Alles over Motorsale-Rosmalen

Wanneer ga je

  • vrijdag

    Stemmen: 12 41,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 7 24,1%
  • zondag

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Dan had ik het toch goed gezien, dacht al dat er niks tussen stond van danny.
Die zwart rood witte bobber van jac heb ik gezien maar welke was dan zen andere creatie?
Ik heb alleen maar de motoren bekeken en niet zo nauw naar de namen van de bouwers :?
Moet ik mischien volgend jaar toch eens beter opletten, en terug alleen gaan in plaats van met mene maat dan kan ik alles rustig bekijken
 
Ik zat bij Marcel op de vlaai te wachten heer Danny...
Stuurt U mij een adresje aub?
Slow, was je dan ook bezopen toen ik je met een sms'je bedankte voor de CD's die bij Marcel voor me klaarlagen...? Kan haast niet want je hebt me nog geantwoord dat ik me moest schamen voor de vlaai die er niet was... je was te laat jongen..!! ;) :Y }) Nee, effe serieus, ik heb ze gekregen van Marcel...of euh...was die dan niet voor mij bedoeld...ehuum.. :X :?

@Oerman: Die andere van Jac Schoofs was die creme/Bordeaux rode met gestraald Shovelblok...
 
Hoi danny zit ik net op kapaza te kijken staan er twee van die grijs zwarte indian style fatboys op waar van ik weet dat jij er zo minstens één maakte,maar beide verkopers beweren dat ze "the original" hebben.
Hoe zit het nu eigenlijk is die met dezwarte covers op de voorvork the one of die andere?
 
Slow, was je dan ook bezopen toen ik je met een sms'je bedankte voor de CD's die bij Marcel voor me klaarlagen...? Kan haast niet want je hebt me nog geantwoord dat ik me moest schamen voor de vlaai die er niet was... je was te laat jongen..!! ;) :Y }) Nee, effe serieus, ik heb ze gekregen van Marcel...of euh...was die dan niet voor mij bedoeld...ehuum.. :X :?

@Oerman: Die andere van Jac Schoofs was die creme/Bordeaux rode met gestraald Shovelblok...
Bedoel je deze?

full
 
Hoi danny zit ik net op kapaza te kijken staan er twee van die grijs zwarte indian style fatboys op waar van ik weet dat jij er zo minstens één maakte,maar beide verkopers beweren dat ze "the original" hebben.
Hoe zit het nu eigenlijk is die met dezwarte covers op de voorvork the one of die andere?
Ha ! Dat is een belachelijk verhaal man..de eerste, dus zonder fork covers en kleine Bates style koplamp bouwde ik in'96,(nét voor de trike zeg maar)Die werd verkocht aan Roberto Z.een jaar later ofzo...(ken je ook wel,doet ook USA Cars in Zolder/Beringen)Een andere kennis van me (Koen H.) was net te laat om die motor te kopen toen en deed enkele keren een redelijk bod op die Indian Style, maar was voor Roberto Z. blijkbaar toen niet genoeg dus...Koen kocht een FatBoy van 6 maanden oud ongeveer een 5-tal jaren nadat hij die eerste Indian misliep, en zei me dat hij "dezelfde motor wou hebben maar moest een breeed stuur op en een Dikke koplamp..." Dus daarom dat er nu 2 zijn (de laatste met wat meer en cleanere details) Nu heeft Roberto uiteindelijk toch dezijne verkocht en die nieuwe eigenaar heeft 'em onmiddelijk te koop aangeboden met als titel: "The one and only original, de andere is een Cloon" !! :? :X :N
Maar die nieuwere stond al een maand of twee op Kapaza te koop...dus moest hij wel uitpakken met zowat belachelijks hé...

(Ja dat was die 2e van Jac op je eerdere foto)
 
Tja die ene met the one and only... de andere is een cloon is ook eens thuis geweest vlak na men ongeval in de hoop iets op de kop te kunnen tikken maar had em redelijk snel door :X
In verband met jac,s motor: dat heeft hij weer mooi gebouwd :Y
Waarschijnlijk daarom dat ik er een foto van getrokken heb want wist niet dat hij door jac gebouwd was, zoals ik al eerder zei, niet echt naar de namen gekeken.
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's! Ik heb dit jaar maar overgeslagen (vorige 2 wel geweest) en volgend jaar maar weer..

PS gave fiets, Diestyboy!
 
alleen een beetje jammer dat we op de site van duckman moeten lezen wie er min of meer wat gewonnen heeft..

het zou bigtwin sieren als ze dat nog ff op hun eigen site zouden melden.


of houden ze dat binnen om het op papier bekend te maken zodat hun boekie beter verkoopt wellicht...hmmm...
 
hey diesty ik had wel wat foto,s genomen van je fiets maar om de één of andere reden zijn ze heel vaag en niet goed van kwaliteit, anders had ik ze wel gepost.
Trouwens die grijze naast de jouwe die met die crossbanden vond ik ook wel een cool apparaat
Dat komt door die glitterpaint Chris... _O-
 
Je had dat gevaarte van jou ook wel lekker zo dicht mogelijk bij de deur geparkeerd he Roelibaldi
_O-
:Y dat klopt, ik hou niet van lopen :+ ....grappig dat je 'm gezien hebt! Herkende je hem van mijn avatar?!?!

Leuk trouwens dat ik een paar van die MF-ers heb ontmoet in Rosmalen: Slow! en Danny F. Heb ik jou ook gesproken !PEPE!???
 
Effe een rechtzetting hier...de eigenaar van deze Bordeaux-Creme hardtail shovel (klik op afbeelding hier net boven)mailde me gisteren om te melden dat deze motor volledig zijn idee was en dus niet Jac's,(behalve de bandenkeuze en het 19" voorwiel)en dat hij geen Bigtwin nodig had voor deze creatie...bij deze dus.
 
Effe een rechtzetting hier...de eigenaar van deze Bordeaux-Creme hardtail shovel (klik op afbeelding hier net boven)mailde me gisteren om te melden dat deze motor volledig zijn idee was en dus niet Jac's,(behalve de bandenkeuze en het 19" voorwiel)en dat hij geen Bigtwin nodig had voor deze creatie...bij deze dus.

Dat verklaart dan ook de lijn van het spuitwerk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan