Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mede Z-ers,

Ik neem de komende weken geheel vrijwillig (en met tegenzin : }) een zeer zware taak op mijn schouders: ik zal persoonlijk nagaan of de Canarische eilanden een geschikte lokatie zijn voor de Januari 2006 meeting. Ik heb de kaarten al ingepakt, en ik hoop dat ik de zeer zware taak naar behoren voor jullie kan invullen.

Hou het leuk en levendig op dit forum, en ik zie jullie wel in deel 4 (of 5). 8-)
full
 
Beste mede Z-ers,

Ik neem de komende weken geheel vrijwillig (en met tegenzin : }) een zeer zware taak op mijn schouders: ik zal persoonlijk nagaan of de Canarische eilanden een geschikte lokatie zijn voor de Januari 2006 meeting. Ik heb de kaarten al ingepakt, en ik hoop dat ik de zeer zware taak naar behoren voor jullie kan invullen.

Hou het leuk en levendig op dit forum, en ik zie jullie wel in deel 4 (of 5). 8-)
(Afbeelding)

prettige vakantie.
 
Beste mede Z-ers,

Ik neem de komende weken geheel vrijwillig (en met tegenzin : }) een zeer zware taak op mijn schouders: ik zal persoonlijk nagaan of de Canarische eilanden een geschikte lokatie zijn voor de Januari 2006 meeting. Ik heb de kaarten al ingepakt, en ik hoop dat ik de zeer zware taak naar behoren voor jullie kan invullen.

Hou het leuk en levendig op dit forum, en ik zie jullie wel in deel 4 (of 5). 8-)
(Afbeelding)
HEEEEEEE bofkont....fijne vakantie.
 
Huh dat ging dus niet helemaal goed |(
Moest dus zijn;
"Kan je dat niet beter omdraaien;
Wij gaan,nadat we op pad geweest zijn de motor schoonmaken.

Beter voor je motor."
We gaan waarschijnlijk niet eens rijden B|
Rikmans denkt dat we te lang met de motor bezig zijn ;) :+
 
welkom martin bij de ztjes :}
Ik als niet Z rijder (R6) ben door mijn partner met Z voor
eeuwig verbonden (Z 1000 girl) Moest er wel wat voor doen O-)
Alvast veel rijplezier, maar dat moet wel lukken op
zo'n fiets *D en uit eigen ervaring weet ik dat dat
wachten heeeeel lang duurt ;)
See ya op een volgende meeting :P

Wel leuk dat je met z'n tweeen zo kan toeren, ik kan er maar 1 tegelijk meenemen, dus moet mijn vrouw of dochter thuis blijven... dan maar alleen toeren of met de buurmannen.

ik ga zeker een keer mee rijden, lijkt mij leuk om nieuwe ideeen op te doen en mensen te ontmoeten.
 
Hardstikke mooi man
Welkom...en zodra je hem hebt ...piccies posten

We hebben 1 dame op een blauwe...ze heeft zich 1 x voorgesteld maar verder hebben we niks gehoord...dus tot nu toe ben je de enigste blauwe

Groetjes

ps: hier wat links om je fiets op te vrolijken :)
Post van Z 1000 MUIS in topic 'Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3'

en een link naar wat we doen dit jaar Z1000 - Z750 meetings 2005

bedankt voor de links, altijd handig om je eigen gek te laten maken ;)

waarom is blauw eigenlijk niet zo popie, je ziet zo veel blauwe motorren. toch...??
 
Welkom :}
Ik heb ook pas een Z *D Fantastische fiets, brute power
(die ik nog niet helemaal gebruik) Heb nu 3 ritjes ermee
gereden, misschien vanmiddag naar de sportschool de 4e :]
Veel plezier met je fantastische fiets, wacht vol smart
op piccies :9

Die PK's (ook van een 750cc) zijn zeker niet mis, mijn helm hing als een parachuut aan mijn hoofd, dus vandaar maar een nieuwe besteld.

full

hopelijk tot een meeting. :]
 
Welkom Martin, ik denk dat je veel plezier gaat beleven met je nieuwe fiets! :}
Maarre er waren zeker alleen nog rode en blauwe te koop??
Ja dan zou ik ook voor de blauwe kiezen hoor ;) :P

Alleen een blauwe voor een leuke prijs, dus vandaar...maar geloof me als je er maar lang genoeg naar kijkt ga je hem steeds mooier vinden ;)
 
nope er zijn er verschillende met een 750 waaronder ik.

oh gelukkig.

ik wist niet dat hij zo lekker stuurde, zelfs een rotonde die ik altijd rustig nam, kan ik nu messcherp nemen. moet alleen even wennen aan de snelheidsmeter want die gaat harder als toegestaan.

zit er nu ook een kleine bergruimte onder het zadel ofzo voor bv je slot?? ik heb hier eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken.
 
oh gelukkig.

ik wist niet dat hij zo lekker stuurde, zelfs een rotonde die ik altijd rustig nam, kan ik nu messcherp nemen. moet alleen even wennen aan de snelheidsmeter want die gaat harder als toegestaan.

zit er nu ook een kleine bergruimte onder het zadel ofzo voor bv je slot?? ik heb hier eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken.

niet onder het zadel maar onder het duozadel.
je kan er best nog wel wat kwijt ook zeker als je ook het seatcovertje erop hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan