CB Twintopic

Waar zijn de CB Twinnetjes gebleven?

  • Ze zijn destijds opgereden, gewoon versleten!

    Stemmen: 3 2,8%
  • Nooit echt populair geweest, weinig verkocht!

    Stemmen: 5 4,7%
  • Nu in handen van liefhebbers, erbij naast een zware!

    Stemmen: 55 51,4%
  • Ze staan nog vergeten in schuren, kelders, garageboxen etc.

    Stemmen: 31 29,0%
  • Opknappen loont de moeite niet!

    Stemmen: 6 5,6%
  • Onderdelen te duur.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Onderdelen slecht te krijgen.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Maakt niet uit waar, gewoon niet interessant.

    Stemmen: 5 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    107
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer mag een oldtimer de blauwe kentenplaat voeren?

Historische voertuigen met een datum van toelating voor 1 januari 1978 mogen de (donker)blauwe kentekenplaat met witte letters voeren. Voordat de blauwe kentekenplaat wordt afgegeven, wordt gecontroleerd of op het voertuigbewijs een datum van toelating van voor 1 januari 1978 vermeld staat en het kenteken bestaat uit een combinatie van 4 cijfers en 2 letter

Soorten kentekenplaten | RDW

dit vond ik op internet


maakt mij niet uit hoor, mijn caferacer uit 1985 heeft ook een blauwe plaat omdat ik dat mooier vind
 
Laatst bewerkt:
En Amerikaanse import is ook geen voordeel :X

Sommige Amerikaanse modellen zijn nét wat anders en dan zul je zien... zijn de onderdelen niet aan te komen -O-
 
1300 euro is te hoog voor en motor zonder kenteken. Ben je zeker dat de nieuwe eigenaar de motor nog kan invoeren als je enkel douane docomenten hebt op jouw naam? Ook een niet gerestaureerd motorblok dat niet draait schrikt mensen af.
Wat er wel gerestaureerd is, is verkeerd. Als je hem origineel wil hebben moet je alles overdoen.
Je koopt dus eigenlijk een glimmend project. Ik denk dat 200 euro eerder in de buurt komt.
 
Gerestaureerd is sowieso een beetje een woord dat wat makkelijk gebruikt wordt. Als het blok niet draait is hij waarschijnlijk ook niet zo heel ver uit elkaar geweest. En daarnaast leveren honda twins gewoon niet veel op, uitgezonderd de echt oude.
 
Ik heb de automaat gekocht met eeen heleboel onderdelen...
en heb nog verschillende carbs-sets liggen. Hoeveel mm is de 'begrensde' en heveel de normale?

Ook heb ik nog een compleet 400 5-bak blok liggen dus ik ga ook even kijken of de kop kan aanpassen :-)


ik heb het gescand, waar kan ik het heen mailen?

ik ben ook nog testen tegen gekomen van de cb400n en de cm400
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan