Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of even wat foto's schieten... (als de scanner nog niet aangesloten is :X )


:+
 
Het is wel typisch dat als je zelf een Harley zaak hebt, en genoeg geld in de pocket, dat je dan een ander (in usa nog wel) je fiets laat bouwen. Zo verschrikkelijk moeilijk zie die ekzaaijls er toch niet uit ?
 
Het is wel typisch dat als je zelf een Harley zaak hebt, en genoeg geld in de pocket, dat je dan een ander (in usa nog wel) je fiets laat bouwen. Zo verschrikkelijk moeilijk zie die ekzaaijls er toch niet uit ?
Nou, laat maar zien dan, die foto's van jouw Exile :X O-) :+


Voor alle andere portemonnaie-dichthouders: Bestellen via www.themagazineman.co.uk, altijd de eerste om het blad binnen te hebben en voor een zeer nette prijs ( maar die discussie heeft al eens plaatsgevonden ;) ) :P :9


BTW @ Da Chop: Net ff wezen kijken op je weblog...................Fu&$%g Hell, wat staat daar een mooi spul op !!!!!!!!

[me]NitroMax gaat eens kijken of'ie mooie adaptors kan laten maken voor een setje coole remschijven voor op de VMax :X :X [/me]
 
Technisch gezien kan het niet heeeel moeilijk zijn... (zeg ik als redelijke leek - heb nog nooit een fiets 'from scratch' gebouwd)... Exile heeft de minimale/industriële look zo'n beetje het verst doorgevoerd... minder kan er bijna niet op een fiets zitten. En aangezien ze (bijna) geen chroom toepassen kun je lekker poetsen met een doekje scotchbrite!

Grootste pluspunt vind ik hun originaliteit; je herkent een exile fiets meteen. Het zijn nu nog enigzins exoten... maar kan wel eens veranderen als hun look mainstream wordt.
Ben benieuwd of ze hun stijl gaan ontwikkelen of blijven vasthouden aan de huidige look.
 
Max, uit nieuwsgierigheid interesse.... ik lees zelf de BT, en af een toe een easyrider ofzo, maar wat zijn volgens jou dé chopperbladen??
 
BTW @ Da Chop: Net ff wezen kijken op je weblog...................Fu&$%g Hell, wat staat daar een mooi spul op !!!!!!!!

[me]NitroMax gaat eens kijken of'ie mooie adaptors kan laten maken voor een setje coole remschijven voor op de VMax :X :X [/me]

Max is een poser, Max is een poser!! :P
 
Grootste pluspunt vind ik hun originaliteit; je herkent een exile fiets meteen. Het zijn nu nog enigzins exoten... maar kan wel eens veranderen als hun look mainstream wordt.
Ben benieuwd of ze hun stijl gaan ontwikkelen of blijven vasthouden aan de huidige look.

Ben zelf een klein beetje bang dat hun huidige stijl binnenkort wel bekeken zaak is. Nu brengen ze heel langzaam iets meer kleur in hun fietsen, maar het concept is hetzelfde. Ze kunnen hier toch niet eeuwig mee doorgaan ? Benieuwd hoe zich dat ontwikkelt.

Zelfde geldt ook voor die brulaap van OCC. Zelfde frame, vork en tank. Ander kleurtje erop en huppekee. Zij bouwen 15 tot 20 van dingen per maand.
Hoezo lopende band ?
Wat junior er van maakt is wel leuk om te zien. Voor de rest eenheidsworst.
 
Max, uit nieuwsgierigheid interesse.... ik lees zelf de BT, en af een toe een easyrider ofzo, maar wat zijn volgens jou dé chopperbladen??
Uiteraard BSH, vroeger AWOL maar dat bestaat niet meer. Afgelopen weekend bij Brian de Magazineman een nieuwe blad gekocht ( nieuw voor mij dan ) Chopper Underground, ook leuk spul, wel wat eenvoudiger, maar leuk om te zien ( geen Harley's, alleen in de advertenties ). Ook leuk artikel over LCC: LowCostChoppers ;)

 
wat een coole pics zeg allemaal
benzelf ook een bobber aan het bouwen (1000 ironhead) ben nu de motor helemaal aan het strippen. want er zit een tik in

scallops: dat zijn de strepen die op de vliegtuigen (bommenwerpers) zaten in de eerste wereldoorlog dat werd later overgenomen 1936 door de autoracers die voor het snelheidsrecord gingen op de zoutvlakten en is zo bij hotrodders terechtgekomen en dus oook bij de oude choppers en bobbers

ik heb ze ook op mijn cadillac uit 1960 en ze staan heel tof

just so you know
 
Hey Bob,

welkom bij de club (vandaag geregistreerd zag ik).
Zo langzamerhand begint het toch nog wel wat te worden met dit "chopper-forum", de laatste tijd zijn er meer bijgekomen die verstand van zaken hebben.
Een tijd terug was het franjes en instappers-gehalte vrij hoog......maar zo langzamerhand zitter hier wel een paar die-hards die liever met een haakse slijper bezig gaan dan (alleen) zondags een rondje om de kerk te rijden.

Het zou niet verkeerd zijn als je eens een paar fotootjes van je verbouwing hier ergens neer zet :9
 
Ik zie dat ze bij retecool.com de Teutuls gaan feauxteauxfucken (photoshoppen).
Leuk ?


p.s. ik geloof dat dit topic behoorlijk van zijn lijn raakt, maar hij loopt wel lekker...
 
Ik zie dat ze bij retecool.com de Teutuls gaan feauxteauxfucken (photoshoppen).
Leuk ?

Ik kon de aankondiging voor de nieuwe fotof*ckfriday niet vinden...?
Is dat het thema voor morgen?? Dan trap ik photoshop ff aan vanavond! :P


... ik geloof dat dit topic behoorlijk van zijn lijn raakt, maar hij loopt wel lekker...

Begint een beetje op het verslaafden topic van Nitromax en consorten te lijken ;)
Maar idd, loop lekker!
 
Laatst bewerkt:
Heb gisteren het blok eruit gehaald dus kan vanavond wel wat pics erop zetten.

Die hells Angels (stuttgard) van wie ik de bike heb hebben het frame al een beetje verzaagd met als gevolg dat ze het motorblok niet meer goed vast konden zetten. Het balhoofd is onderuitgezet (iets) en dat is niet echt bobberisch maar met een verlengde springer erin zal het wel goed komen
 
RIP indian Larry oldschool bike builder

Is van zijn motor gelazerd toen hij erop stond

30 Aug 2004

jammer was eenhele goede
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan