Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ja, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Vind ik ook. Misschien dat ik die Triumph daarom zo gaaf vind... Levensgevaarlijk als je daar echt op gaat rijden, maar je blijft er naar kijken.

Regel 1: Choppers/bobbers moeten spartaans zijn, punt.
Daarom is de beroemde Krugger racer ook zo mooi; fietszadel, open primaire ketting, geen voorrem... 8-)

 
Laatst bewerkt:
Ging mis dankzij de preview... deze bedoel ik...

full
 
En jij wilt zeggen dat je die een-na-laatste geen overkill vind. Lijkt wel erg veel op de triumph bobber die je als overkill beschouwde. In principe is aallen het blok anders.

Je weet ook niet wat je wil he!


LOL Verrek, daar heb ik blijkbar overheen gekeken; die uitlaten en dat stuur is inderdaad niet geheel mijn smaak nee! :+
 
kijk die gozer van die triumph durft tenminste iets apparts te bouwen, en niet hetzelfde doen wat anderen al jaren doen!

ik kan dit zeer zeker wel waarderen!

ik vind dit supergaaf!

(zoals trouwens vrijwel alle fietsen die dit topic sieren)
 
Dat zijn allebei GEWELDIGE bikes!!!!!! *D

Zie die uitlaat dan, van die 2e! *D
 
full


Deze vond ik ook wel aardig, is alleen niet geschikt voor hele lange ritten (zie zadel) Was gewoon een metalen plaat.....
 
Ik heb trouwens hierrrr wat fototjes van het ombouwproces van m'n eigen fiets on-line gezet...


Ja ook ik vindhet er supergaaf uitzien (je tuin ook)

had je knuckle natuurlijk al live gezien, maar hij ziet er echt super uit!
zo zie je maar dat je met niet al te ingewikkelde dingen, maar met leuke details, en wat handigheid hele leuke dingen kunt bouwen!
 
Mja achterbandje is leuk, maar ook deze vind ik een beetje een speelgoed-look hebben.


No offence. :)
 
tja, het is een grappig fietsje,
maar een echte stijl is er niet in te herkennen. (geeft overigens niets)

ik vind het niet echt een bobber met dat toch redelijk moderne achter spatbord, die kellermann knippers e.d.

verder geeft die white wall achterband juist wel weer bobber accenten!

Ook vind ik het blokje niet echt passen voor een Bobber!


maar op zichzelf staan best een leuk fietsje
 
In de big-twin stonden ook weel een aantal Bobbers, Eentje met een Twin-cam blok, was op zich wel aardig, maar een twin-cam hoort mijns inziens NIET in een bobber.

die andere was met een 2000cc pan-look merch blok! Kwa blok wel leuk, maar een 200 voorband vind ik wel wat overdreven! overigens wel met springer voorvork!

ik blijf erbij dat een echte bobber niet gebouwd wordt met een nieuw frame , maar maak hem zoals ze het vroeger deden, pluk een roiginele bike kaal! en kleedt m leuke aan.
 
Laatst bewerkt:
In de big-twin stonden ook weel een aantal Bobbers, Eentje met een Twin-cam blok, was op zich wel aardig, maar een twin-cam hoort mijns inziens NIET in een bobber.

die andere was met een 2000cc pan-look merch blok! Kwa blok wel leuk, maar een 200 voorband vindi k wel wat overdreven!

Heb die BT ook vandaag gekregen, nog geen tijd gehad om hem echt goed te lezen, die bobber met dat Merch blok was wel mooi, iets te netjes dat wel. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan