[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Het vorige deel werd wel erg groot, daarom alweer deel 4 :)
De vorige delen:
(centraal) MF'er gespot? Post het hier!
[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)
[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk!
full


Heb je nog geen sticker? Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt typo in je eerste regel ;)

Rie748:

Ik heb een zwart met rood en beetje fluorgeel Texport pak, en een matzwarte helm.
 
was net telaat in het vorige..


naast mij stond nog een fzr 1000 met sticker...op de harley dag in Breda

Zwart met oranje/paarse stripng volgens mij......
 
richting scheveningen kwamen we rode duc monster tegen met stickertje, eigenaar witte helm, ik wees nog naar je stickertje :P wij op blauwe cb1, frisco en ikke
 
Hmmzzz. eindelijk eens gespot, gooien ze de oude dicht! ;(

Deze link
Post van -=B12=- in topic '[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)'

Sorry we hebben je sticker niet gezien |( we keken naar je motor!
Sleutel is degene op de Groene kawa, Ikke (sissi) op de gpX niet gpZ :+
De yamaha hebben we alvast voorzien van een sticker :9 maar heeft nog geen nickname!
sorry gpx dus... dat kwam omdat ik het pas zag toen jullie weg reden...de mijne met sticker stond aan de rand van het terein..die rode bandit ik zelf liep met het rood/zwarte pak een ijsje te kanen :9
 
sorry gpx dus... dat kwam omdat ik het pas zag toen jullie weg reden...de mijne met sticker stond aan de rand van het terein..die rode bandit ik zelf liep met het rood/zwarte pak een ijsje te kanen :9

Dat ijsje heb ik ook wel gezien :9~
 
Vanmiddag in Breda gespot Bigl, hebben nog heel even staan kletsen en toen ik bij mijn fiets stond te wachten nog 2 mf-ers incl. hanekam op de weg die het centrum van Breda ingaat alleen maakten ze weer rechtsomkeert......
 
Wij hebben jou niet gezien Dragon volgende keer beter!!!
Heb inderdaad staan praten met jou bij de benzienepomp in O,Hout een tijd geleden je vriend rijd als ik me herinner een bmw toch?
Hebben ook nog Offshore gespot met zn gsx750 f :} :} :} :} die heeft zijn klm wel gemaakt dit weekend toch?
Ook nog gespot een kawa gpx 600 dacht ik op de weg voor de boot Spinola richting M donal..!!
Ps Dragon kan zijn dat je me niet herkende toen ik je eerst spak bij de bz pomp had ik nog haar nu ben ik Bald 8-)
 
Vanmiddag rond een uur of 13:00 een rode Suzuki RF kwam de kruising oprijden vanaf Zestienhoven naar de Doemkade(N219) richting A13. Ik stond voor het stoplicht richting Berschenhoek...we groeten elkaar nog, maar zag pas in mijn spiegel je stickertje. :9
 
Wij hebben jou niet gezien Dragon volgende keer beter!!!
Heb inderdaad staan praten met jou bij de benzienepomp in O,Hout een tijd geleden je vriend rijd als ik me herinner een bmw toch?

Ps Dragon kan zijn dat je me niet herkende toen ik je eerst spak bij de bz pomp had ik nog haar nu ben ik Bald 8-)
Ow, dan heb ik het verkeerd begrepen.

Dat was idd een bmw-er die er toen bij was, das een vriend. ;)
 
Vandaag ook een paar MF'rs gespot bij de Harley-dag Breda.
En wel op het originele Jappenkamp aan het Spanjaarsgat.
Aan de waterkant een paarse GS500, en aan de wegkant een wit/blauwe GS(x??)met een rood streepje, en op het voetgangersdeel ernaast een rode Duc.
Helemaal aan de andere kant van de haven, bij die postzegelhandelaar, stond nog een zwarte Yamaha XS1100 *D
 
Vandaag ook een paar MF'rs gespot bij de Harley-dag Breda.
Helemaal aan de andere kant van de haven, bij die postzegelhandelaar, stond nog een zwarte Yamaha XS1100 *D
Heyyyy..Bennik weer gespot :}
Gnif gnif gnif...Was me eige fiets dus :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan