Z1000 - Z750 meeting Plaza deel 2

Z-rijders met een kuip mogen gewoon meerijden...

  • ammenooitniet !!

    Stemmen: 4 22,2%
  • tuurlijk, zijn toch een beetje Z'ers...

    Stemmen: 14 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee, even een vreemde ZRX-eend in de Z-bijt.
Ik denk dat de Z-mannetjes en ook de ZRX-mannetjes inderdaad hele zware momenten gaan krijgen als Jessy straks een volle fiets onder het achterste krijgt. Afgelopen zondag ging dat al helemaal niet verkeerd. Ik hoop nog eens met jullie groeppie mee te kunnen 'dijken'.
Doei,
Bob.


je bent altijd welkom.
 
[me]Jessy gaat zo oefenen om de Z-mannetjes de volgende keer helemaal zoek te rijden }) :+ [/me]


niet te hard en teveel trainen hoor!
anders hebben we de volgende keer een probleem.
als je bike dan vol vermogen is gaan we te langzaam voor je.
of je :] rikkie uit het zicht als ie ook zijn papiertje heeft
 
Hee, even een vreemde ZRX-eend in de Z-bijt.
Ik denk dat de Z-mannetjes en ook de ZRX-mannetjes inderdaad hele zware momenten gaan krijgen als Jessy straks een volle fiets onder het achterste krijgt. Afgelopen zondag ging dat al helemaal niet verkeerd. Ik hoop nog eens met jullie groeppie mee te kunnen 'dijken'.
Doei,
Bob.

:^
 
Zo..........ff les gehad van jaymn op zijn gixxer 600 op de dijk. :} :} :} :}

Respect man......wist niet dat je zo hard kon op dijken.

Ook stoplicht sprints is niet verkeerd met die gixxer.. :)

Moest alle zeilen bijzetten om m bij te benen en al mijn gewicht om m op 2 wielen te houden.....Maar ja...zo'n Ztje wil continu op t achterwiel....maar geweldige middag gehad met hem.
Heerlijk gereden op de dijken...leuk gespeeld in Utreg (ff gesprint met n R1 :) )...en de rit naar huis was dikke pret...Oja ...buurjongetje bedankt je nog voor de burnout voor mijn deur :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
[me]Jessy gaat zo oefenen om de Z-mannetjes de volgende keer helemaal zoek te rijden }) :+ [/me]
Heb je met mij niet zoveel moeite......ben soms al heel snel de weg kwijt :?

alhoewel ik vandaag les heb gehad van Jaymn ,en ik wist niet dat je de dijk in zo,n tempo kon afrijden :X

:+
 
Ik rij 2x per week (nog) ongeveer 20km naar mijn werk (enkeltje dus :+ ) en gaat echt prima, staat van oprit tot afrit file en de Z is super handelbaar en rijdt relax. Heb er wel een verstelbaar ruitje op zitten omdat ik vaak ook veel langere snelwegritjes rij!
Ze bedoelt dus te zeggen dat ze liever had gewacht tot volgend jaar..op de Z750S :P

Maar okay..die Z blijft me verbazen! *D ben inmiddels wel gewend aan het 'meer toeren maken' i.t.t. m'n 'ouwe ZZR1100' en dus gaan nu ook de snelweg kilometers prima ;)
Had zondag Fast Lady achterop (..+/- 150km :? ..) en die was verbaasd over de 'windbescherming' :X Ze dacht dat ze op zo'n naked veel meer wind zou vangen..dat viel dus reuze mee! :)
Ikzelf heb veel minder last van de wind, zeker rond m'n helm (..turbulentie/wervelingen..) is het nu beter :}

Wat zijn trouwens jullie ervaringen met andere banden :? Ben er zo'n beetje aan toe en wil wat ervaringen horen ;)
 
Ze bedoelt dus te zeggen dat ze liever had gewacht tot volgend jaar..op de Z750S :P

Maar okay..die Z blijft me verbazen! *D ben inmiddels wel gewend aan het 'meer toeren maken' i.t.t. m'n 'ouwe ZZR1100' en dus gaan nu ook de snelweg kilometers prima ;)
Had zondag Fast Lady achterop (..+/- 150km :? ..) en die was verbaasd over de 'windbescherming' :X Ze dacht dat ze op zo'n naked veel meer wind zou vangen..dat viel dus reuze mee! :)
Of iets aan de lijn doen :X :X :X



:+
 
[me]Jessy gaat zo oefenen om de Z-mannetjes de volgende keer helemaal zoek te rijden }) :+ [/me]

Ook op de dijk Fraternité-Egalité-Liberté hè, dus niet massaal seatcovers monteren op die Z`s :( maar zakken cement dat eenzelfde gewicht hebt als de meeerijdende duopassagiers ;) .
 
Ook op de dijk Fraternité-Egalité-Liberté hè, dus niet massaal seatcovers monteren op die Z`s :( maar zakken cement dat eenzelfde gewicht hebt als de meeerijdende duopassagiers ;) .

zoveel ruimte heb ik niet onder mijn saet-cover. :+
en het zitje komt er echt niet op.
maar wel respect voor je dat je rikkie zo'n stuk meegenomen hebt.
ook voor de andere zrx-er(ben zijn naam ff kwijt)
 
grappig:








kom ik er net achter waar wij een zondag een bakkie hebben gedaan de werkgever is van een kennis. (transport bedrijf)
ik heb hem gelijk maar een paar pics gestuurd voor in de kantine.
hij weet niet dat we er geweest zijn dus heb ik er een kwis van gemaakt: raad de plaat :+
nu ff afwachten wat voor commentaar ik krijg.
 
grappig:








kom ik er net achter waar wij een zondag een bakkie hebben gedaan de werkgever is van een kennis. (transport bedrijf)
ik heb hem gelijk maar een paar pics gestuurd voor in de kantine.
hij weet niet dat we er geweest zijn dus heb ik er een kwis van gemaakt: raad de plaat :+
nu ff afwachten wat voor commentaar ik krijg.

das toeval zeg... :)

wereld is klein.
 
heerlijk hoor, al die jeugdige overmoed...
daar heb ik wel eens snel een eind aan zien komen... doe maar voorzichtig, dan geniet je er net zoveel van...
 
I will, maarre wanneer is het volgende ritje ergens in de buurt van Utrecht of Amsterdam O-)
 
Ze bedoelt dus te zeggen dat ze liever had gewacht tot volgend jaar..op de Z750S :P

Maar okay..die Z blijft me verbazen! *D ben inmiddels wel gewend aan het 'meer toeren maken' i.t.t. m'n 'ouwe ZZR1100' en dus gaan nu ook de snelweg kilometers prima ;)
Had zondag Fast Lady achterop (..+/- 150km :? ..) en die was verbaasd over de 'windbescherming' :X Ze dacht dat ze op zo'n naked veel meer wind zou vangen..dat viel dus reuze mee! :)
Ikzelf heb veel minder last van de wind, zeker rond m'n helm (..turbulentie/wervelingen..) is het nu beter :}

Wat zijn trouwens jullie ervaringen met andere banden :? Ben er zo'n beetje aan toe en wil wat ervaringen horen ;)
Hey man, ding is niet mooi ofzo, maar wel praktisch! En zeker op dit moment.
Maarre over die banden..012 glijdt bij mij al met nat wegdek :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan