Furieade Maassluis

ik zat er rond een uur of twee, heb dus niemand gezien........... ;(


;) ...had je ff geduld moeten hebben....
Was zeer gezellie,...

..jongens hadden het prima naar hun zin...,'parachute-springen kijken / div. grote schepen bezocht/ marine heli's die hun kunsten vertoonden / kermis uiteraard/...én, perfect weer
zonschijnt.gif


full
 
Op de mijnenjager, met een scherp zonnetje.....
'Tis ongeloofelijk wat een teringzooi ze opruimen vanaf de zeebodem!
Daar binnen tekst en uitleg gehad over het werk e.d............ja indruk!

full
 
Er stond een scuba-tank,... daar kon je met deskundige hulp in een volwaardige outfit gehesen worden, en daarna ,( na enige uitleg) ff kopje onder met de apparatuur, van buitenaf konden de nieuwsgierigen je gestuntel dan(niet.. :N B| ) volgen!!...................water was groen

Kleine 'smurf' lijkt zekers op z'n vader, en zal altijd de werktuigbouwkundige staat onderzoeken..... :P ..[me]boutjes los draaien??[/me] 8-)

full
 
We zaten op het teras van Oporto. 8-) Kawaidioot met gezin, Stoffel,Fastfreak niet gezien. :N

jeh...............ik was veeeels te laat ...mn maat ophalen van schiphol met een delay B| ...........weer een furiade naar zn grootje ;(

Maar zo te zien mooi weer en een hele happening weer !
Ik ben waarschijnlijk volgend weekend in maassluis klussie doen.., gaan we dan wel aan de praat :+ })

Gr FF
 
jeh...............ik was veeeels te laat ...mn maat ophalen van schiphol met een delay B| ...........weer een furiade naar zn grootje ;(

Maar zo te zien mooi weer en een hele happening weer !
Ik ben waarschijnlijk volgend weekend in maassluis klussie doen.., gaan we dan wel aan de praat :+ })

Gr FF
OK. Volgende keer beter Fastfreak. Wel ff bellen dan. Ok :W
 
Hoi B8.
8-)


vakantie is weer voorbij,...
nu weer ff wat vertier zoeken voor de nazomerperiode....

[me]FURIEADE: 6&7 OKTOBER 2006[/me]
[me]De organisatie van de 27ste Furieade is vol inspiratie en creativiteit bezig met het programma voor de Furieade op 6 & 7 oktober 2006. Tijdens deze 27ste editie staat....[/me]

Alleen de topictitel is niet goed meer maar als het mooi weer is, ben ik er ook :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan