CB Twintopic

Waar zijn de CB Twinnetjes gebleven?

  • Ze zijn destijds opgereden, gewoon versleten!

    Stemmen: 3 2,8%
  • Nooit echt populair geweest, weinig verkocht!

    Stemmen: 5 4,7%
  • Nu in handen van liefhebbers, erbij naast een zware!

    Stemmen: 55 51,4%
  • Ze staan nog vergeten in schuren, kelders, garageboxen etc.

    Stemmen: 31 29,0%
  • Opknappen loont de moeite niet!

    Stemmen: 6 5,6%
  • Onderdelen te duur.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Onderdelen slecht te krijgen.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Maakt niet uit waar, gewoon niet interessant.

    Stemmen: 5 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    107
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gestemd op dat er nog een hoop in schuren staan............daar ben ik van overtuigd en gezien waar ik kom met mijn werk zie ik het regelmatig maar je krijgt ze niet snel los ook voor een leuke prijs.
 
Waarom een twinnetje, ik wilde eigenlijk een tweetact naast mijn zx-9r voor het sleutelen cq. opknappen.
De Honda kwam ik tegen op marktplaats, deze gekocht omdat er iets leuks van te maken is.
Ik heb er inmiddels een paar keer op gereden, ik moet zeggen, het is leuk om op de Honda te rijden.
 
Ting Ting, dat is m wel ja! Zelfde kleurtje :) Bordeaux, maar het aantal pk's weet ik nog steeds niet zeker. De ene zegt die 27 pk, de ander zegt 41 net als de 400n. Ik weet het niet echt zeker, maar dat laat ik gewoon lekker in het midden.
Op die foto ziet het beestje er wel mooi uit.

Al die andere twinnetjes zijn ook vet! Die cb200, kicke ding!! Leuk groen en 200cc, niet bekende maat in ieder geval, beetje bijzonder dus :) .
En die rode kermit twin, haha, *D .

Wat ook vet is aan de twinnetjes, vaak hebben ze 2 uitlaten, dus 1 per cylinder. 2 stampers, allebei een grote pijp 8-) . Vind ik ook gaaf aan de mijne, een pijp aan iedere kant :9 .
 
Inderdaad in Zeeland (althans op de grens van, ken jij deze fiets Roger Remschijf?

nou volgens mij heb ik hem een jaar of twee geleden voor zeer korte tijd gehad.. ben eigenlijk wel nieuwsgierig ! ..even in kast met vrijwaringen gekeken en gevonden: zr-34-.. laatste laat ik maar even ongeschreven.. is dit hem ? was best een krachtig beestje ! alleen 1 carburateurrubber/ vacuumrubber was kapot. wel 6 versnellingen en dat vond ik wel leuk !
 
de ultime cb twin foto voor mij zo ongeveer
full
 
Wat is er zo ultiem aan die 2 foto's? Wil het wel weten :) , als het speciaal is moeten we dat gewoon te weten komen natuurlijk :9 .
 
Hehe, ik wil ook op vakantie met de motor. Wil dat beestje van mij opknappen en dan als het even kan, binnen 2 jaar naar Italie gaan. Noord Italie that is, de bergen :9 . Ben er 2 jaar terug geweest, bij het Garda meer, zooooo mooi. Zo'n twinnetje dat opgeknapt is moet dat toch wel redden hè? Lijkt me wel, kruis snelhied mag ook 90 zijn, het is daar gewoon zo mooi :9~
 
Hehe, ik wil ook op vakantie met de motor. Wil dat beestje van mij opknappen en dan als het even kan, binnen 2 jaar naar Italie gaan. Noord Italie that is, de bergen :9 . Ben er 2 jaar terug geweest, bij het Garda meer, zooooo mooi. Zo'n twinnetje dat opgeknapt is moet dat toch wel redden hè? Lijkt me wel, kruis snelhied mag ook 90 zijn, het is daar gewoon zo mooi :9~
:^ Hoop er ook nog eens voor een tweede keer heen te tuffen. Is het niet op een CB twin, danwel op een guzzi :z
 
en dit is de mijne.
En ja, hij staat er momenteel een beetje verwaarloosd bij '(

Maar, ooit, echt waar, maak k hem weer volledig origineel (als k alle onderdeeltjes verzameld heb B| )

full
 
En dan verkoop je die CB550F buddy aan mij? :? (of zie ik dat verkeerd?) :+


Geen idee, als je me zegt waaraan k kan zien of hij voor cb550f is wil k wel ns kijken.
Trouwens, verkopen?, als je mij aan n originele buddy waar nog iets mee aan te vangen is kan helpen kan je deze wel krijgen denk k ;)
 
en dit is de mijne.
En ja, hij staat er momenteel een beetje verwaarloosd bij '(

Maar, ooit, echt waar, maak k hem weer volledig origineel (als k alle onderdeeltjes verzameld heb B| )

(Afbeelding)
Verkoop die tankemblemen maar aan rogier :P :9 als je hem dan toch orgineel gaat maken (k1 toch?)
 
Geen idee, als je me zegt waaraan k kan zien of hij voor cb550f is wil k wel ns kijken.
Trouwens, verkopen?, als je mij aan n originele buddy waar nog iets mee aan te vangen is kan helpen kan je deze wel krijgen denk k ;)


'T is er één... :) Een 450 buddy kan ik je helaas niet aan helpen, alleen.....
 
Geen idee, als je me zegt waaraan k kan zien of hij voor cb550f is wil k wel ns kijken.
Trouwens, verkopen?, als je mij aan n originele buddy waar nog iets mee aan te vangen is kan helpen kan je deze wel krijgen denk k ;)

Ah origineel maken !!?? ik heb nog een bijna nieuw voorwiel liggen van een BB ! nog geen 2500 kn en de originele voorband er nog op (of: uiteraard zit die er op :) )
 
en dit is de mijne.
En ja, hij staat er momenteel een beetje verwaarloosd bij '(

Maar, ooit, echt waar, maak k hem weer volledig origineel (als k alle onderdeeltjes verzameld heb B| )

(Afbeelding)
:} :} is het een K1 of een K0 ??

zie het niet heel goed op de foto maar het lijkt een K1 ?? dat is bijna niet uit de foto op te maken... heb je toevallig een detailfoto van de ophanging van de duostepjes ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan