KTM 950 SM

Schat de kans dat er bij mij een voor de deur komt op 80% maar koop niks zonder proefrit. Moet eerst mezelf overtuigen dat ik een beetje normaal 130 kan cruisen op de rijksweg (ja ja, daar is 'ie niet voor maar de praktijk is anders) en dat ik met een twin kan leven na een 4-in-lijn...

TDM
Verstandige keuze maar ik verwacht meer stektakel van de SM en ik rijd uiteindelijk voor mijn lol :]
 
Schat de kans dat er bij mij een voor de deur komt op 80% maar koop niks zonder proefrit. Moet eerst mezelf overtuigen dat ik een beetje normaal 130 kan cruisen op de rijksweg (ja ja, daar is 'ie niet voor maar de praktijk is anders) en dat ik met een twin kan leven na een 4-in-lijn...

TDM
Verstandige keuze maar ik verwacht meer stektakel van de SM en ik rijd uiteindelijk voor mijn lol :]
proefrit wordt echt een probleem.
ik weet dat Brouwer binnenkort er 5 krijgt en 2 of 3 zijn al verkocht. En er komt géén demo :N
 
christ ALMIGHTY!!!!!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

mijn pa gaat zijn bmw f650 weg doen... nu weet ik welke ik hem ga forceren te kopen

broem broem :]
 
Schop

Heb net een KTM 950 Supermoto besteld, en vroeg me af of er nog meer mensen een Supermoto hebben. Is toch één van de leukste motoren van dit moment. O-)

Ben benieuwd
 
wachten op geld en de super enduro R :)

geile fiets besteld hoor !
 
Schop

Heb net een KTM 950 Supermoto besteld, en vroeg me af of er nog meer mensen een Supermoto hebben. Is toch één van de leukste motoren van dit moment. O-)

Ben benieuwd

Heb je d'r ook op gereden? Ik twijfel nog tussen de SM en de 990 SD en heb aanstaande zaterdag een proefritje op de SD. Het was jammer genoeg nog niet mogelijk om op de SM proef te rijden bij ons in de buurt (Nijmegen) en ik weet echt niet welke van de twee het best bij me past. Nog even wachten dus en schroom niet om foto's en ervaringen te delen met ons ;)

Nog een vreemde vraag trouwens. Hoeveel dB mag jouw SM maken en bij welk toerental? Bij voorbaat dank...
 
hej ideaal! is 60 km van waar ik woon! Denk dat ik wel ff een kijkje ga nemen, en misschien kan ik dan nog wel een testritje maken ook!
 
Nog een vreemde vraag trouwens. Hoeveel dB mag jouw SM maken en bij welk toerental? Bij voorbaat dank...

Is inderdaad een vreemde vraag. :+ Maar zodra ik hem heb zal ik even kijken op het frameplaatje. Dan zal ik natuurlijk ook een paar foto's posten.
 
Leesmateriaal
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de Supermoto. Heb afgelopen zaterdag op de Superduke gereden en die was toch niet wat ik ervan verwachtte. Wel veruit de beste motor waar ik ooit op heb gereden maar het belangrijkste miste ik, er was geen klik '( (misschien ben ik stiekem toch op zoek naar een vervanger van mijn vorig jaar verkochte CR500 SM)
 
Terug
Bovenaan Onderaan