Z1000 - Z750 meeting Plaza deel 2

Z-rijders met een kuip mogen gewoon meerijden...

  • ammenooitniet !!

    Stemmen: 4 22,2%
  • tuurlijk, zijn toch een beetje Z'ers...

    Stemmen: 14 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geloof dat ze persoonlijk aan de deur komen dan :? ... maar heb tot nu toe niemand gezien O-) ....heb geloof ik tegen de 260 aangezeten tussen Utrecht en Amersfoort...als jij op de flitsers gelet hebt dan is het goed...want ik heb niks gezien 8-)
Je liep wel ff een stukkie uit.... :} geloof dat ik 'm ergens tegen de 210 heb gezet...waarbij ik getracht heb om op filtsers te letten 8-) ...niets gezien maar garanderen doe ik niets....
 
kheb maar ff een aparte site gemaakt, want ik wordt gek van die losse emails , vragen over info, uiteindelijke bestellingen en afzeggingen en zo...
Graag jullie opmerkingen (layout en inhoud)

http://www.mamut.com/dubbellicht


zenks in advance...

mocht je een proefbestelling doen, zet dat er dan wel ff bij !!!
 
Leuk om iemand er bij te hebben die van de SPEED TRIPPLE afgestapt is en dan de juiste kleur Z gekocht heeft....er is dus nog redding mogelijk voor Pina Uram :+

Nee, dit kan niet waar zijn!!
Zeg me dat je liegt, of geef toe dat die afvallige ooit een keer verkeerd op z'n kop terecht is gekomen......Zo'n beslissing kan nooit met het volle verstand zijn genomen!

Als ik het zo allemaal lees is het weer een gezellig daggie geweest, het is jullie van harte gegund.
 
Nee, dit kan niet waar zijn!!
Zeg me dat je liegt, of geef toe dat die afvallige ooit een keer verkeerd op z'n kop terecht is gekomen......Zo'n beslissing kan nooit met het volle verstand zijn genomen!

Als ik het zo allemaal lees is het weer een gezellig daggie geweest, het is jullie van harte gegund.


idd het was een gezellige dag.
en idd hij is gestuiterd en zijn verstand kwam terug. :+
 
Nee, dit kan niet waar zijn!!
Zeg me dat je liegt, of geef toe dat die afvallige ooit een keer verkeerd op z'n kop terecht is gekomen......Zo'n beslissing kan nooit met het volle verstand zijn genomen!

Als ik het zo allemaal lees is het weer een gezellig daggie geweest, het is jullie van harte gegund.
Ja....sorry...ik weet ook niet of het door de crash kwam....maar hij heeft een Z gekocht...en nog wel een RODE :} ....als je een rode koopt zal je wel een behoorlijke beschadiging hebben ...want dat moet wel met zo'n kleur.


:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Hebben jullie FF getopt? Nu zijn zeker de nekspieren verrekt?
Ik heb lekker op mijn gemak terug gereden. lekker ontspannen.
Nee niet getopt '( ....dat gaat niet op Zondagmiddag...te veel brokkenpiloten in koekblik op de weg :r ....maar wel ff tegen de 260 aangezeten O-) ...rode beest loopt nog harder :} :} :}
 
kheb maar ff een aparte site gemaakt, want ik wordt gek van die losse emails , vragen over info, uiteindelijke bestellingen en afzeggingen en zo...
Graag jullie opmerkingen (layout en inhoud)

http://www.mamut.com/dubbellicht


zenks in advance...

mocht je een proefbestelling doen, zet dat er dan wel ff bij !!!


Jaaaaa .....dat word een serieus geval zeg.... :}

Ziet er goed en zakelijk uit wat mij betreft.

Misschien nog ff vermelden dat je een andere lamp nodig hebt?

Als je een ander piccie wil van mijn dubbellicht moet je het ff zeggen.
dan maak ik er een voor je.

Moet er trouwens nog een in het 1ste Z1000/Z750 topic staan met de nieuwe lamp er in.
 
Nee niet getopt '( ....dat gaat niet op Zondagmiddag...te veel brokkenpiloten in koekblik op de weg :r ....maar wel ff tegen de 260 aangezeten O-) ...rode beest loopt nog harder :} :} :}

je mag helemaal niet zo hard. })
ik heb echt rustig aan gedaan naar huis.
teveel blik voor me dat ca. 75 reed. :X (echte zondag rijders)
en teveel tegenliggers om veilig in te halen.
 
je mag helemaal niet zo hard. })
ik heb echt rustig aan gedaan naar huis.
teveel blik voor me dat ca. 75 reed. :X (echte zondag rijders)
en teveel tegenliggers om veilig in te halen.
Al die benzine dampen hadden zich opgehoopt....vandaar die vlammetjes af en toe...moest ff de remusjes schoon branden.....klinken ze beter O-)
 
Jaaaaa .....dat word een serieus geval zeg.... :}

Ziet er goed en zakelijk uit wat mij betreft.

Misschien nog ff vermelden dat je een andere lamp nodig hebt?

Als je een ander piccie wil van mijn dubbellicht moet je het ff zeggen.
dan maak ik er een voor je.

Moet er trouwens nog een in het 1ste Z1000/Z750 topic staan met de nieuwe lamp er in.
goed idee van die lamp, als je dan toch een nieuwe foto maakt, kun je die van die lamp dan ook nog ff posten?
 
goed idee van die lamp, als je dan toch een nieuwe foto maakt, kun je die van die lamp dan ook nog ff posten?
deze had ik nog liggen in n mapje

full
 
Dus als ik het goed snap is "Pina" heel hard op z,n hooft gevallen,
en toen een speed Triple gekocht :+ :+ :+ Ja dan kan ik je vertellen dat,
ie heeeeeeeeeel hard gevallen is :]
 
Ik mis nog een echte blikvanger met grote dubbele koplampen.
Persoonlijk zou ik dan gaan voor blond en zo tussen de 20 en 25 jaar :P


:+
 
(Ik mis nog een echte blikvanger met grote dubbele koplampen.
Persoonlijk zou ik dan gaan voor blond en zo tussen de 20 en 25 jaar )

dat geloof ik graag, en dan plat voor over op de tank???? :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan