Z1000 - Z750 meeting plaza deel 4

Wat is de mooiste kleur voor een Z750-Z1000?

  • Groen

    Stemmen: 7 13,7%
  • Blauw

    Stemmen: 2 3,9%
  • Rood

    Stemmen: 7 13,7%
  • Zwart

    Stemmen: 25 49,0%
  • Oranje

    Stemmen: 6 11,8%
  • Grijs( Z750)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Titanium (Z1000)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Special paint

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou als het dan weer wat beter weer is gaan we maar eens een proefritje maken :)
En wie weet voeg ik me met de tijd ook wel bij in dit topic :P
In iedergeval bedankt voor de info *D
 
en rikkie is ook de kleinste niet.
Dat issie zeker niet, als je ons ziet rijden zie je volgens mij eerst hem :P
Maar Rikkie heeft nogal last van z'n knieen door een ongeluk van jaren terug, maar zolang ie geen bescherming bij z'n knieen in z'n motorbroek heeft zitten, heeft hij nergens last van, achterop dus :}
Dat kan je dan het beste aan Rikky vragen die heeft al heel wat kilometers bij Jessy achterop de Zed gezeten. ( maar ja welke vent zou daar nou klachten over hebben O-) )
Hij heeft wel andere klachten :P
Kmag namelijk niet zo hard meer over hobbels heen :+
 
Slijmbal! :)

Denk erom, hier lijken ze aardig, maar in real life is het een heeeeeeeel ander verhaal!!! (bericht van een waarschuwende niet Z-etter)
:) Nah, ik heb het een beetje gehad met mijn kapotte duc.. Dus ik kijk wat rond waar de gezelligste aanhang zit *D En laat dat mede mijn keus bepalen uiteraard :+ (niet gezegd dat de Monster er nu definitief uit gaat hoor, maar het jeukt wel.. met versleten klepgeleiders in 30.000 km :( )
 
:) Nah, ik heb het een beetje gehad met mijn kapotte duc.. Dus ik kijk wat rond waar de gezelligste aanhang zit *D En laat dat mede mijn keus bepalen uiteraard :+ (niet gezegd dat de Monster er nu definitief uit gaat hoor, maar het jeukt wel.. met versleten klepgeleiders in 30.000 km :( )
Gooi die duc eruit en koop een Z1000 ofzo, is echt de moeite waard :}
naja de 750 in ieder geval al wel :P
Maar heb ff een vraagje O-)
Is de achterkant ( complete kontje dus) van een Z750 en een Z1000 hetzelfde of zit er verschil in??
 
Gooi die duc eruit en koop een Z1000 ofzo, is echt de moeite waard :}
naja de 750 in ieder geval al wel :P
Maar heb ff een vraagje O-)
Is de achterkant ( complete kontje dus) van een Z750 en een Z1000 hetzelfde of zit er verschil in??
Ik zal toch eerst de duc moeten laten fiksen, want zo krijg ik er geen ruk voor terug natuurlijk.. Dus daarna zie ik wel. (zou evengoed wel eens een ZX6R kunnen worden :] )

Of de kontjes hetzelfde zijn weet ik niet, de kentekenplaathouders zijn wel hetzelfde in elk geval :)
 
Ik zal toch eerst de duc moeten laten fiksen, want zo krijg ik er geen ruk voor terug natuurlijk.. Dus daarna zie ik wel. (zou evengoed wel eens een ZX6R kunnen worden :] )

Of de kontjes hetzelfde zijn weet ik niet, de kentekenplaathouders zijn wel hetzelfde in elk geval :)
Kheb een leuke untertray gezien vandaar ;)
Maarja zoals gewoonlijk alleen voor de 1000 B|
zx6r is ook errug leuk :}
O-)
 
:) Nah, ik heb het een beetje gehad met mijn kapotte duc.. Dus ik kijk wat rond waar de gezelligste aanhang zit *D En laat dat mede mijn keus bepalen uiteraard :+ (niet gezegd dat de Monster er nu definitief uit gaat hoor, maar het jeukt wel.. met versleten klepgeleiders in 30.000 km :( )
Ik heb mijn duc er ook uitgegooid voor een Z 1000 *D
Bij mij noooooooit geen duc meer erin :9
 
Muis reageert maar niet, zou-ie aan een schoonheidsslaapje bezig zijn? In dat geval kan het nog wel een paar dagen duren!! :+
Dank je lieverd ...hou ook van jou
00001655.gif
 
Een toppic of 1000 geleden is er eens wat gepost over aanpassingen aan de luchtfilterdeksel.
Weet iemand nog wat dat precies was en of dat ook werkte?
 
ja ging lekker de eerste les was een soort van introductie zeg maar begin eerste week feb mag de eerst week van maart examen bv doen en dan in 3 lessen door naar me examen voor praktijk

maar volgens de instructeur ging het erg goed

was wel grappig hij begon eerst met langzame slalom en zegt erbij deze duurt wel effe voor je hem door hebt meestal ik uhhh ok hij doet hem voor ik daarna en kijk hem aan hij kijkt mij aan en zegt goed ik pak wel meer pionnetjes want dit ken je al :)
 
Een toppic of 1000 geleden is er eens wat gepost over aanpassingen aan de luchtfilterdeksel.
Weet iemand nog wat dat precies was en of dat ook werkte?

muis had het getest met gsx600(ben ff zijn naam kwijt) of zoiets.
maar het leverde dacht ik iets vermogens verlies op dacht ik.
maar ik weet het niet 100% zeker.
 
Een toppic of 1000 geleden is er eens wat gepost over aanpassingen aan de luchtfilterdeksel.
Weet iemand nog wat dat precies was en of dat ook werkte?
Muis en GSX-R zijn hiermee aan het stoeien geweest. Maar er bleek geen vermogenswinst te behalen op de Dynobank. Sterker nog: als ik het goed herinner werkte het juist en beetje averechts.
 
ja ging lekker de eerste les was een soort van introductie zeg maar begin eerste week feb mag de eerst week van maart examen bv doen en dan in 3 lessen door naar me examen voor praktijk

maar volgens de instructeur ging het erg goed

was wel grappig hij begon eerst met langzame slalom en zegt erbij deze duurt wel effe voor je hem door hebt meestal ik uhhh ok hij doet hem voor ik daarna en kijk hem aan hij kijkt mij aan en zegt goed ik pak wel meer pionnetjes want dit ken je al :)

dus 20 maart ben je erbij met een eigen bike. :}
(als je slaagt ntuurlijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan