Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
..ik haal 'em vroeg op (..hoop ik want er zijn zo'n 15 afleveringen..)

.... dan doet de dealer het toch nog lekker. Persoonlijk vind ik het minder geworden bij de desbetreffende dealer (en ik hoor het meer om me heen) :X

Bijna weer :] voor jou }) Heb je geschikte stallingsruimte inmiddels? Ben ander topic ff kwijt
 
Helemaal goed... groene 1000? (anders zal je net zien dat er honderden zwarte en rode 1000's en 750's langs rijden en wij steeds naar de verkeerde zwaaien ! |(

i.d.d een groene. Ben ik er niet, dan haal ik jullie wel in ;) Ik heb nml de reputatie om op tijd te komen (je weet nooit wat je onderweg tegenkomt) Ik moet o.a. lags KLPD Waddinxveen :(

Mogelijk kom ik toch alleen. Ik hoop echt dat het droog blijft. Vanaaf ff het chroom e.d. oppoetsen :P


Bij hevige regenval meld ik me af, maar dat liet ik al eerder weten
 
Bij hevige regenval :r verzetten we de Meeting naar Augustus.

Maar dan moet het vanaf smorgens to smiddags 11.30 gieten en het er naar uitzien dat het smiddags ook blijft zeiken van de regen.

Dat zal niet het geval zijn. *D

Smiddags is het stralend weer afgewisseld met bewolking... hoop ik ;)
 
Ik ben met een collega van mij bezig om in Augustus een mobiele Dynobank te regelen waar men tegen een X bedrag een run kan laten maken.

Dit bedrag komt ten goede aan een jonge coureur die het bijzonder goed doet

Dit alles om een jong aanstormend talent een kans te geven te blijven racen.
Alleen de sponsoring zou beter kunnen.

Mijn collega sleutelt bij deze jongen en benaderde mij om samen met hem iets te organiseren.

Ik dacht aan een kleine toerrit met mogelijkheid tot een dyno run.

In ieder geval proberen we binnen ons bedrijf zoveel mogelijk motorrijders te activeren

Is hier bij jullie soms ook interesse voor?
Ik vraag het jullie als Z rijders het eerst en alleen om jullie een voorkeurs behandeling hierin te geven

Ik zal binnenkort bijzonderheden over deze jongen posten.
Die collega belde me in een vergadering dus ik had niet al te veel tijd om te reageren of bijzonderheden te vragen
 
Laatst bewerkt:
ben eerst nog met zondag bezig.
dan plan ik weer verder.
mischien heb ik dan wel intresse weet ik nu echt nog niet.
kan je een zondag al iets meer vertellen ?
 
Bij hevige regenval :r verzetten we de Meeting naar Augustus.

Maar dan moet het vanaf smorgens to smiddags 11.30 gieten en het er naar uitzien dat het smiddags ook blijft zeiken van de regen.

Dat zal niet het geval zijn. *D

Smiddags is het stralend weer afgewisseld met bewolking... hoop ik ;)



moet mooi weer worden.
WAT ik eis mooi weer bij pelleboer })
 
ben eerst nog met zondag bezig.
dan plan ik weer verder.
mischien heb ik dan wel intresse weet ik nu echt nog niet.
kan je een zondag al iets meer vertellen ?

Ja kan Zondag meer vertellen over dynorun ;)
Wil hier niet verder op dit forum op ingaan want dat is spammen. :X
En dan krijg je mot met de mods :9 :P *D
Maar Zondag heb ik meer info. O-)

En ja ....met het weer komt t best goed. :}
Hoeft van mij ook geen 30 graden te zijn...drijf ik uit me leren pakkie :P
 
Waar vandaan vertrekken jullie zondag en hoe laat Z1000 MUIS????? als ik weg mag van die kleine spook dan kom ik ook wel ff gluren met de soes.... ;)
 
Afslag Noordeloos -Meerkerk ....A27
Utrecht -Gorinchem....of andersom...is maar waar je vandaan komt. :+

13.00 uur bij de MacDonalds verzamelen....zit ook een AC restaurant en een Tango pomp...dit ter info.

Ik denk ff kletsen... bakkie koffie erbij :9~ ...en rond half 2 of 2 uur :]

Zie maar of je kan....altijd welkom op je Soes ;)
 
tot nu toe ziet t er goed uit voor morgen,denk wel dat k ga kunne komen :) ,nu nog het goede weer meekrijgen en we staan in holland aan de mac... :} :+
 
Zo mijn Z is vandaag aangevuld met een Ermax undertray en een K&N filter, z'n 1000 beurt gehad. Dat moet helemaal goedkomen morgen. Hij staat ook nog eens in zijn nieuwe stalling, wat wil je nog meer *D
 
Zo mijn Z is vandaag aangevuld met een Ermax undertray en een K&N filter, z'n 1000 beurt gehad. Dat moet helemaal goedkomen morgen. Hij staat ook nog eens in zijn nieuwe stalling, wat wil je nog meer *D

Wat heb je betaalt voor de undertray. Ik wilde die ook hebben maar hier kost de undertray van kawa 275 euro, van ermax voor de z750 245euro. andere van Motrax zijn veel goedkoper (vanaf 15 euro). Ik heb vandaag de seatcover gekocht voor de z750.. zie seat cover z750
 
Laatst bewerkt:
Heren helaas ;( heb nog geen motor dus kan niet mee rijden. Het zal wel even duren voordat ik weer kan rijden dus wens ik jullie alle een fijne rit en ceel Z plezier.
 
K*t man! '( en je klonk zo blij in het Z1000 topic dat je bij Arie langs kon...
Vertel es iets meer (of mail dat es als het te persoonlijk is voor dit forum ?)
 
Ja, denk dat ik dit jaar niet meer aan rijden toekom op de Z. Dus klote ;(

He shit man...spijtig te horen ;(

Hoop dat het niks ernstig is met je. :? :?

Laat het wetenals je weer gaat of in staat ben te rijden.
[me]Z 1000 MUIS weet niet waarom je niet meer rijd...maar hoopt dat alles goed komt met jou en je motor[/me]
 
UPDATE VOOR MORGEN

Volgens de weersvoorspelling word het morgen beter weer als vandaag en dat vond ik persoonlijk al niet slecht.

Z 1000 MUIS - 20 juni *D
Fulleke - 20 juni *D
Knutsel - 20 juni *D
Maestro & Vader :} - 20 juni *D
Zcrew - 27 juni *D
Bathory & Girl - 20 juni? *D
Meandick + gastrijder - 20 ;(
NitroMax - op zijn Zed :} *D
*GSX-R600* - 20 juni *D
Kassawakkie - 20 juni? *D
R-Six Killer - 20 juni *D in ieder geval bij de Mac.en die gaat echt wel meerijden als hij ons allemaal ziet :+
Arckira - 20 juni *D
GixxieRay - 20 juni *D special guestop GSXR750 :}

Neem eventueel je digi camera mee voor piccies *D

TOT MORGENOCHTEND VOOR DE LAATSTE UPDATE
 
jammer dat ik net niet mee kan iid, maar jullie veel plezier vandaag
en ik hoop dat het droog blijft!!! :)
het plenst hier B|
 
JAAAAAAAAAAAAA ik kijk net naar buiten en het weer is super hier :} *D

Ik zie jullie vanmiddag bij de Mac in Meerkerk rond de klok van 1 uur

Mijn nummer = 06-53677425


:+
 
MUIS hou je al maar goed vast want deze belg is hem al aant gereedmaken en zal binne intgge uurkes in holland te zien zijn samen met zijn Z offcorse *D :P
*Kan al haast niet wachten om te vertrekken :9~
 
Had je dit een jaar geleden geplaatst, dan was de kans groot dat ik het was geweest. Wij kwamen toen vaak daaro. Mijn kameraad reed toen ook motor (SuperSport). Collega/kameraad, alias Soesoeki op het MF, beeindigd mogelijk binnenkort zijn "sabatical" Zal dus wel weer eens met een Supersportrijder toeren *D

Is beeindigd en is nog een ZX-R geworden ook :9 . Rijdt je wel rustig dan, want ik moet weer beginnen met zijwieltjes :+
 
Is beeindigd en is nog een ZX-R geworden ook :9 . Rijdt je wel rustig dan, want ik moet weer beginnen met zijwieltjes :+

He Goos, kicke voor je man. Piccie

Z1000 Muis hier in Sweetlake hangt een dikke laag bewolking. Het schijnt in Oosten en noorden behoorlijk te gaan kletteren (zover komen wij toch niet?) Vooralsnog kom ik gewoon en ben ik om 12:15 bij de "Texaco" om Fulleke te treffen. Pa meldde zich af. Vergat ff dat ie het weekend met de sleurhut op pad ging :X

Ik moet wel voor het donker thuis zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan