Z1000 - Z750 meeting plaza deel 4

Wat is de mooiste kleur voor een Z750-Z1000?

  • Groen

    Stemmen: 7 13,7%
  • Blauw

    Stemmen: 2 3,9%
  • Rood

    Stemmen: 7 13,7%
  • Zwart

    Stemmen: 25 49,0%
  • Oranje

    Stemmen: 6 11,8%
  • Grijs( Z750)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Titanium (Z1000)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Special paint

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een toppic of 1000 geleden is er eens wat gepost over aanpassingen aan de luchtfilterdeksel.
Weet iemand nog wat dat precies was en of dat ook werkte?
Ja daar weet ik alles van

3 runs op de dyno gedaan
waarvan 1 met K&N Akras en aangepaste luchtfilter deksel
onderin iets vermogens verlies....op de eindspurt boven de 10.000 rpm vermogens winst

Hans Kerkhoven van Dynojet,waar jij je powercommander vandaan hebt vertelde dat je hem moest monteren als je een powercommandertje had ...daar hij dan meer ademde

Ik heb nog 1 aangepaste airboxdeksel thuis liggen ;) en die neem ik mee als ik mijn pc er op laat zetten.

het beste is een keertje uitproberen op de bank...2 runs maken
1 met airbox aanpassing en 1 zonder
 
dus 20 maart ben je erbij met een eigen bike. :}
(als je slaagt ntuurlijk)
zal wel ergens in april worden denk ik was het maar waar dat het zo snel kon moet ook nog me theorie halen daar moet ik volgende week maar is achteraan
probeer het zo snel mogelijk te doen allemaal
 
zal wel ergens in april worden denk ik was het maar waar dat het zo snel kon moet ook nog me theorie halen daar moet ik volgende week maar is achteraan
probeer het zo snel mogelijk te doen allemaal

theorie vondik eigenlijk het moeilijkste van alles.
eerst had ik een vragenboek geleend en gelijk de vragen maken.
ik heb nog nooit zoveel fouten gehad met multipel gok.
daarna maar boekjes gekocht en eerst het theorie boekje gelezen.
dat scheelde heel veel en die nieuwe soort vragen stonden erin.
die vragen met die voorrang plaatjes.
mijn advies is koop het nieuwe boekje en besteed er goed aandacht aan.
het viel mij vies tegen de theorie, aar wel in 1x gehaald
 
ben nog redelijk up to date met de theorie gister nog effe testje gedaan ging helemaal oke maar ik ga wel effe boekje halen volgende week kan ik effe leren en aanvragen alvast
 
Ja daar weet ik alles van

3 runs op de dyno gedaan
waarvan 1 met K&N Akras en aangepaste luchtfilter deksel
onderin iets vermogens verlies....op de eindspurt boven de 10.000 rpm vermogens winst

Hans Kerkhoven van Dynojet,waar jij je powercommander vandaan hebt vertelde dat je hem moest monteren als je een powercommandertje had ...daar hij dan meer ademde

Ik heb nog 1 aangepaste airboxdeksel thuis liggen ;) en die neem ik mee als ik mijn pc er op laat zetten.

het beste is een keertje uitproberen op de bank...2 runs maken
1 met airbox aanpassing en 1 zonder

Oké maar wat was dat voor aanpassing dan?
 
Hans Kerkhoven van Dynojet,waar jij je powercommander vandaan hebt vertelde dat je hem moest monteren als je een powercommandertje had ...daar hij dan meer ademde

Het is dan toch wel zaak om deze voor de PC montage te plaatsen?
Als Crawl het nu achteraf doet zal dit zijn optimale afregeling toch weer in de war kunnen schoppen.
Opnieuw afregelen is dan weer het advies.....
 
Blauw = standaard Z1000
Rood = Z1000 met dual Akra slip-ons en K&N filter
Groen = Z1000 met dual Akra slip-ons en K&N filter en Airbox mod

full
 
Het is dan toch wel zaak om deze voor de PC montage te plaatsen?
Als Crawl het nu achteraf doet zal dit zijn optimale afregeling toch weer in de war kunnen schoppen.
Opnieuw afregelen is dan weer het advies.....
De afstelling zal dan misschien niet meer 100% zijn maar denk niet dat de afwijking erg veel zal zijn.
Hans zei al dat de motor zo als hij nu voor een openpijp is afgesteld zelfs met de standaard uitlaat nog beter zou lopen dus zal een kleine modificatie aan het luchtfilterhuis niet zo veel kwaad kunnen.
Maar dat is met een bezoekje aan de bank natuurlijk altijd te controleren.
 
Het is dan toch wel zaak om deze voor de PC montage te plaatsen?
Als Crawl het nu achteraf doet zal dit zijn optimale afregeling toch weer in de war kunnen schoppen.
Opnieuw afregelen is dan weer het advies.....
Hij zou even kunnen bellen met Dynojet voor advies....voor het zelfde geld stellen ze hem opnieuw af
 
De afstelling zal dan misschien niet meer 100% zijn maar denk niet dat de afwijking erg veel zal zijn.
Hans zei al dat de motor zo als hij nu voor een openpijp is afgesteld zelfs met de standaard uitlaat nog beter zou lopen dus zal een kleine modificatie aan het luchtfilterhuis niet zo veel kwaad kunnen.
Maar dat is met een bezoekje aan de bank natuurlijk altijd te controleren.
11 juni....heb je de kans...is Hans er ook
 
De afstelling zal dan misschien niet meer 100% zijn maar denk niet dat de afwijking erg veel zal zijn.
Hans zei al dat de motor zo als hij nu voor een openpijp is afgesteld zelfs met de standaard uitlaat nog beter zou lopen dus zal een kleine modificatie aan het luchtfilterhuis niet zo veel kwaad kunnen.
Maar dat is met een bezoekje aan de bank natuurlijk altijd te controleren.
hij zuigt in een keer wel een enorme hoeveelheid lucht meer aan....dus je mengverhouding gaat wel veranderen....misschien loopt hij zelfs wel beter.....beetje het ram air principe.
 
He mensen ...fijne avond...ik ga ff uit de lucht..we hebben er een pc bij...maar kan de verbinding nog niet delen....moet er ff een router tussen sleutelen ...en een netwerkje opstarten....gaat wel ff duren...want daar ben ik niet zo heel goed in....vermaak jullie zou ik zeggen....van mij heb je ff geen last.

GreetZ...en blijf posten :+
 
beetje ergt late reactie, maar idd, ik heb hem in haastrecht gekocht. why?

Nieuwsgierig.....meende het aan de achtergrond te herkennen.....toen ik m'n bandit inruilde (voor een Z750) werd ie voor hetzelfde achtergrondje gezet..... maar eh krijg je geen spijt van ik vindt de Mammoet :} :} :}
 
Nieuwsgierig.....meende het aan de achtergrond te herkennen.....toen ik m'n bandit inruilde (voor een Z750) werd ie voor hetzelfde achtergrondje gezet..... maar eh krijg je geen spijt van ik vindt de Mammoet :} :} :}

hoe kom jij erbij om naar haastrecht te rijden voor de zed.
het is nu niet echt naast de deur voor jou.
voor mij is het maar een km. of 4a5.
en de mijn komt er niet vandaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan