Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
fulleke hoe was het met het bezichtigen van het huis?
een illusie armer, een ervaring rijker.
wat een bouwval binnen zeg...
van buiten prachtig, we hadden al wel gezien dat het oude gedeelte aan de voorkant verzakt was, maar binnen zag je pas hoeveel...
scheuren van 3 cm dik, de balken aan het plafond waren doorgezakt, de complete cv-leidingen zouden vervangen moeten worden, en op de verdieping kon ik niet eens staan, zo laag was het...en uitgeleefd... :r
de makelaar zei zelf al dat het eigenlijk te koop stond als bouwkavel.
Ik heb snel staan rekenen, maar op de vraagprijs van 475.000 zou alleen al aan structurele verbouwingskosten (dus nog zonder inrichting) 80.000 euro komen.
Helaas dus, erg jammer, maar hier is geen eer aan te behalen.
Ik kan veel zelf, maar van een verzakte bouwval kun je niks meer maken... '(
 
een vraagje,

Maak ik, als niet `Z` rijder( heb er tijdens de motorrai wel op gezeten *D ), ook een kansje op het verkrijgen van dat spelletje?!?!
(heb altijd al zo`n spelletje willen hebben, maar nooit gehad eigenlijk.)
 
Brinz, wat zien ik nou?....Pink Floyd quoten?.....Nooit verwacht nog cultureel onderlegde types tegen te komen in dit topic.
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verast ben!!!!
Ik moet zeggen dat de verrassing wederzijds is.... :}
 
een illusie armer, een ervaring rijker.
wat een bouwval binnen zeg...
van buiten prachtig, we hadden al wel gezien dat het oude gedeelte aan de voorkant verzakt was, maar binnen zag je pas hoeveel...
scheuren van 3 cm dik, de balken aan het plafond waren doorgezakt, de complete cv-leidingen zouden vervangen moeten worden, en op de verdieping kon ik niet eens staan, zo laag was het...en uitgeleefd... :r
de makelaar zei zelf al dat het eigenlijk te koop stond als bouwkavel.
Ik heb snel staan rekenen, maar op de vraagprijs van 475.000 zou alleen al aan structurele verbouwingskosten (dus nog zonder inrichting) 80.000 euro komen.
Helaas dus, erg jammer, maar hier is geen eer aan te behalen.
Ik kan veel zelf, maar van een verzakte bouwval kun je niks meer maken... '(


ik had al zo'n vermoeden ik kom er op het moment dagelijks langs.
maar dan is de prijs wel hoog of licht er zo,n hoop grond bij?
 
zaterdag bewolkt, 6 graden, maar wel droog!

minimeeting ???
Over 'Meeting' gesproken, van 17-06-'05 t/m 19-06-'05 is er (..voor de 3de maal..) een Z (..okay, 1000, maar 750's zijn natuurlijk ook welkom..) meeting, georganiseerd door het duitse Z1000-forum..iemand zin in :? *D
Duitsers kunnen dat wel..zo'n weekend organiseren! Beetje Z's kijken, motorrijden, slap (..duits :P ..) lullen, biertje/bratwurst en natuurlijk RAMMSTEIN luisteren 8-)

http://www.z1000.de/forum/
 
Over 'Meeting' gesproken, van 17-06-'05 t/m 19-06-'05 is er (..voor de 3de maal..) een Z (..okay, 1000, maar 750's zijn natuurlijk ook welkom..) meeting, georganiseerd door het duitse Z1000-forum..iemand zin in :? *D
Duitsers kunnen dat wel..zo'n weekend organiseren! Beetje Z's kijken, motorrijden, slap (..duits :P ..) lullen, biertje/bratwurst en natuurlijk RAMMSTEIN luisteren 8-)

http://www.z1000.de/forum/

mischien als er genoeg animo voor is.
 
@toussaint:mail me je adres en dan stuur ik er een per post
@ Bart Z1000 : mail me je adres en dan stuur ik er een per post
@ roderickdepineut : ik woon ook in Amersfoort...sjek je meelboks

prijs is 4.50 per post
prijs is 1.50 afgehaald bij mij thuis.

maximaal 1 per klant :)

mijn mailadres staat in mijn profiel

heb er vanavond enige gebrand
Fulleke , soesoeki gaat morgen de deur uit ,brinz is vandaag de deur uit
 
Mooi, dan ga ik alvast naar de (post)gleuf zitten staren :9 :+

Moet je niet toeleggen met je bubbelenveloppen en kleurenkopiëen of heb je een aardige baas ;)
 
muis,
je hebt mail.
Ad


ps,
we hebben pas 60 posts in deel 3 in 2 dagen!!!
gaat te langzaam (deel 10 niet meer dit jaar dus :) )
 
vraag aan jessy;

zag je reactie in het topic van die red bull R
striping ziet er goed uit maar hoeveel meter heb je nodig?
Ad
(heeft geen zin om PI.r.x/// te doen)
 
Ik kan, gewoon een beetje kleppen, of ook een stukje door Zuid-Holland rijden? Verzamelen bij Goedhart? Hoe laat?
11 uur bij Goedhart, wie er mee wil is welkom...
idd ff lekker rije door Zuid Holland, misschien nog een stukkie Utrecht erbij...
 
Mooi, dan ga ik alvast naar de (post)gleuf zitten staren :9 :+

Moet je niet toeleggen met je bubbelenveloppen en kleurenkopiëen of heb je een aardige baas ;)
Heb jij ook zo'n gleuf met van dat haar? :+ :+ :+
de kleurenkopieen zijn voor niks... *D ...aardige baas
bubbelenveloppen zijn helaas eigen investering.... ;( ..zo aardig is hij nou ook weer niet. ;(
 
muis,
je hebt mail.
Ad


ps,
we hebben pas 60 posts in deel 3 in 2 dagen!!!
gaat te langzaam (deel 10 niet meer dit jaar dus :) )
Okidoki Ad

Zal ff kijken.....word helaas vandaag niks meer met branden,,,, vanmiddag het jaar afsluiten met mijn collega's...enne ....de traditie wil dat dat helemaal uit de hand loopt...dus word een latertje vanavond :9 :P
 
11 uur bij Goedhart, wie er mee wil is welkom...
idd ff lekker rije door Zuid Holland, misschien nog een stukkie Utrecht erbij...
Zal kijken of ik kom...maar beloof niks.....ze zijn weer aardig aan het strooien geweest hier in de regio
 
Over 'Meeting' gesproken, van 17-06-'05 t/m 19-06-'05 is er (..voor de 3de maal..) een Z (..okay, 1000, maar 750's zijn natuurlijk ook welkom..) meeting, georganiseerd door het duitse Z1000-forum..iemand zin in :? *D
Duitsers kunnen dat wel..zo'n weekend organiseren! Beetje Z's kijken, motorrijden, slap (..duits :P ..) lullen, biertje/bratwurst en natuurlijk RAMMSTEIN luisteren 8-)

http://www.z1000.de/forum/
lijkt me erg leuk...
weet alleen niet of wij als 750's welkom zijn, maar een delegatie vanuit Nederland zijn we eigenlijk wel aan onze stand verplicht toch ?
 
Animo :? Die heb je alleen van jezelf nodig! :P *D

Kijk maar eens op hun forum naar de sfeerplaatjes van 2003/2004..dan groeit die animo vanzelf! ;)

ik bedoel ermee te zeggen als we met een paar man zijn.
ik heb namelijk geen zin om zo iets alleen te doen.
het is al een lang stuk rijden en dat in je eentje wordt wel saai.
we zullen tegen die tijd wel zien.
je moet tch ook een beetje behoorlijk weer hebben.
plus dat ik het nu nog te ver vooruit plannen vindt.
 
vraag aan jessy;

zag je reactie in het topic van die red bull R
striping ziet er goed uit maar hoeveel meter heb je nodig?
Ad
(heeft geen zin om PI.r.x/// te doen)
Uhm...weet ik niet zo precies
Maar wij hadden een rolletje van 10m en nu nog meer dan de helft over volgens mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan