Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
:+

http://www.gp500store.co.uk/motogp.htm

de bovenste is seizoen 2004...aan klikken en dan opslaan als....openen met winzip of winrar...instaleerd zich vanzelf.

superbike seizoen

http://www.gp500store.co.uk/sbk.htm


weet niet of ik mee ga

naar bodegraven is t al 70 km

dan nog een ronde van 100 en dan weer 70 terug....zie t niet zo zitten...zit hier ook potdicht

moet vanavond en vanacht ook nog werken...denk niet dat ik dat trek op mijn leeftijd

Thanks :}

De download is binnen en ik heb hem met winrar uitgepakt en opgeslagen onder GP500, maar als ik het spel openen zie ik niks anders dan normaal :?

Yessss computernerd hier :X

Ik krijg trouwens steeds een popup kan english blabla niet vinden :? Hij doet het dan vervolgens wel gewoon :?
 
Laatst bewerkt:
Om in de sfeer van kerstmis te blijven heb ik alvast dit besteld *D

full


't is nu 10% korting en gezien de zwakke dollar komt het op een 165€ incl. verzending 8-)
 
Thanks :}

De download is binnen en ik heb hem met winrar uitgepakt en opgeslagen onder GP500, maar als ik het spel openen zie ik niks anders dan normaal :?

Yessss computernerd hier :X

Ik krijg trouwens steeds een popup kan english blabla niet vinden :? Hij doet het dan vervolgens wel gewoon :?

Wacht....het kwartje begint te vallen. De update staat er nu op en nu kan ik de motoren downloaden en laden.....i'll be back.
 
Thanks :}

De download is binnen en ik heb hem met winrar uitgepakt en opgeslagen onder GP500, maar als ik het spel openen zie ik niks anders dan normaal :?

Yessss computernerd hier :X

Ik krijg trouwens steeds een popup kan english blabla niet vinden :? Hij doet het dan vervolgens wel gewoon :?
ok
 
Ik lul effe lekker door tegen mijzelf...........de link die je postte was een updat van de GP04 dus moet je die volgens mij eerst installeren.............probeer ik dat. Voordeel dat ik het post is dat de andere computerhelden al weten hoe ze het NIET moeten doen :+
 
eerst seizoen laden...en dan de update...volgens mij krijg je wel een foutmelding na het laden seizoen maar dan direct de update er over

doe anders eerst seizoen 2003 dan 2004 en dan pas de update



je kan in ieder geval n screenshot maken...vertel mij maar eens hoe je dat doet want dat snap ik nu weer niet

probeer deze eens... http://www.poluxcriville.net/Novedades.asp?id=1038 ...de 43 mb file...dit is een complete gp 2004 seizoen.
 
Laatst bewerkt:
eerst seizoen laden...en dan de update...volgens mij krijg je wel een foutmelding na het laden seizoen maar dan direct de update er over

doe anders eerst seizoen 2003 dan 2004 en dan pas de update



je kan in ieder geval n screenshot maken...vertel mij maar eens hoe je dat doet want dat snap ik nu weer niet

probeer deze eens... http://www.poluxcriville.net/Novedades.asp?id=1038 ...de 43 mb file...dit is een complete gp 2004 seizoen.

Hij doet het nu wel nadat ik opnieuw naar een nadere map heb geinstalleerd.

Screenshot . druk op printscreen > openen paint > bewerken > plakken en daar issie...effe opslaan als en wat verkleinen naar max 100 kb ( gewoon jpeg kiezen ipv van bitmap is voldoende ) en klaar is clara.

Zo nu effe motoren kijken bj Safe en dan weer achter de PC. Effe kijken of er nieuwe schaalmodellen zijn :9 See you laterzzzzz
 
Hij doet het nu wel nadat ik opnieuw naar een nadere map heb geinstalleerd.

Screenshot . druk op printscreen > openen paint > bewerken > plakken en daar issie...effe opslaan als en wat verkleinen naar max 100 kb ( gewoon jpeg kiezen ipv van bitmap is voldoende ) en klaar is clara.

Zo nu effe motoren kijken bj Safe en dan weer achter de PC. Effe kijken of er nieuwe schaalmodellen zijn :9 See you laterzzzzz

Verzameling weer wat completer :9 ........hoort eigenlijk niet in dit topic maar goed we dwalen hier wel vaker af ;)

full
 
@toussaint:mail me je adres en dan stuur ik er een per post
@ Bart Z1000 : mail me je adres en dan stuur ik er een per post
@ roderickdepineut : ik woon ook in Amersfoort...sjek je meelboks

prijs is 4.50 per post
prijs is 1.50 afgehaald bij mij thuis.

maximaal 1 per klant :)

mijn mailadres staat in mijn profiel

heb er vanavond enige gebrand
Fulleke , soesoeki gaat morgen de deur uit ,brinz is vandaag de deur uit


Hé muis

stuur jij even een mail naar mij.
ik heb al drie keer een mail naar jou gestuurt, maar die komt steeds terug.

bart_wientjens@hotmail.com

dan kan ik je mijn gegevens naar jou mailen.
b.v.d.

grt. bart
 
Heren,

Een mini-meeting betekent niet dat er maar 2 of 3 Z'tjes mogen zijn. Beetje meer enthousiasme graag. Kom op: het wordt droog, en de koffie bij Goedhart (direct aan de afrit Bodegraven vanuit de richting Utrecht) is gratis! Als het koud wordt, maken we er een "vaak stoppen bij-koffie-warme broodjes worst-erwtensoep tochtje" van. 8-)


Nee dat is voor mij toch echt iets te ver!!! Zeker met deze temperatuur.
En daarbij ze hebben hier in het zuiden met zout lopen gooien, dus niet meer met de Z"et tot na de winter.

Als pekelfiets een KTM 250cc gekocht voor 75 euro moet allen het bolkje er opnieuw onder frotten!!!
 
nou bikkels, jullie hebben wat gemist hoor...
een minimeeting met 5 man: Tuoontje, VFRed, CjibHater , Hollandkawa et moi, niks koud, niks mist, gewoon lekker gereje... vliegtuigjes gespot bij Schiphol en gelijk bij thuiskomst de fiets ff heet afgespoten bij de buurman, is een verhuurbedrijf, das makkelijk.
Piccies krijgen we morgen...
 
Je kan gewoon doorrijden hoor.
Je koopt gewoon een pekelfiets (het liefst een Honda) (...of een oude KTM...) en rijden maar.
Het gevoel komt dan vanzelf zeker het eerste half uur daarna voel je niet zo veel meer. O-)
Ben dan ook net skisokken en 'thermobinnenhandschoenen' wezen kopen.


O ja,.. het leven is als een lul, keihard en toch te kort :+
 
Goed heren nu weer even serieus Z nieuws.
ik heb op de beurs in utrecht een schitterende topkoffer gevonden van dik 20liter.
Heb hem vanmiddag meteen gemonteerd en proefritje mee gemaakt.
Bij 160km/u begint de voorkant wat licht te worden maar dat is dan ook alles.
Kwam bij de Hemweg nog een groepje motorrijders tegen een eentje was zo vriendelijk mij deze foto te mailen.

147992


Let even niet op de grote knippers achter die worden nog vervangen.
En ik zit ik er aan te denken om hem met een paar vel oranje vlakken wat beter zichtbaar te maken.
Nu dit dus bevalt ga ik ook nog kijken voor een Vettertoerkuip want dat geeft toch iets meer windbescherming.
 
Goed heren nu weer even serieus Z nieuws.
ik heb op de beurs in utrecht een schitterende topkoffer gevonden van dik 20liter.
Heb hem vanmiddag meteen gemonteerd en proefritje mee gemaakt.
Bij 160km/u begint de voorkant wat licht te worden maar dat is dan ook alles.
Kwam bij de Hemweg nog een groepje motorrijders tegen een eentje was zo vriendelijk mij deze foto te mailen.

(Afbeelding)

Let even niet op de grote knippers achter die worden nog vervangen.
En ik zit ik er aan te denken om hem met een paar vel oranje vlakken wat beter zichtbaar te maken.
Nu dit dus bevalt ga ik ook nog kijken voor een Vettertoerkuip want dat geeft toch iets meer windbescherming.
Bij deze bannen we jou in dit topic B|


:+ :+ :+

nice gefotoshopped
 
Goed nieuws *D *D *D

[mailtje]je camerasteun is gisteren binnen gekomen, deze wordt maandag per post naar
je toe gestuurd.

groetjes Bach [/mailtje]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan