Kawasaki 454 LTD 'verchoppen'

knippers?waarvoor?je heb toch klauwen die je uit kan steken.
ik had als ik jou was dat hele klokkenspel ook in de vuilnisbak geflikkerd hebben en er een dragbarretje opgeschroefd hebben
en voor de flitskasten ergens een klein sigma tellertje geplakd

ja ik heb van die kleine knipperlichtjes die staan wel cool dus die zet ik er wel op, maar die tellers enzo, ja dat is inderdaad wel lomp, dus misschien dat ik dat ook maar is moet gaan aanpassen. (kleiner maken)
en er komt zoiezo wel een ander stuur op...
 
goed bezig,

al lukt het mischien niet meteen helemaal om het perfect te krijgen, je hebt in ieder geval wel het lef om het te proberen! :}
 
ik volg dit topic met argusogen(wa wilt da eigenlijk zeggen)
'k heb hier zelf een kawa EN 500 staan die in erbarmerlijke staat verkeerd en die ik aan het opknappen ben.
en het gedacht was om die ook wat om te bouwen.
en nog een fotootje van de sttat waarin ie nu staat
full


rekkie
 
Pfoe, kan je daar echt nog wat van maken? Ik vind t echt knap dat jullie zo handig zijn met die machines!! Wou dat ik dat kon..
 
tijd,geld en geduld en je krijgt alles voor elkaar.
'k heb die EN 500 voor 250 € gekocht, is van '93 en heeft 30 mille op de teller staan, draaide niet!
met 22 € kreeg ik de motor aan de praat;
een nieuwe riem kost wel 200 € en die komt volgende week binnen,dan kan ik een ritje maken om de versnellingsbak te testen.
dan moet ie weer uiteen om te zandstralen en te spuiten en natuurlijk verbouwen:
eenzit,recht stuur,forward controls.
het gaat wel wat tijd kosten want daar staat ook nog een thundercat die moet worden onderhouden!
full


rekkie
 
Cool! maar ben toch blij dat ik dat bij die van mij niet hoef te proberen.. Hm, stomme vraag misschien, maar wat zijn forward controls? Heb t al vaker zien staan, maar geen idee wat t zijn! :?
 
Op mijn virago zaten ook van die belachlijke klokken. Die heb ik er af gesloopt en het cockpitje verborgen in een toolrol. Onderkant voorzichtig opensnijden, cockpitje lossen en lichten. Rol er om en weer aantrekken. Leuke en goedkope oplossind. (vind ik)
[imgatt}

 
Op mijn virago zaten ook van die belachlijke klokken. Die heb ik er af gesloopt en het cockpitje verborgen in een toolrol. Onderkant voorzichtig opensnijden, cockpitje lossen en lichten. Rol er om en weer aantrekken. Leuke en goedkope oplossind. (vind ik)
[imgatt}
en als je dan op je tellers wil kijken doe je ff het kleppie van dat rolletje open ofzo :? :?
 

Ziet er goed uit die Virago, ik krijg inspiratie!
Ik heb al een jaar of 5 een nu nog nagenoeg originele Yamaha Maxim 700 en loop al een tijdje te verzinnen wat ik er aan kan veranderen. (Laatst werd er door een monteur van MCR zelfs gezegd dat hij het een leuke damesmotor vondt, dus nou moet het er echt maar eens van komen om de boel te verbouwen)

Enne, wat die kawa 454 betreft: :} Ik heb er respect voor als mensen hun ideeën gewoon ten uitvoer brengen, dus nogmaals: :}

Groeten
 
ok, de verbouwing gaat niet zo snel, maar de kleine knipperlichtjes zitten nu in ieder geval op.

knipperlichtjes.jpg


Dat zitje moet ECHT overnieuw !!!
knipperlichtjes2.jpg
 
alvast een flyerbar besteld (1 meter breed :} )
hopelijk komt ie snel binnen, ik kon tweedehands niks moois vinden..
flyerbar.jpg


en een helmpje en halswarmer voor de mooiere dagen ;)
halswarmer.jpg
helm.jpg
 
de rekker: de flyerbar heb ik besteld bij www.motolife.nl , de halswarmer en helm bij www.motozoom.nl

Knukkel: ja het spatbord staat nog iets naar links, maar dit is zo te verhelpen want hij heeft nog wat speling. En dat zitje is ook niet helemaal symetrisch dus het lijkt inderdaad een krom ding nu :P
 
Dat helmpje is gaaaaaaf!! Ziet nu zelf te kijken naar de oranje met zwart helm. Gave dingetjes en voor weinig.
 

[offtopic]
BBrrrrrrrrr! Wil je die naam hier nooit meer noemen. Bestellen moet je zelf weten, maar hier noemen......NOOIT MEER! :X
Het hele motor-forum staat vol met negatieve ervaringewn met dat stelletje waailappen van Mot..... :( (oeps, doe ik het bijna zelf ook).

Volgende keer gewoon bestellen bij www.Louis.de! Zelfde spullen, maar 15 tot 20% goedkoper en superservice! :}
 
[offtopic]
BBrrrrrrrrr! Wil je die naam hier nooit meer noemen. Bestellen moet je zelf weten, maar hier noemen......NOOIT MEER! :X
Het hele motor-forum staat vol met negatieve ervaringewn met dat stelletje waailappen van Mot..... :( (oeps, doe ik het bijna zelf ook).

Volgende keer gewoon bestellen bij www.Louis.de! Zelfde spullen, maar 15 tot 20% goedkoper en superservice! :}
:^
Ban voor het noemen van m*t*z**m.nl :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan