Foto's Mega Meeting 12 Sept

027.jpg


028.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even een paar foto's van het clubje dat als eerste aanwezig was }) Brainz zat toen (eenzaam en alleen) al op de rotonde foto's te schieten.

(Afbeelding)

Kijk eens wat een ruimte ;)

(Afbeelding)
(Afbeelding)

En wie was er ook al vroeg bij? |( |(

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Nice bike !! :9~

(Afbeelding)

Uitbrander :Z :Z

(Afbeelding)

Ongeleid projectiel :?

(Afbeelding)

Hey Paul,

Zien er goed uit die foto s. Volgende meeting ook maar mijn camera meenemen.
Heb veel moois gezien.

En by the way......... Worden er prijzen gegeven voor de mensen die er als eerste waren.

HET WAS EEN TOPDAG

Greets Mike
 
En zoals altijd geeft m'n host weer de geest bij beetje bandbreedte gebruik, dus gewoon later nog eens kijken of refresh gebruiken :(

033.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat filpje is bij mij haast niet te zien, erg waazig. Kan het zijn dat ik de verkeerde codec heb om het te zien?

Kan ja, het is de WMV9 codec (windows media video 9, is te downloaden op de site van microsoft, ergens, maar zit ook in mediaplayer 9).
 
triker, ik host mn foto zelf wel :+
dus als je een groene bandit hebt gepict... ;)
 
Helaas waren de meeste foto's die ik heb gemaakt zwaar overbelicht :(
Moet maar eens op cursus ofzo B|

Hieronder iig degene die nog te redden waren:

mfmm%2012-09-04%201.jpg


mfmm%2012-09-04%202.jpg


mfmm%2012-09-04%203.jpg


mfmm%2012-09-04%204.jpg


mfmm%2012-09-04%205.jpg


mfmm%2012-09-04%206.jpg


mfmm%2012-09-04%207.jpg


mfmm%2012-09-04%208.jpg
 
Bijna drie minuten bewerkte film. Wat je ziet is gefilmd bij mac in Amerfoort(wheely-oord).Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

r-muis doel opslaan als...
filmpje.

(Dankzij mijn lieve vrouw kon ik vandaag de hele dag weg en ook nog de hele avond achter de pc...mag ook wel is gezegd worden :) )
 
Triker bedankt voor de foto :) Het Moet veel werk zijn alle`s zo vlug online te krijgen.!

Hahaha, heb de eerste 50 foto's klaar... maar nu blijkt het dat ik m'n 350 mb vol heb zitten, dus klein probleempjes ;)

Duurt gewoon even wat langer voordat alle foto's online komen, maar dat mag de pret niet drukken!!!!
 
Hahaha, heb de eerste 50 foto's klaar... maar nu blijkt het dat ik m'n 350 mb vol heb zitten, dus klein probleempjes ;)

Duurt gewoon even wat langer voordat alle foto's online komen, maar dat mag de pret niet drukken!!!!
We wachten geduldig af! :}



























zijn ze er al?
:+
 
ziet er smakelijk uit :)

wij hadden nog ffies ge-MAC-ed :P

Hoorde bij de drie FZR'een die ook later pas weggingen (2x 1000 en 1x 600 <--Moi)

Toen iedereen al in A-foort waren. Volgens mij zag ik juliie daaro nog zitten ja :)
 
Hahaha, heb de eerste 50 foto's klaar... maar nu blijkt het dat ik m'n 350 mb vol heb zitten, dus klein probleempjes ;)

Duurt gewoon even wat langer voordat alle foto's online komen, maar dat mag de pret niet drukken!!!!

Hey Triker.

Nice pics maak jij. :} :} :} :} :} :}

Heb je er toevallig ook 1 op je camera staan van mij ? (Marlboro R1)
Ga ik hem fijn inlijsten.

greets Mike
 
Het beste plekkie om alles goed te zien had ik al snel gevonden ;)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan