Kleurstatus: nickname andere kleur wanneer online

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
Arnhem
Misschien niet zo denderend nuttige functionaliteit, maar de implementatie ervan lijkt me niet zo veel werk en het oogt wel wat leuk :)

Het idee:
De nicknaam van elke online MF'er in een andere kleur tonen (in ieder geval geen varkentjesrose, ofzo). Of een icoontje gebruiken?

Andere optie: vrouwelijke leden rose naam, mannelijke leden blauwe naam... ;)

Zo, heb ik weer eens wat inspiratie geleverd aan de technici van MF :P
 
Misschien niet zo denderend nuttige functionaliteit, maar de implementatie ervan lijkt me niet zo veel werk en het oogt wel wat leuk :)

Het idee:
De nicknaam van elke online MF'er in een andere kleur tonen (in ieder geval geen varkentjesrose, ofzo). Of een icoontje gebruiken?

Andere optie: vrouwelijke leden rose naam, mannelijke leden blauwe naam... ;)

Zo, heb ik weer eens wat inspiratie geleverd aan de technici van MF :P
:?
In een andere kleur...als degene die niet on-line zijn en die ik dus niet zie???
Is al zo, de off-line zijnde gebruikers, die je niet ziet, zijn oranje en het lampje in je koelkast is echt uit als je het deurtje dicht hebt gedaan... :P
 
Misschien niet zo denderend nuttige functionaliteit, maar de implementatie ervan lijkt me niet zo veel werk en het oogt wel wat leuk :)

Het idee:
De nicknaam van elke online MF'er in een andere kleur tonen (in ieder geval geen varkentjesrose, ofzo). Of een icoontje gebruiken?

Andere optie: vrouwelijke leden rose naam, mannelijke leden blauwe naam... ;)

Zo, heb ik weer eens wat inspiratie geleverd aan de technici van MF :P


dat kan je toch al aan die paaseilander zien of iemand online is?
 
:?
In een andere kleur...als degene die niet on-line zijn en die ik dus niet zie???
Is al zo, de off-line zijnde gebruikers, die je niet ziet, zijn oranje en het lampje in je koelkast is echt uit als je het deurtje dicht hebt gedaan... :P


Hm, volgens mij word ik verkeerd begrepen. Hieronder twee foto's waar ik het probeer mee aan te tonen:
 
Dit voorbeeld als iemand offline is:

full
 
En hier een voorbeeld als de MF-er (FireFox in dit voorbeeld) online is:

(Afbeelding)

EY...IK ben hier de enige groene B| B| en roze, geel, oranje, paars, geel en nog wat variantjes.... :P


Oké, ik snap, maar dat snaptte ik ook al wel ongeveer een beetje geloof ik, maar wat is de meerwaarde???



dat kan je toch al aan die paaseilander zien of iemand online is?
Is dat zo :? :? Weer wat geleerd *D Ik zal eens uitloggen om te zien of die Eilander dan echt van kleur veranderd...
 
Laatst bewerkt:
EY...IK ben hier de enige groene B| B| en roze, geel, oranje, paars, geel en nog wat variantjes.... :P

Neem dan de kleur wit.. dan heb je alle kleuren erin :P

Oké, ik snap, maar dat snaptte ik ook al wel ongeveer een beetje geloof ik, maar wat is de meerwaarde???

De meerwaarde? Zoals ik al zei, niet bijzonder nuttig. Misschien dat ik ff de aanleiding hiertoe als voorbeeld kan nemen: als ik door topics heen snuffel en een reactie plaats, dan wil ik wel eens weten of diegene ook online is. En dan moet ik terug naar de index-pagina om diens naam op te zoeken.
FireFox noemde het 'paaskoppie' al, dus op zich is de functionaliteit er al... alleen bijna niemand die dat koppie zo op valt (ik kom er zelf nu pas achter) :P
 
:?
In een andere kleur...als degene die niet on-line zijn en die ik dus niet zie???
Is al zo, de off-line zijnde gebruikers, die je niet ziet, zijn oranje en het lampje in je koelkast is echt uit als je het deurtje dicht hebt gedaan... :P
Bij mijn koelkast blijft hij branden... schakelaartje is stuk ;)

@Tensive: Vind 't wel een goed idee van je maar dit zal wel weer veelste veel bier kosten om 't te implementeren.... :X ;)
 
Neem dan de kleur wit.. dan heb je alle kleuren erin :PDe meerwaarde? Zoals ik al zei, niet bijzonder nuttig. Misschien dat ik ff de aanleiding hiertoe als voorbeeld kan nemen: als ik door topics heen snuffel en een reactie plaats, dan wil ik wel eens weten of diegene ook online is. En dan moet ik terug naar de index-pagina om diens naam op te zoeken.
FireFox noemde het 'paaskoppie' al, dus op zich is de functionaliteit er al... alleen bijna niemand die dat koppie zo op valt (ik kom er zelf nu pas achter) :P

Ik dacht trouwens dat die paaseilander meer te zeggen hadden over of een reply nieuw is of niet, sinds je laatste "log-in"???

Iig Tensive is bij de ene reply in dit topic grijs en bij de andere rood :? :?
Hoe zat dat ook alweer met die eilanders :? :?
 
Laatst bewerkt:
@Tensive: Vind 't wel een goed idee van je maar dit zal wel weer veelste veel bier kosten om 't te implementeren.... :X ;)

Oh? Ik dacht dat die technische MF-crewmembers allemaal geheelonthouders waren... :P

Ik dacht trouwens dat die paaseilander meer te zeggen hadden over of een reply nieuw is of niet, sinds je laatste "log-in"???

Hm, dat zou ook kunnen. Ik heb eigenlijk geen flauw idee, hoewel dat ook een goede functionaliteit zou zijn! :) Kan er zo ook niets over vinden in de FAQ :?

Iig Tensive is bij de ene reply in dit topic grijs en bij de andere rood :? :?
Hoe zat dat ook alweer met die eilanders :? :?

:? .. ik zie alleen rood bij mij
 
Ach, een koelkast... das chille in een darkroom ;)

U is ook ervaringsdeskundige :?




Ps, we hebben toch onderaan de indexpagina een waslijst met gebruikers on-line :?
Als jouw plan wordt uitgevoerd is daar ineens ruimte voor nog een banner... :P
Aan de andere kant, stel dat je onzichtbaar wilt zijn. Blijft je nick dan zwart als je on-line bent :?

Zie je, het is niet zo makkelijk... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan