens lekker "vlot" O-) kan rijden.

Ben in Mei ook met een zxr rit meegeweest naar duitsland,werd ook behoorlijk netjes gereden O-) :}

Ik begrijp dat je als je hem net hebt je niet gelijk vol uit kan rijden.
eerst vertrouwd worden met de fiets en natuurlijk nog ff inrijden...maar een beetje vlot inrijden kan geen kwaad ;)

ps : neemt er nog iemand een duo passagier mee?
 
Laatst bewerkt:
Ik was van plan om via Schoonhoven en Langerak naar Meerkerk te rijden (lekker binnendoor), dus de pont van Schoonhoven.
Jij komt uit Boskoop, ik woon om de hoek bij Texaco benzinestation bij de Stolwijkersluis richting Bergambacht en Schoonhoven, we kunnen daar afspreken om 12.15-12.30 uur en samen naar Meerkerk rijden ?

Ik houd die tijd ff in de gaten. Wellicht verschijn ik omstreeks dat tijdstip ook daarzo. Is dat de pomp vlak voor de rotonde. driekwart rond is richting Oudewater, montfoort. 1 kwart rond is richting Gouderak
 
Is dat de pomp vlak voor de rotonde. driekwart rond is richting Oudewater, montfoort. 1 kwart rond is richting Gouderak
Helemaal goed... groene 1000? (anders zal je net zien dat er honderden zwarte en rode 1000's en 750's langs rijden en wij steeds naar de verkeerde zwaaien ! |(
 
Laatst bewerkt:
Maak je geen zorgen. ;)
Word geen race. '(
We houden er wel een paar spelregels op na. B|
Een ieder rijdt op eigen risico en verantwoording.
Een ieder rijdt ook naar zijn eigen kunnen.
Als je wilt stunten en racen moet je niet in of met een groep gaan rijden. O-)

De bedoeling is een gezellige rit waar iedereen plezier aan beleeft.

Houd niet in dat we sommige stukjes wel ff de boel laten brullen. :9~
Heb de rit helemaal gereden en er zijn maar weinig stukjes waar je eens lekker "vlot" O-) kan rijden.

Ben in Mei ook met een zxr rit meegeweest naar duitsland,werd ook behoorlijk netjes gereden )-) :}

Ik begrijp dat je als je hem net hebt je niet gelijk vol uit kan rijden.
eerst vertrouwd worden met de fiets en natuurlijk nog ff inrijden...maar een beetje vlot inrijden kan geen kwaad ;)

ps : neemt er nog iemand een duo passagier mee?


Nou ik denk dat ik mijn vriendin op de Bitch Seet laat plaats nemen Z 1000 MUIS, moet alleen nog kijken of ik het allemaal haal.
Ps: is het oke als een vriend van mij ook mee rijd op zijn Horzel600??? een GSXR600 rijd ook mee ja dus. :] 8-) :+ O-)
 
Ik was van plan om via Schoonhoven en Langerak naar Meerkerk te rijden (lekker binnendoor), dus de pont van Schoonhoven.
Jij komt uit Boskoop, ik woon om de hoek bij Texaco benzinestation bij de Stolwijkersluis richting Bergambacht en Schoonhoven, we kunnen daar afspreken om 12.15-12.30 uur en samen naar Meerkerk rijden ?


ik woon in stolwijk :)
ik wacht dan op jullie bij de texeco in bergambacht.
(kan ik gelijk ff tanken) '(
ik hoor dan wel hoe laat jullie daar zijn.
ik had trouwens dezelfde route in men hoofd.
 
ik woon in stolwijk :)
ik wacht dan op jullie bij de texeco in bergambacht.
(kan ik gelijk ff tanken) '(
ik hoor dan wel hoe laat jullie daar zijn.
ik had trouwens dezelfde route in men hoofd.
OK dan.

@ Maestro: 12.15 bij Texaco Stolwijkersluis ?
@ Knutsel: zijn we d'r om half 1 of zo...
 
Nou ik denk dat ik mijn vriendin op de Bitch Seet laat plaats nemen Z 1000 MUIS, moet alleen nog kijken of ik het allemaal haal.
Ps: is het oke als een vriend van mij ook mee rijd op zijn Horzel600??? een GSXR600 rijd ook mee ja dus. :] 8-) :+ O-)

Ja wat mij betreft wel...rijd ook een Pan European mee. :} :}

Maar we gaan voor de Ztjes... })
 
Krijg er nu ook wel zin in.....ik zal proberen er te zijn.
Ik zeg niets toe, maar zal mn best doen. Ben ik er om 13.00 niet, wacht niet op me. Als ik kom dan ben ik er zeker op tijd....
Nog meer deelnemers uit Zuid-west Nederland?
 
Krijg er nu ook wel zin in.....ik zal proberen er te zijn.
Ik zeg niets toe, maar zal mn best doen. Ben ik er om 13.00 niet, wacht niet op me. Als ik kom dan ben ik er zeker op tijd....
Nog meer deelnemers uit Zuid-west Nederland?


Ik zal Zondag morgen een 06 nummer posten.

Kunnen mensen me eventueel bellen indien pech of zo.

Ik zelf heb storingsdienst :r ;( '( :( :? B| :X dus ik hoop dat ze me niet bellen op Zondag.maar dat is een ander 06 nummer... ;)
 
Stand tot nu toe

11 x Z
1 x echte Z
1 x Pan European
1 x ZRX 1200 R
1 x Soes GSXR750
1 x Horney600

GreetZ

:+
 
Laatst bewerkt:
wat is een echte Z...?
full

misschien zijn wij dr ook.....30% zeker.
 
Zoooooooooooooo ben net weer terug.
Heerlijk stukkie :]

Gaat goed komen Zondag met het weer
r1.gif
 
En naar men zegt is het weer in Zeeland altijd redelijk.
Meeste zonuren :)
Zal ik de zon maar meenemen dan.....er heerst hier immers een subtropisch klimaat! Ik moet gaan...er staat weer een zebra in mn tuin te pissen! ;)
 
motor net schoon gemaakt voor zondag.
ik zal ook eens kijken of ik nog wat zon heb liggen in de schuur.
en als iedereen wat meeneemt hebben we op zeker goed weer.
dus dan kunnen we met de 8-) lekker :]
 
He Arckira dan zie ik je wellicht bij Arie want ik ga dan ook mijn nieuwe Z1000 ophalen.

Dus wie weet tot zaterdag
..ik haal 'em vroeg op (..hoop ik want er zijn zo'n 15 afleveringen..) en rij dan binnendoor naar Arie..verwacht daar rond het middaguur te zijn. Jij gaat natuurlijk ook gelijk een stukkie sturen :? We zien wel en anders zondag ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan