Z1000-Z750-Z750S meeting place 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vond de slalom ook niet echt grappig. :X
maar gelukig niet gehad op mijn examen.
Oude examen was nog piece of cake....
Maar nu moeten ze 15 speciale verrichtingen kunnen, waarvan ze er 7 op het examen krijgen ofzo en iets van 2 fout mogen hebben :?
 
Oude examen was nog piece of cake....
Maar nu moeten ze 15 speciale verrichtingen kunnen, waarvan ze er 7 op het examen krijgen ofzo en iets van 2 fout mogen hebben :?

ik ben blij dat ik dat nieuwe examen niet hoef te doen.
ik heb er ooit een keer een filmpje van gezien en daar werd ik niet vrolijk van.
je moet de stomste dingen doen.
 
ik ben blij dat ik dat nieuwe examen niet hoef te doen.
ik heb er ooit een keer een filmpje van gezien en daar werd ik niet vrolijk van.
je moet de stomste dingen doen.
Ik heb nieuwe examen gehaald, lijkt moeilijker als dat t is *D
Daarna alleen verkeer, das appeltje eitje *D
 
dat was bij het oude allemaal in 1 examen.
dat scheelt toch mooi weer een snipperdag.
Ze hebben trouwens wel hoger slagingspercentage met het nieuwe examen, en buiten dat leer je je motor ook veel meer kennen etc :}
 
Ze hebben trouwens wel hoger slagingspercentage met het nieuwe examen, en buiten dat leer je je motor ook veel meer kennen etc :}

als je geslaagd ben koop of heb je al een andere motor.
en als je je roze papiertje hebt leer je pas rijden.
ik denk wel dat je een bredere basis ermee opbouwd et de nieuwe stijl.
 
als je geslaagd ben koop of heb je al een andere motor.
en als je je roze papiertje hebt leer je pas rijden.
ik denk wel dat je een bredere basis ermee opbouwd et de nieuwe stijl.
Z 1000 girl undercover: helemaal mee eens *D
 
tegen jou praat ik ook niet meer, hoor... :+ (offtopic: wist je trouwens dat Henk Waaienberg is overleden tijdens jou vakantie?)

Off-topic: Ja heb ik zeker gehoord. We zouden volgende week samen een optreden doen op de nieuwe Bouw & ICT beurs. Triest: een paar dagen met de VUT en dan komen te overlijden. En we zouden nog wel in het voorjaar een branche motortocht gaan organiseren.....
 
Helaas de hendels zijn nog niet binnen,
heb ze maar eens een mailtje gestuurd.
Als troost een bosje wilde rozen ;)

full
 
Off-topic: Ja heb ik zeker gehoord. We zouden volgende week samen een optreden doen op de nieuwe Bouw & ICT beurs. Triest: een paar dagen met de VUT en dan komen te overlijden. En we zouden nog wel in het voorjaar een branche motortocht gaan organiseren.....

s'morgens,

dit is inderdaat een triest verhaal ;( ......sterkte
 

Ziet er goed uit PatjeZ :} :} .....maar eh...laat ik nou net een domein geregistreerd hebben namelijk otromp.com en uiterlijk per 1 maart wil ik de gratis registratie van ozzie.homeunix.com laten vervallen en dan overgaan op alleen www.otromp.com. De voornaamste reden om ozzie.homeunix.com te laten vervallen is dat hele volksstammen zeer gemakkelijk de hosts van homeunix.com (en bv ook homelinux.com) weten te achterhalen en dit levert m'n servertje een aantal hack pogingen per dag op en ik natuurlijk ook m'n eigen domein wil gebruiken.

Maar om een lang lul verhaal kort te maken:
@PatjeZ is mogelijk om de url's http://ozzie.homeunix.com/(etc) te vervangen voor http://www.otromp.com/(etc).
@Muis kan jij hetzelfde doen voor de url in het begin van het topic en misshien ook nog op wat andere plaatjes waar je het hebt achtergelaten.

Sorry van voor deze overlast ben net ff te laat met m'n nieuwe domein registratie :X
 
Dat kunnen wij dan nu wel gaan doen misschien?

Ik sta trouwens vrijdagmiddag als sprekert op de ICT-beurs...

Nog even off-topic voor Fulleke:

We kunnen natuurlijk altijd wel een poging wagen op zo'n tocht te organiseren....

En ik ben vanaf vrijdag een paar dagen in Engeland druk in de weer met mijn andere hobby (voor de onwetenden: antieke speelgoed treinen). Anders kwam ik wel even luisteren naar "De digitale Focus van FOSAG". Knappe titel trouwens. 8-)
 
Bedankt Ad/Z1000 voor info over voorzetschrempje koplamp. Heb er gelijk ene bestelt.

Muis of is het inmiddels REMUIS, jouw vakantieplan heb ik al eens gedaan, voor tips mail me?

Wheelies Zeelandrit, inderdaad dat deed ik, vooral die na vertrek bij fotoshoot en dan met name de landing zal ik nooit vergeten, getuigen waren er niet veel omdat het achterin gebeurde. Maar spannend was het wel!

Heb inmiddels grote beurt laten uitvoeren bij 26500km, kostte 511,- inclusief montage nieuwe pilot power voorband.

BartZ,Veldhoven, Ad/z1000,Dongen, RonZ, Den Bosch. Zie ik hier een mogelijkheid voor ieniemienie meeting op een mooie lente-avond. Rijden/terrasje. Laat maar horen.


Late reacties, tja ik moest bijlezen vanaf pag.80 deel 4

Ga zo door.
greetngZ,

RonZ
 
BartZ,Veldhoven, Ad/z1000,Dongen, RonZ, Den Bosch. Zie ik hier een mogelijkheid voor ieniemienie meeting op een mooie lente-avond. Rijden/terrasje. Laat maar horen.


Late reacties, tja ik moest bijlezen vanaf pag.80 deel 4

Ga zo door.
greetngZ,

RonZ

Daar heb ik wel oren naar. :}
Is een/allemaal van jullie vanplan om naar de motor beurs in Utrecht te gaan, welligt kunnen we iets afspreken om samen te rijden? :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan