Donateur van MF worden?

Vraagje...
met betrekking tot het verlengen van het donateurschap....mailtjes over en weer...
en wachten op de 'aanmeld-code'...

Waarom niet gebruik maken van het lidnummer/gebruikersnr van de betreffende als
aanmeld-code....
Dan kan ik in m'n rabo-box, zoals ik nu al heb, de MF-overschrijving een vast nummer ingeven....één druk op de knop.....en klaar is kawaidioot....

kawaidioot heeft gebruikers nr'tje 19125.....

Dus zodra het tijd is.....1 mailtje.....that's it!
MFér reageert meteen door zijn overschrijving via i-net-automaatje....
Hoef je de aanvragen ook niet meer te beantwoorden, alleen na te kijken.
 
Vraagje...
met betrekking tot het verlengen van het donateurschap....mailtjes over en weer...
en wachten op de 'aanmeld-code'...

Waarom niet gebruik maken van het lidnummer/gebruikersnr van de betreffende als
aanmeld-code....
Dan kan ik in m'n rabo-box, zoals ik nu al heb, de MF-overschrijving een vast nummer ingeven....één druk op de knop.....en klaar is kawaidioot....

kawaidioot heeft gebruikers nr'tje 19125.....

Dus zodra het tijd is.....1 mailtje.....that's it!
MFér reageert meteen door zijn overschrijving via i-net-automaatje....
Hoef je de aanvragen ook niet meer te beantwoorden, alleen na te kijken.

De voornaamste reden van het systeem met de nummers is dat ik op die manier altijd de betalingen eenvoudig kan herleiden tot het juiste lid. In het verleden gebruikte ik dat niet en moest ik nogal eens flink zoeken naar het juiste lid bij een betaling.
 
Heb tijdje geleden al aangemeld, maar nog geen mailtje ontvangen waar ik mijn geld kwijt kan...
Op 26-11 zou je een mailtje gehad moeten hebben. Ik heb het zojuist nogmaals verstuurd. Mail me even als je het weer niet ontvangen hebt. Mogelijk heb ik een onjuist email adres van jou.
 
Hummm ik heb me ook opgegeven als donateur. Kreeg e-mail even wachten aub. Duurt lang. Penningmeester op vakantie?
nu 8/2/2009 nog steeds geen bericht :z
 
Laatst bewerkt:
Mjah O-)


Bedankt voor je aanmelding als Motor-Forum donateur.



*O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan