Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ik dacht eerst, tss patser, ff die auto voorbij :+ Staat even later in de aanslag met zijn camera :} Hopen dat hij snel beslist wat hij wil gaan rijden ipv de zx9r


LMAO :} :} ja ik wilde er al gelijk achteraan sprinten maar vond het niet zo een goed plan was weinig overzicht :+
 
ik wil muis ook bedanken voor het organiseren van deze dag.
het was een schitterend gezicht al die Zts bij elkaar. :}
dit is zeker voor herhaling vatbaar.
als het weer dan weer net zo meewerkt als vandaag komt het zeker goed.
ook leuk dat er nu al piccies op staan.
het geeft weer iets van het gevoel van vanmiddag weer.
ik denk dat mijn piccies er niets aan toevoegen.

gr.... knutsel
 
ook wil ik nog even z-muis en onze andere z-broeder(waar ik de naam van vergeten ben) :X nog bedanken voor het drankje aan die hoeve dat we gekregen hebben :} feellen thank ,feellen thank :}
 
ik wil muis ook bedanken voor het organiseren van deze dag.
het was een schitterend gezicht al die Zts bij elkaar. :}
dit is zeker voor herhaling vatbaar.
als het weer dan weer net zo meewerkt als vandaag komt het zeker goed.
ook leuk dat er nu al piccies op staan.
het geeft weer iets van het gevoel van vanmiddag weer.
ik denk dat mijn piccies er niets aan toevoegen.

gr.... knutsel
voeg maar,voeg maar :+ hoe meer piccies hoe beter en hopelijk ook weer tot de volgende..
 
Idd, kom maar op met die foto's knutsel!

En ik kan niet wachten tot de volgende meet, ben ook erg benieuwd hoe mijn Z het op de bank doet.
 
ook wil ik nog even z-muis en onze andere z-broeder(waar ik de naam van vergeten ben) :X nog bedanken voor het drankje aan die hoeve dat we gekregen hebben :} feellen thank ,feellen thank :}


Die andere broeder was Knutsel. :}
 
Heb naar Zcrew en GSX-600 de piccies gemaild.

Iedereen die piccies heeft ...gewoon posten.

Hoe meer pics ..des te beter. :+
 
Idd, kom maar op met die foto's knutsel!

En ik kan niet wachten tot de volgende meet, ben ook erg benieuwd hoe mijn Z het op de bank doet.


Ik zie Dinsdag die collega van mijn werk....dan weet ik ook meer...qua datum en zo.

dan kunnen jullie je eventueel opgeven zodat we rekening met de capaciteit kunnen houden.

het betreft deze jonge coureur

dit ventje

In pricipe wil ik alleen de Z1000 en Z750 mensen de privilege geven om van die bank gebruik te maken tegen een gereduceerde prijs..e.e.a. hangt af van de onderhandelingen met Dyno
 
Heb naar Zcrew en GSX-600 de piccies gemaild.

Iedereen die piccies heeft ...gewoon posten.

Hoe meer pics ..des te beter. :+
heb ze net ontvangen muis thanx,ze zijn echt formidabel,een mooie herinnering aan deze dag :9~ :}
as de afstand niet zo groot was en de naft en banden niet zo duur dan zou ik dit wel elke week willen doen :9~ nice z on tour :9~
edit:naft is in holland wel 2 euros duurder B| ik moet zeggen,ik verschoot wel,toen ik 18 euros moest betalen voor z'on 12-13liter
 
Laatst bewerkt:
heb ze net ontvangen muis thanx,ze zijn echt formidabel,een mooie herinnering aan deze dag :9~ :}
as de afstand niet zo groot was en de naft en banden niet zo duur dan zou ik dit wel elke week willen doen :9~ nice z on tour :9~
edit:naft is in holland wel 2 euros duurder B| ik moet zeggen,ik verschoot wel,toen ik 18 euros moest betalen voor z'on 12-13liter


LOL... :} :} :}

Moeten we de meeting maar eens in Belgie houden..met die goedkope benzine.... :} :} :}
 
Wat houdt Banaanscore in?
De Banaanscore (te vinden in je profiel) is een percentage wat aangeeft hoe motor-gerelateerd je posts op Motor-Forum zijn. Hierbij wordt voor elke post een score toegekend, afhankelijk van het forum waarin deze is geplaatst. Het is dus niet zo dat wij elke post met de hand op inhoud beoordelen. Iemand die heel veel post in de echte motorfora als Sport, Klassiekers, Waar Is Wat Te Doen, etc. zal een veel hogere score hebben dan iemand die vrijwel alleen in Offtopic post. De maximale score is uiteraard 100%. Post je alleen maar in de echte motorfora dan zal je score 100% zijn; zo niet, dan is de score lager. Je kan de score alleen maar verhogen door meer over motoren te posten. Als je minder dan 30 posts hebt is je score altijd 0%.

Wat heb ik nu gewonnen????

:+
 
ik zal proberen piccies deze week erop te zetten.
lukt nu nog niet want mijn comp. kan mijn camera niet vinden.
er komt deze week nog iemand naar kijken.
ik hoop dat de volgende keer er een paar 750's meer bij zijn.
nu waren fulleke en ik de enige.
het zou de verhouding met de 1000 iets recht trekken.
en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 
woow echt supergaaf gezicht zo al die Zedjes bij elkaar :}
was vast een leuke dag :)
 
Verzoekje aan de forumleiding, is er mogelijkheid als donateurs zijnde O-)
wat bandbreedte en serverruimte te bietsen om een totale zip met de highres pics van iedereen te plaatsen van de meet ?

Als ze geen ruimte geven....Kan ik het wel online zetten.
Hoeveel ruimte heb je nodig.

Zie dat jullie een te gekke dag hebben gehad....Gaaf 8-)
 
ik zal proberen piccies deze week erop te zetten.
lukt nu nog niet want mijn comp. kan mijn camera niet vinden.
er komt deze week nog iemand naar kijken.
ik hoop dat de volgende keer er een paar 750's meer bij zijn.
nu waren fulleke en ik de enige.
het zou de verhouding met de 1000 iets recht trekken.
en hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Volgens mij moeten er zeker nog een stuk of 12 Z rijders op dit forum zitten.
En dat aantal groeit nog steeds zeker onder de Z750 rijders.....dus als we die ook weten te activeren....komt het best goed met de verhouding ;)

Als die de volgende keer ook kunnen komen zou het helemaal te gek zijn.
 
Als ze geen ruimte geven....Kan ik het wel online zetten.
Hoeveel ruimte heb je nodig.

Zie dat jullie een te gekke dag hebben gehad....Gaaf 8-)

Erg aardig van je. :}

Hebben ze niet een motorforum in Griekenland?
Of een Z1000/Z750 forum net als in Duitsland?

Lijkt mij dat je in Griekenland enorm veel motorrijders hebt...alleen al vanwege het weer...of sla ik de plank mis daarin?
 
Als iemand de originele piccies wil...ze zijn ongeveer 2 mb per pic....post je email adress en ik stuur ze op.
Ja, ja ! mag ik van jou de nummers :
13
24
25
27
30

wel graag apart mailen, want anders slaat de postbus op tilt...
en mijn mail adres staat in mijn profiel (als ik hem hier zet krijg ik spam)

Als iemand die van mij in origineel wil (zijn origineel wel 11 Mb, maar daar kunnen wel kleinere jpg's van gemaakt worden zonder al te veel verlies) ff mailen!

Volgende in Augustus in Zeeland? Ik ben er zeker bij !!
 
Erg aardig van je. :}

Hebben ze niet een motorforum in Griekenland?
Of een Z1000/Z750 forum net als in Duitsland?

Lijkt mij dat je in Griekenland enorm veel motorrijders hebt...alleen al vanwege het weer...of sla ik de plank mis daarin?

Ja er zijn erg veel motorrijders en ben tevens lid van een Kawasakiclub hier.

Vandaag nog eve rondje Attica geweest met twee andere. :]
Forums zijn alleen in het Grieks en praten gaat reeds aardig maar schrijven/lezen is nog erg langzaam...zeker omdat ze in de forums veel afkortingen gebruiken....echt nog niet te volgen voor mij :? ...ben hier sinds 2001 maar Grieks is knap lastig.

Anyway...als jullie ruimte nodig hebben zeg het maar...dan moet je ze sturen naar rheer@byte.gr
Zet ik ze op een webserver en zet ik de link online hier.
Kan iedereen ze downloaden die ze wil hebben.

Ik kan ook een mailadres maken waarheen je ze dan kan sturen en dan komen ze vanzelf online....moet ik dan even maken....half uurtje werk op maandag.

Zomaar een idee....krijgen we een Online Z bestand....

Groetjes daar.....
 
Ja er zijn erg veel motorrijders en ben tevens lid van een Kawasakiclub hier.

Vandaag nog eve rondje Attica geweest met twee andere. :]
Forums zijn alleen in het Grieks en praten gaat reeds aardig maar schrijven/lezen is nog erg langzaam...zeker omdat ze in de forums veel afkortingen gebruiken....echt nog niet te volgen voor mij :? ...ben hier sinds 2001 maar Grieks is knap lastig.

Anyway...als jullie ruimte nodig hebben zeg het maar...dan moet je ze sturen naar rheer@byte.gr
Zet ik ze op een webserver en zet ik de link online hier.
Kan iedereen ze downloaden die ze wil hebben.

Ik kan ook een mailadres maken waarheen je ze dan kan sturen en dan komen ze vanzelf online....moet ik dan even maken....half uurtje werk op maandag.

Zomaar een idee....krijgen we een Online Z bestand....

Groetjes daar.....

:} :} :} :} :} :} :} :}
DANK.

Maak maar mail adres.
Dan kan iedereen zijn pics sturen en bekijken
Gaaf dat we ruimte op je server mogen gebruiken. :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ja, ja ! mag ik van jou de nummers :
13
24
25
27
30

wel graag apart mailen, want anders slaat de postbus op tilt...
en mijn mail adres staat in mijn profiel (als ik hem hier zet krijg ik spam)

Als iemand die van mij in origineel wil (zijn origineel wel 11 Mb, maar daar kunnen wel kleinere jpg's van gemaakt worden zonder al te veel verlies) ff mailen!

Volgende in Augustus in Zeeland? Ik ben er zeker bij !!


Joe got meel !!!! :+

Zijn ongeveer 600 kb per pic 1600x1200...had ze wat op een lagere resolutie gemaakt in verband met resizen...stuur ze per 2 naar je toe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan